دوستان عزیز می توانند با رعایت احترام و راست گویی تجربیات خودشون رو از شرکت های گارانتی محصولات سخت افزاری را در سال 1395 در این تاپیک به اشتراک بگذارند.
بدیهی است بهترین گارانتی در سال 1395 در پایان سال معرفی خواهد شد.
با تشکر ویژه.
لایف برد (نماینده رسمی ایسوس Asus و Toshiba در ایران )
سازگار ارقام (گارانتی اصلی ایسوس - تی پی لینک - ایسر - لنوو )
ویستاپخش ( گارانتی اصلی ایسوس و سیگیت و سایر محصولات سخت افزاری)
سیاره سبز ( نماینده محصولات گرین، Cougar و TOTOLINK )
عقیق رایانه تک (نماینده رسمی برندهای انرمکس -جی اسکیل ،نوکتوا ... )
ماتریس ( نماینده رسمی محصولات MSI - ادیفایر - ترمالتیک - OCZ)
آواژنگ ( گارانتی انحصاری گیگابایت و زوتاک - مشترک ایسوس - اپسون - کینگ مکس - وسترن دیجیتال - کولرمستر - پلکستور - استیل سریز - لینکسیس - سن دیسک - کروشال)
فرانوآوران (نماینده رسمی برند دیپ کول در ایران )
هماهنگ (نماینده برند سامسونگ - وسترن دیجیتال و سایر برندهای سخت افزاری)
نامداران (نماینده Sennheiser)
داده پرداز رایانه متین ( نماینده رسمی محصولات سیلیکون پاور ، Pqi و تبلت های LG)
تخت جمشید (نماینده رسمی محصولات Corsair)
گسترش تجارت تابا (نماينده محصولات ايسوس)
پانا (نماینده رسمی محصولات ریزر - وسترن دیجیتال )
سیب زرد (نماینده محصولات CREATIVE و MICROSOFT)
وقایع گستر فارس ( نماینده رسمی محصولات اپل در ایران)
آونگ (نماینده رسمی برند ایدیتا و هانت کی )
سریر سرویس (نماینده رسمی برند کینگستون - پلکستور - INNO 3D)
سایبر ( نماینده رسمی برند سافایر - پلکستور و سایر برندهای سخت افزاری )
مدیا پردازش ( گوشی های همراه و تبلت های LG )
متم اف ( نماینده برند تی پی لینک )
پارس ارتباط ( نماینده برند تی پی لینک )
الماس ایران (نماینده رسمی محصولات ASROCK)
ایزی (نماینده برند دی لینک در ایران )
سام سرویس (نماینده محصولات صوتی و تصویری و اداری سامسونگ )
ایراکام (Myhp )(نماینده رسمی برند hp )
مادیران (نماینده رسمی محصولات الجی - ایکس ویژن - اپسون و محصولات اداری توشیبا)
گلدیران (نماینده رسمی تلویزیون های الجی در ایران )
آرین (نماینده رسمی گوشی های سونی )
آوات (نماینده برند لنوو - اچ پی و سایر برندها )
پارس مایکروتل (نماینده رسمی گوشی های سامسونگ در ایران )
کیسان صنعت ایرانیان (نماینده محصولات ترمالتیک)
همراه پشتیبان (نماینده برند EVGA )
ایران رهجو ( نماینده رسمی برند سونی )
P. G، اینوو، ایمانتک ( گارانتی های فعال حال حاضر SSD های سامسونگ)
دوستان عزیز می توانند با رعایت احترام و راست گویی تجربیات خودشون رو از شرکت های گارانتی محصولات سخت افزاری را در سال 1395 در این تاپیک به اشتراک بگذارند.
بدیهی است بهترین گارانتی در سال 1395 در پایان سال معرفی خواهد شد.
با تشکر ویژه.
حدود یک ماه پیش، مادربرد Asus Z170 Hero Alpha تهیه کردم
در این یک ماه، بوت این مادربرد بسیار کند بود، ولی به هر شکل جلو رفتم تا اینکه دیگه مادربرد بوت نشد.
پس از تلاش های فراوان و بی نتیجه برای آپدیت بایوس، روز سه شنبه هفته پیش مادربرد را به گارانتی لایف سرویس عودت دادم.
امروز روز یکشنبه، لایف سرویس مادربرد را با یک مادربرد جدید تعویض کرد.
بسیار هم عالی.
دوستان به نظرم علاوه بر نظر سنجی بهترین گارانتی باید بدترین گارانتی رو هم داشته باشیم.
به نظر من بدترین گارانتی سام سرویسه یه تلویزیون 5 میلیونی هزینه کردیم و one connect اش خراب شد که آخر معلوم نیست شامل گارانتی میشه یا نه متخصصی که اومد اصلا درست نگاه هم نکرد تازه یه چیز عجیب گزارش کرد که استفاده ناصحیح بوده و اصلا چیزی به ما نگفت در حالی که بنده هیچ وسیله ای رو تا الان خراب نکردم!بعد یه بار گفتن به این دلیل یه بار هم گفتن که اصلا گارانتی نیست برید بخرید ما نداریم تعمیر هم نمی کنیم به راحتی هم گیر نمیاد.
به یه جایی از نمایندگی هاش زنگ زدیم گفتن 250 تومن سفارش بدیم براتون بیان نصب کنن(تعویض هم بکنن چی رو؟ یه چیزی رو هم ازمون بگیرن!!فکر کنم فقط کابلش خرابه)بعدش فهمیدیم همون کسی بوده که رفتیم نمایندگی بهش نشون دادیم مشکل داره!!!!!!!!
به عکس برای صدای نویز شارژ گوشی که لوازم جانبیه رفتم گارانتی تک تیم فن برام خیلی راحت تعویض کردن!!!
واقعا موندم فکر کنم با این اوصاف بدترین گارانتی بیشتر به کار مردم بیاد تا بهترین چون گارانتی های خوب همه جا تبلیغ و تشویق میشن اما باعث تنبیه گارانتی های بد نمیشن.
باید یه حرکت جمعی انجام بشه از همین سایت های بزرگ.
یک مورد جالب تر:
گارانتی هایی که اصلا بهشون مراجعه نکردین مثل من که به گرین یا آونگ مراجعه نکردم.
بحث پول نیس.بحث ناجوانمردیه...
من یه رم کورسیر بردم گارانتی گفت ddr 2 تولید نمیشه و پشتیبانی نداره... روبروی بازار ایرانه اسم گارانتی یادم نیس ولی آدرسش و دارم.حدس هم نمیزنم به کسی توهین نشه.در کمال نامردی یواشکی هولوگرام و کند و رم و داد دستم...
نوشتم تا حواستون باشه هولوگرام گارانتی رو یواشکی جدا نکن که دستتون جایی بند نشه...
یه مدت پیش هاردم که وسترن دیجیتال بود دچار مشکل شد و تصمیم داشتم که از گارانتی استفاده کنم .قبل از رفتن به شرکت از همه ی جاهای هارد عکس گرفتم تا در مواقع نیاز ارائه بدم
وقتی رفتم شرکت خیلی باهام گرم گرفتن و یه سری توضیحات در باره محصولاتشون دادن بعد منم هارد رو به یکی از همون کارکن ها نشون دادم تا بررسیش کنه همکارش هم شروع کرد به حرف زدن با من که در این حین توجهم به کسی که هارد رو بهش داده بودم جلب شد که خیلی اروم هارد رو به لبه ی میز کوبید منم حرفی نزدم .بعدش بهم گفتن که فلان قسمت از هارد ضربه خورده که گارانتی رو باطل میکنه !) منم که فهمیدم قضیه از چه قرار باهاش گلاویز شدم و خلاصه... اخرش رو براتون بگم که به خاطر اینکه ازشون شکایت نکنم و آبروشون نره یه هارد نو تحویلم دادن (d:
CPU INTEL I3 6100
RAM GEIL 2*4
VGA
M.B ASUS B150
POWER GREEN 550w
hdd western digital 1TB+seagit 500 GiG
سلام خدمت کاربران عزیز
یک فروند فلش مموری PATRIOT RAGE XT 32G داشتم که گارانتی فرآیند بود.
خیلی راحت و ساده پس از مراجعه به گارانتی فرآیند، زدن زیرش و گفتن که دیگه اینا رو گارانتی نمیکنن (اینو قبل از زدن هولوگرام باید فکرشو میگردی) نه اینکه بعد از زدن هولوگرام بعدش بگی دیگه گارانتی نمی کنیم.
خلاصه اینکه گارانتی شرکت فرآیند به معنای واقعی کشکه.
اگر کالایی با این گارانتی خریدید، عملا" فاقد گارانتیه.
روز 17 شهریور ماه یک عدد مادربرد ASRock Z97 OCF به گارانتی سازگار تحویل دادم. مبنی بر اینکه کلا دیگه روشن نمیشه
بعد از تماس های مکرر و رفت و آمد های بسیار، این هفته (9 مهر) گفتن که بورد شما رو با یه بورد دیگه تعویض می کنیم!
بگذریم که لحن و برخورد پرسنل گارانتی هم به دور از ادب بود!
همچنان این داستان ادامه خواهد داشت.
نتیجه اخلاقی:
هیچ وقت کالایی با گارانتی سازگار نخواهم خرید.
ویرایش توسط Aliover : 2016/10/02 در ساعت 22:30
درسته من یک بار در پست دوم از لایف برد تشکر کردم، اما مراجعه ی من به لایف برد ادامه پیدا کرد.
در ادامه ی همون داستان، مادربرد دوم که آکبند بود و لایف برد بهم جایگزین داده بود، بعد از یک ماه به درد مشابهی دچار شد و دیگر بوت نشد.
مادربرد را به گارانتی لایف برد عودت دادم، و بعد از یک هفته مادربرد دیگری گرفتم.
مادربرد سوم، همون مادربرد اولیه خودم بود که ظاهرا" تعمییر شده بود.
از یه جهت، خوب بود که مادربرد اولیه خودمه و میدونستم که خوب نگهش داشتم، از جهتی به تعمییر مادربرد در کشور ایران اعتقادی ندارم. حالا حالا مونده تا بتونیم در داخل یه چیزی به پیشرفتگی مادربرد رو تعمییر کنیم.
از توانایی های بومی کشورمون که بگذریم، مادربرد رو گرفتم و آوردم خانه، حدود یک ماه باهاش کار کردم و مشکلی نداشت، تا اینکه بعد از یک ماه ادا اطفار درآورد، گاهی هنگ میکرد، گاهی بوت نمیشد، گاهی فریز میشد، خلاصه دیدم اینطوری نمیشه،
مجدد به گارانتی لایف مراجعه کردم، مادربرد رو با لیستی از مشکلاتش به همراه ویدیو و فیلم هایی که از مشکلات مادربرد تهیه کرده بودم رو نشون مسئول فنی لایف دادم، ایشون بعد از صحبت در مورد موارد مشکل زا در نهایت متقاعد شدند که مادربرد رو تحویل بگیرند.
بعد از یک هفته مادربرد آکبند دیگری لایف در اختیارم گذاشت. که به حمد الله، خدا رو شکر - گوش شیطون کر - چشم شیطون کور - الان دو ماهی هست که دستمه.
درسته در نهایت من مجموعا" 6 مرتبه به گارانتی مراجعه کردم، 6 بار هزینه طرح ترافیک دادم (که خودش میشه 200 تومن) 8 مرتبه سیستم رو اسمبل و باز کردم، و تقریبا" سه ماه بی کامپیوتر بودم.
ولیکن از لایف برد تشکر ویژه میکنم که در نهایت همکاری پاسخگو بودند.
همچنین از دوست عزیزم آقای سعید مسلمی عزیز که در این میان صمیمانه راهنمای من بودند کمال تشکر رو دارم.
در تابستان بنده همچنین دو بار به گارانتی گرین شرکت سیاره سبز مراجعه کردم برای پاور 850OC+ پلاتینیوم.
در این بین پاور بنده بلافاصله تعویض شد و پاور نوی دیگری جایگزین به بنده دادند.
تشکر ویژه دارم از شرکت سیاره سبز گرین و همچنین متخصصین و مهندسین مهربان حاضر در بخش فنی گرین، آقایان شعبانی، موسوی، و آذین عزیز.
سلام ،حدود 3 سال پیش مادربرد msi داشتم که بوت نمیشد با مراجعه به گارانتی ماتریس و تحویل ان بعد از چند روز با مادربرد جدید تعویض کردند .
جسارتا موردی خارج از حوزه کامپیوترخدمتون عرض کنم، حدود دو ماه پیش ریش تراش برند فیلپس خریداری کرده بودم که بعد از یک هفته استفاده خراب شد با مراجعه به گارانتی بعد از دو ماه تماس ها پی در پی و سر زدن به نمایندگی شکوفا الکتریک بلاخره قطعه معیوب رو تعویض کردند ، چند روزیه گوش شیطون کر ریش تراشه کار میکنه اگر اینبار خراب بشه بیخیال گارانتی میشم واقعا ارزش این همه پیگیری نداره .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)