درود بر همه دوستان من یک پرسش داشتم سپاسگزار می شوم اگر من را راهنمایی کنید, من می خواهم برای کامپیوترم یه سخت افزار تازه خریداری کنم در حال حاظر بودجم نمی رسد که چند تا را هم زمان خریداری کنم و همچنین رشته کاری من در زمینه 3D Generalist و گه گاهی هم 2D Concept هست حالا به نظر شما آیا بهتر هست که من CPU کامپیوترم را بهبود بدم یا GPU را؟ به عنوان مثال من بهتر هست که 8350 AMD FX و یا MSI GTX 650 Ti Boost Gaming TFIII خریداری کنم؟ همچنین اگر اطلاعاتی در زمینه Mainboard دارید که برای این قطعه ها لازم هست معرفی کنید و سیستم فعلی من هم AMD Phenom II X4 940 و ATI 4670 HD با سپاس.

من وقتی با Mari کار میکنم Warning میگیرم در مورد گرافیک کاردم و وقتی با Unreal Engine کار میکنم نمی توانم از DX11 استفاده کنم و Shader های قوتی به کار ببرم و از ترفی هم وقتی با Vue رندر میگیرم یا با Modo یا Houdini دیر جواب میگیرم و یا با Real Flow در Simulate کردن به مشکل بر میخورم برای همین دوست داشتم بدونم بقیه دوستان کدام را الویت اول میبینند در حال حاظر درسته که باید همه قطعه ها را ارتقا داد....

یک پرسش دیگرم اینکه به نظر شما AMD Phenom II X6 1055T جایگزین مناسبی هست با 8350 AMD FX؟ که به توانم هم MSI GTX 650 Ti Boost Gaming TFIII با یک Mainboard را خریداری کنم؟