ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 6 از 57 نخست ... 456781656 ... آخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 562
  1. #51
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    تیغ بران MSI رونمایی شد


    اژدهای تایوانی (MSI) جدید ترین مادربرد خود موسوم به MSI Z270 Tomahawk را به طور رسمی معرفی کرد. این مادربرد برنده جایزه طراحی iF Design Award شده است. چیپست پرچمدار Z270 هدایت گر این مادربرد است و سوکت LGA 1151 نیز پذیرای پردازنده های نسل هفتم اینتل. جهت انجام بازی های آنلاین این شرکت فناوری MSI GAMING LAN را پیاده سازی کرده است و Audio Boost با صدای استاندارد استدیو نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این مادربرد قادر به پشتیبانی از حافظه های Twin Turbo M.2 (32 Gb/s, Gen3 x4) و ماژول های Intel Optane است که به زودی راهی بازار خواهند شد.

    مادربرد MSI Z270 Tomahawk برای نصب ذخیره سازهای متنوع نیز فکری کرده و فناوری MSI M.2 GENIE را جهت پیکربندی RAID به همراه دارد. پورت های USB 3.1 به کنترلر جدید ASmedia 2142 مجهز هستند و نرم افزار اختصاصی MSI X-Boost نیز برای کمک به افزایش سرعت در رابط های USB این مادربرد معرفی شده است. یک مدار 10 فاز رگولاتور انرژی VRM را تامین می کند و 3 اسلات PCI Express 3.0 نیز بر روی مادربرد مشاهده می گردد که یکی از آنها به فناوری Steel Armor مجهز شده است.
  2. #52
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    معرفی جدید ترین سخت افزارهای MSI

    پیشرفت چشمگیر کمپانی MSI در تولید سخت افزار و کامپیوترهای آماده مثال زدنی است؛ از سوی دیگر این شرکت به یکی از بزرگ و پر فروش ترین برندهای فروشنده نوت بوک های مخصوص بازی مبدل شده است. از جمله مواردی که MSI در محصولات خود تزریق می نماید، ویژگی (Feature) های متعدد است. به واقع ارزش مادی این ویژگی ها بسیار بیش از هزینه هایی است که برای خرید کلی محصول پرداخت می گردد و MSI همواره در حال بروزرسانی این خصوصیات است. در ادامه شما را با آخرین سخت افزارهای تولید شده توسط این برند آشنا کرده و توضیحاتی را در زمینه ویژگی های مورد استفاده توسط MSI ارائه خواهیم کرد.

    کارت گرافیک Aero ITX یک حرفه ای کوچک!

    همانطور که می دانید در روزهای اخیر تصاویر نه چندان واضحی از یک کارت گرافیک Mini-ITX این برند را برای شما عزیزان منتشر ساختیم که از صفحه فیسبوک MSI بدست آمده بود. اینک با کوچکترین عضو از کارت گرافیک های MSI آشنا شوید. کارت گرافیک Aero ITX جهت کار در سیستم های کوچک و HTPC طراحی شده است؛ در همین حال طول آن تنها 173 میلی متر است. مدلهای AERO ITX که بر اساس GeForce GTX 1070 و GeForce GTX 1060 طراحی شده اند دارای یک فن MSI TORX بر روی هیت سینک هایی هستند که همچنین مجهز به لوله های 8 میلیمتری و فن آوری مدیریت جریان هوا هستند.

    همه این قطعات توسط یک پوشش زیبای مشکی و نقره ای همراه با مقدار کمی کربن پوشیده شده اند. حتی در مقیاس های کوچک حفظ حداکثر سکوت دارای اهمیت بالایی است. فن آوری MSI ZERO FROZR زمانی که دما پایین است و سیستم فعالیت بالایی ندارد، فن TORX را متوقف می نماید. مدلهای جدید AERO ITX تا انتهای این ماه روانه بازار خواهند شد.




    جوایز IF

    جایزه iF که در بین طراحان به عنوان اسکار طراحی شناخته شده است، سالانه بهترین بهترینها را در طراحی محصولات معرفی می نماید. امسال MSI، برند پیشرو در زمینه گیمینگ با دریافت دو جایزه iF یک بار دیگر خود را از رقبا متمایز نمود. محصولاتی که موفق به دریافت این جایزه شده اند، مادربرد درجه یک MSI Z270 TOMAHAWK و MSI Trident 3 ،یکی از کوچکترین دسکتاپ های گیمینگ در جهان هستند. TOMAHAWK ،با دریافت جایزه بهترین طراحی مادربرد، سمبل نواوری در نسل جدید مادربردهای MSI شده است. ایده طراحی آن از تانک های جنگی گرفته شده که در آن هیت سینک ها ظاهری مانند زره تانک داشته و همراه با پوشش درگاه ورودی/خروجی ظاهری خشن تر به خود می گیرد. درخشش سرخرنگی که در گوشه و کنار مادر برد به چشم می خورد زیبایی آنرا دو چندان می نماید. توجه به جزییات، همچون طرح نظامی بر روی PCB hi-tech ، آخرین قدم را در یک طراحی ماندگار برداشته است. یک عنصر کلیدی دیگر که Z270 TOMAHAWK را متمایز نموده استقامت و پایایی آن به دلیل داشتن قطعات با استاندارد نظامی است. علاوه بر ظاهری که آنرا سزاوار دریافت جایزه بهترین طراحی نموده، مادربرد Z270 TOMAHAWK مجهز به تعداد زیادی قابلیت ها خاص برای گیمرها است!

    پشتیبانی از Twin Turbo M.2 (32 Gb/s, Gen3 x4) در کنار اسلات های دارای Steel Armor به گیمر ها این امکان را می دهند که دستگاههای ذخیره سازی داده های فوق پرسرعت را به راحتی در حین بازی متصل نمایند. این مادربرد ها با داشتن Intel Optane Memory Ready عملکرد و کارایی حافظه و دستگاههای ذخیره سازی را تا حدی بالایی تقویت نموده است. نرم افزار انحصاری MSI M.2 GENIE به تنظیمات RAID بیش از پیش سهولت بخشیده است. همچنین کنترلر فوق پرسرعت ASmedia 2142 USB3.1 Gen2 باعث شده این مادربرد توان انتقال داده پرسرعت حتی زمان استفاده همزمان از چند دستگاه USB را داشته باشد. نرم افزار MSI GAMING LAN Manager تحت مدیریت Intel بطور خودکاربرنامه های حساس به تغییرات سرعت و بازی ها را طبقه بندی و اولویت بندی می نماید تا تجربه بازی با کمترین قطعی و تاخیر را ارئه نماید.
    کامپیوتر کوچک MSI Trident 3

    این محصول تمام قابلیت های یک دستکتاپ بزرگ رادر یک شاسی کوچک با حجم 4.7 لیتری گرد هم آورده. توان گرافیکی آن هم رده کارت های گرافیک دسکتاپ GeForce GTX 1060 GAMING خواهد بود . این کارت گرافیک نیز دارای قطعات با استاندارد نظامی بوده و آماده اجرای سنگین ترین بازی های برای سالهای متمادی است. Trident 3 علاوه بر توان گرافیکی بالا، مجهز به جدیدترین پردازنده Intel Core است تا یک دستگاه گیمینگ قدرتمند را تصمین نمایند. طراحی دمایی انحصاری Silent Storm Cooling 2 آن باعث شده که Trident 3 علاوه بر اینکه کارایی غیرقابل قیاس با برند های رقیب داشته باشد، همانند یک قاتل بی صدا عمل نماید. علاوه بر سخت افزار قدرتمند، آنچه این دستگاه را سزاوار دریافت جایزه iF امسال نموده، طراحی منحصر بفرد آن می باشد. کیس شیک و جمع و جور آن در کنار نور زیبای RGB Mystic Light به فضای هر اتاقی زیبایی دو چندان می دهد.

    پورت های متنوع واقع در جلو و پشت دستگاه، امکان اتصال تمام دستگاههای جانبی گیمینگ را فراهم نموده است. تنها کافیست این دستگاهها را به سیستم خود وصل کنید تا بلافاصه وارد بازی شوید. علاوه بر تمام این ها، Trident 3 ، مجهز به VR-Link است که شامل یک خروجی HDMI برای دستگاههای VR است. در نهایت ، نرم افزار ‘One-click-to-VR’ ، تنها با یک کلیک سیستم شما را برای ورود به واقعیت مجازی بهینه سازی نموده و به شما اطمینان می دهد که دیگر برنامه ها هیچ تذاخلی در اجرای VR ایجاد نخواهند نمود. سری دستگاههای MSI Trident تعریف جدیدی برای اندازه مورد نیاز یک سیستم گیمینگ با تضمین بیشترین کارایی ارائه نموده اند تا گیمرها را با عملکردی در حد یک سیستم دسکتاپ در هر جایی که می روند همراهی کنند.
    مادربرد MSI Z270 GAMING PLUS یک تیر و چند نشان!

    اگر به خاطر داشته باشید، در روزهای اخیر مطلبی در زمینه وجود یک مادربرد گیمینگ و مقرون به صرفه از سوی MSI را برای شما عزیزان منتشر نمودیم؛ این مادربرد که با نام MSI Z270 GAMING PLUS شناخته می شود، محصولی خاص و میان قیمت است که از چیپست پرچمدار Z270 بهره می برد. در ادامه با این مادربرد تازه وارد نیز بیش از پیش آشنا خواهیم شد. این طرح که از رنگ و جریان گدازه های آتشفشانی الهام گرفته است، زیبایی دو چندانی به طرح قرمز و مشکی هیت سینک های آن داده است. همچنین اسلات های PCI-E و حافظه که سرخرنگ بوده و طرح LED قرمز در چهار گوشه مادربرد نشانه این است که شما با یک مادر برد واقعی گیمینگ MSI سرو کار دارید. این مادربرد دارای قطعات با استاندارد نظامی است و برای این منظور ساخته شده که عمر مفید بالایی داشته باشد، به این ترتیب هر سیستمی که به این قطعات مجهز شده باشد در جلسات طولانی بازی با بیشترین کارایی عمل خواهد کرد. فهرست بلند و بالای مشخصات حرفه ای همچون Turbo M.2, GAMING LAN و Audio Boost مادربرد Z270 GAMING PLUS را تبدیل به بهترین و قابل اعتماد ترین همراه گیمر ها نموده است.

    برای ارایه بهترین تجربه بازی آنلاین با کمترین تاخیر ، مادربردهای Z270 GAMING PLUS دارای قابلیت GAMING LAN مجهز به LAN Protect شرکت اینتل است.فن آوری اینتل در کنار MSI GAMING LAN Manager برنامه های حساس به تاخیر و قطعی را به طور خودکار اولویت بندی می نماید تا احتمال کندی بازی را به حداقل رساند. MSI Audio Boost با استفاده از قطعات با کیفیت ممتاز بالاترین کیفیت صوتی را ارایه می دهد. صدایی خارق العاده در حین بازی کمک می کند تا لذت بازی را برای شما دوچندان نماید. با جداسازی کامل مدار صوتی، DDR4 Boost به شما اطمینان می دهد که بهترین کارایی را در کنار بیشترین استقامت تجربه نمایید. و هم اکنون ارتقای تکنیکی DDR4 Boost استقامت بیشتر را در کنار سرعت بالاتر نسبت به رقبا به ارمغان آورده اند. به این ترتیب می توانید در زمان اجرای بازی های سنگین یا فایل های ویدیویی یا عکس های حجیم از این کیفیت ارتقا یافته لذت ببرید. با فعالسازی Intel Extreme Memory Profile تنها با یک گزینه در BIOS می توانید یک سیستم با ثبات را داشته باشید.
    به طور حتم با اینترفیس M.2 و مدل های Turbo آشنا هستید؛ Turbo M.2 عملکرد PCI-E Gen3 x4 با سرعت انتقال حداکثر 32 Gb/s را برای جدیدترین SSD ها ارائه می دهد. همچنین تکنولوژی جدید Intel Optane را پشتیبانی می نماید. M.2 GENIE باعث می شود تنظیمات RAID با استفاده از هر نوع M.2 یا PCI-E SSD نیاز به مراحل کمتری داشته و در نتیجه به زمان کمتری نیاز داشته باشد. مادربرد MSI Z270 GAMING PLUS یک انتخاب خوش قیمت و منحصر به فرد است که می تواند برای گیمرهایی با جیب نه چندان پر پول گزینه ای ایده آل باشد.

  3. #53
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    کارت گرافیک MSI RX 460 GT LP معرفی شد
    MSI از یک کارت گرافیک Low profile جدید بر پایه پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 460 در دو مدل 2 و 4 گیگابایتی پرده برداشت.

    فرکانس هسته این دو کارت در حالت بوست به 1200 مگاهرتز می رسد. درگاه های خروجی تصویر متشکل از یک HDMI و یک Dual-DVI است. MSI RX 460 2GT و 4GT LP با طول 18.2 سانتی متر، به راهکار خنک سازی با یک جفت فن 50 میلی متری و رادیاتور آلومینیومی مجهز هستند. همراه با این کارت ها شیلد فلزی پنل I/O در دو اندازه استاندارد و Low profile ارائه می شود.
    Radeon RX 460 مبتنی بر تراشه Baffin با لیتوگرافی 14 نانومتری بوده و دارای تعداد 896 واحد سایه زنی یا پردازنده جریانی، ا56 واحد TMU و 16 واحد ROP می باشد. توان حرارتی این این پردازنده گرافیکی 75 وات است.
    MSI تاکنون قیمت این دو کارت جدید را اعلام نکرده است.
  4. #54
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    دو اسکار طراحی برای MSI در رویداد 2017 iF

    جایزه iF که در بین طراحان به عنوان اسکار طراحی شناخته شده است، سالانه بهترین‌ها را در طراحی محصولات معرفی می‌نماید. امسال MSI برند پیشرو در زمینه گیمینگ با دریافت دو جایزه iF بار دیگر خود را از رقبا متمایز نمود.محصولاتی که موفق به دریافت این جایزه شده اند، مادربرد MSI Z270 TOMAHAWK و MSI Trident 3 یکی از کوچکترین دسکتاپ‌های گیمینگ در جهان هستند.
    Z270 TOMAHAWK
    MSI Z270 TOMAHAWK ،با دریافت جایزه بهترین طراحی مادربرد، سمبل نوآوری در نسل جدید مادربردهای MSI شده است. ایده طراحی آن از تانک های جنگی گرفته شده که در آن هیت‌سینک‌ها ظاهری مانند زره تانک داشته و همراه با پوشش درگاه ورودی/خروجی ظاهری خشن تر به خود می گیرد.
    درخشش سرخ‌رنگی که در گوشه و کنار مادر برد به چشم می‌خورد زیبایی آن را دو چندان می‌نماید. توجه به جزییات، همچون طرح نظامی بر روی PCB، آخرین قدم را برای یک طراحی ماندگار برداشته است. یک عنصر کلیدی دیگر که Z270 TOMAHAWK را متمایز نموده، استقامت و پایایی آن به دلیل داشتن قطعات با استاندارد نظامی است. علاوه بر ظاهری که آن را سزاوار دریافت جایزه بهترین طراحی نموده، مادربرد Z270 TOMAHAWK مجهز به تعداد زیادی قابلیت برای گیمرهاست.
    پشتیبانی از Twin Turbo M.2 Gen3 x4 در کنار اسلات‌های دارای Steel Armor به گیمرها این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های ذخیره‌سازی، داده‌های حجیم را به راحتی در حین بازی بارگذاری کنند. این مادربردها با داشتن Intel® Optane™ Memory Ready عملکرد و کارایی حافظه و دستگاه‌های ذخیره سازی را تا حد بالایی تقویت نموده است. نرم افزار انحصاری MSI M.2 GENIE به تنظیمات RAID بیش از پیش سهولت بخشیده است. همچنین کنترلر فوق پرسرعت ASmedia 2142 USB3.1 Gen2 باعث شده این مادربرد توان انتقال پرسرعت داده‌ را حتی زمان استفاده همزمان از چند دستگاه USB داشته باشد. نرم افزار MSI GAMING LAN Manager تحت مدیریت Intel بطور خودکار برنامه‌های حساس و بازی ها را طبقه‌بندی و اولویت‌بندی می‌نماید تا تجربه بازی با کمترین قطعی و تاخیر را برای گیمرها را تضمین کند.

    MSI TRIDENT 3
    MSI Trident تمام قابلیت های یک دستکتاپ بزرگ را در یک شاسی کوچک با حجم 4.7 لیتری گرد هم آورده است. توان گرافیکی آن هم‌رده کارت های گرافیک دسکتاپ GeForce® GTX 1060 GAMING می باشد. این کارت ها دارای قطعات با استاندارد نظامی بوده و آماده اجرای سنگین ترین بازی ها برای سال های متمادی می باشند. Trident 3 علاوه بر توان گرافیکی بالا، مجهز به جدیدترین پردازنده Intel® Core™ می باشند تا یک دستگاه گیمینگ قدرتمند را تصمین نمایند. طراحی حرارتی انحصاری Silent Storm Cooling 2 آن باعث شده که Trident 3 کارایی غیرقابل قیاس با برند های رقیب داشته باشد

    علاوه بر سخت افزار قدرتمند، آنچه این دستگاه را سزاوار دریافت جایزه iF امسال نموده، طراحی منحصر بفرد آن می باشد. کیس شیک و جمع و جور آن در کنار نور زیبای RGB Mystic Light به فضای هر اتاقی زیبایی دو چندان می دهد. پورت های متنوع واقع در جلو و پشت دستگاه، امکان اتصال تمام دستگاه های جانبی گیمینگ را فراهم نموده است. تنها کافیست این دستگاه ها را به سیستم خود وصل کنید تا بلافاصه وارد بازی شوید. علاوه بر تمام این ها، Trident 3 مجهز به VR-Link می باشد که شامل یک خروجی HDMI برای دستگاه های VR است. در نهایت نرم افزار ‘One-click-to-VR’ تنها با یک کلیک سیستم شما را برای ورود به واقعیت مجازی بهینه سازی نموده و به شما اطمینان می دهد که دیگر برنامه ها هیچ تذاخلی در اجرای VR ایجاد نخواهند نمود.سری دستگاههای MSI Trident تعریف جدیدی برای اندازه یک سیستم گیمینگ با تضمین بیشترین کارایی ارائه کرده اند تا گیمرها را با عملکردی در حد یک سیستم دسکتاپ در هر جایی که می‌خواهند، همراهی کنند.
  5. #55
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    طرح سرخ MSI؛ سری Gaming Plus عضو جدید خانواده مادربردهای MSI Z270
    شرکت MSI که در زمینه تولید سخت افزارهای خلاقانه گیمینگ از پیشروان بازار است، سری جدید Z270 GAMING PLUS را معرفی کرده است. علاوه بر افزودن طرح قرمز و مشکی به سری Performance GAMING، سری GAMING PLUS دارای دو فاکتور مهم خلاقیت و شخصیت گیمینگ شده است. این طرح که از رنگ و جریان گدازه های آتشفشانی الهام گرفته، زیبایی دو چندانی به طرح قرمز و مشکی هیت سینک های آن داده است. همچنین اسلات های PCI-E و حافظه و طرح LED قرمز در چهار گوشه مادربرد نشانه این است که شما با یک مادر برد واقعی گیمینگ MSI سرو کار دارید.
    PERFORMANCE GAMING: شیک بازی کنید!
    مادربردهای MSI PERFORMANCE GAMING مجهز به ابزارهای ارتقای کارایی و شخصی سازی هستند. طراحی حرفه ای و امکانات بیش مار شخصی سازی برای این منظور هستند که شما شیک بازی کنید

    Z270 GAMING PLUS: طراحی استثنایی
    مادربردهای Z270 GAMING PLUS دارای قطعات با استاندارد نظامی می باشند و برای این منظور ساخته شده اند که عمر مفید بالایی داشته باشند. به این ترتیب هر سیستمی که به این قطعات مجهز شده باشد در مدت‌های طولانی بازی با بیشترین کارایی عمل خواهد کرد. فهرست بلند بالای مشخصات حرفه ای همچون Turbo M.2 و GAMING LAN و Audio Boost مادربرد Z270 GAMING PLUS را تبدیل به بهترین و قابل اعتماد ترین همراه گیمرها نموده است.
    INTEL® LAN
    برای ارایه بهترین تجربه بازی آنلاین با کمترین تاخیر، مادربردهای Z270 GAMING PLUS دارای قابلیت GAMING LAN مجهز به LAN Protect شرکت اینتل می باشند. فناوری اینتل در کنار MSI GAMING LAN Manager برنامه های حساس به تاخیر و قطعی را به طور خودکار اولویت بندی می نماید تا احتمال کندی بازی را به حداقل رساند.

    AUDIO BOOST
    MSI Audio Boost با استفاده از قطعات با کیفیت ممتاز، بالاترین کیفیت صوتی را ارایه می دهد. صدای خارق العاده در حین بازی کمک می کند تا لذت بازی برای شما دوچندان شود.


    DDR4 BOOST
    DDR4 Boost به شما اطمینان می دهد که بهترین کارایی را در کنار بیشترین پایداری تجربه نمایید. هم اکنون ارتقای تکنیکی DDR4 Boost پایداری بیشتر را در کنار سرعت بالاتر نسبت به رقبا به ارمغان آورده است. به این ترتیب می توانید در زمان اجرای بازی های سنگین یا فایل های ویدیویی یا عکس های حجیم، تغییر را احساس کنید. با فعالسازی Intel® Extreme Memory Profile تنها با یک گزینه در BIOS می توانید یک سیستم با ثبات را داشته باشید.


    TURBO M.2
    این قابلیت امکان بارگذاری پرسرعت سیستم و فعالسازی برنامه های کاربردی و بازی ها را برای مادربردهای MSI ارایه می دهد. Turbo M.2 از نوع PCI-E Gen3 x4 سرعت انتقال حداکثر 32Gb/s را برای جدیدترین SSD ها ارایه می دهد.

    همچنین تکنولوژی جدید Intel® Optane™ را پشتیبانی می نماید. M.2 GENIE نیز باعث می شود تنظیمات RAID با استفاده از هر نوع حافظه M.2 یا PCI-E نیاز به مراحل و زمان کمتری داشته باشد

  6. #56
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    MSI X370 Gaming Pro Carbon مادربردی خاص و قدرتمند از MSI ها برای طرفداران AMD Ryzen

    پردازنده‌های AMD Ryzen مسلما شوک بزرگی به بازار تک قطبی پردازنده‌ها وارد خواهند کرد و می‌توانند نقطه‌ی شروع خوبی در جهت بازگشت AMD به میدان رقابت باشند. مادربوردهایی که تا این لحظه برای پردازنده‌های پیش روی AMD رونمایی شدند و بعضا تصاویر آن ها به نمایش گذاشته شد، از کمپانی‌هایی همچون ایسوس، گیگابایت، ازراک و بایواستار بودند و حالا نوبت به MSI رسیده است.
    مادربوردی که نظاره‌گر آن هستید MSI X370 Gaming Pro Carbon نام دارد که با طراحی ساده خود و رنگ بندی مناسب، ابهت خاصی دارد. این مادربورد از چیپست AMD X370 و 8 فاز تغذیه کننده پردازنده بهره می‌برد، بنابراین جزو مادربوردهای رده بالا طبق بندی می‌شود. MSI X370 Gaming Pro Carbon دارای دو شکاف PCI-E 3.0 جهت استفاده موازی دو کارت گرافیک، سیستم نورپردازی RGB، چهار درگاه DDR4 DIMM، دو درگاه پرسرعت M.2، خروجی تصویر HDMI و DVI و همچنین درگاه‌های USB 3.0 و USB نوع C می‌باشد. MSI X370 Gaming Pro Carbon یک محصول کامل با امکانات قابل قبول و ظاهری شکیل می‌باشد.

  7. #57
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    حضور دو مادربرد از MSI در مطلب بهترین مادربردهای موجود بازار در سایت سخت افزار مگ
    MSI X99A TOMAHAWK

    اینک نوبت به معرفی یکی از برترین های X99 بازار رسیده است؛ اگر به دنبال یک مادربرد برای ایجاد یک پلتفرم فراتر از بازی و خانگی هستید، MSIX99A TOMAHAWK یکی از برترین انتخاب ها است. ظاهر گیمینگ آکنده با حاشیه های نظامی،تداعی قدرت در ذهن کاربران است.8 اسلات حافظه رم به مانند بسیاری از مادربردهای X99 بر روی آن موجود است.3 اسلات توسعه PCI 3.0 X16 با قابلیت Multi GPU نیز برای آن در نظر گرفته شده است.اما یکی از نکات جالب توجه در این مادربرد،استفاده از پوشش ضد نویز در قسمت پورتهای I/O است.این پوشش تا قسمت تراشه صوتی نیز ادامه یافته است.کاربران می توانند با خیال آسوده،به اورکلاک و شیطنت های سخت افزار مشغول شوند.MSI اعلام کرده است که این پوشش قسمت های صوتی و I/O را در زمینه تداخلات الکترومغناطیسی محافظت خواهد کرد. سیستم پخش Audio Boost 3 و crystal clear sound نیز در زمینه صوتی مورد استفاده قرار گرفته اند.فناوری TWIN GAMING LAN نیز تجربه ای بی نظیر از بازی های آنلاین را فراهم می کند.این فناوری که توسط اینتل طراحی گشته است،قادر به کنترل ترافیک شبکه و کاهش زمان تاخیر است.اتصالات LAN دارای دو پورت است که توسط یک مدار 15KV محافظت می گردد.در زمینه های ذخیره سازی نیز MSI از ماژول های M.2 و پشتیبانی از NVME آغاز کرده است.تمامی حافظه های NVME و U.2 نیز توسط این مادربرد پشتیبانی می شوند.MSI از یک مسیر PCI-E X4 به منظور ارتباط ماژول های حافظه M.2 استفاده کرده است.حداکثر سرعت 32 گیگابیت در ثانیه برای M.2 و 2400 مگابایت در ثانیه نیز برای دیگر SSD ها قابل دسترس است.طیف کاملی از پورت های I/O مانند USB 3.1 و USB-C نیز راه حل های آسان ارتباطی هستند که MSI از آنها در مادربرد MSI X99A Tomahawk بهره برده است.سرعت انتقال 10 گیگابیت در ثانیه نیز توسط این پورت ها تامین می گردد. پشتیبانی از نوارهای LED رنگی 5050 با حداکثر جریان 3 آمپر (12 ولت)، چیپهای دوگانه Intel LAN و محافظ الکتریکی 15هزار ولتی برای مقابله با خطرات صاعقه و الکتریسیته ساکن نیز از جمله دیگر قابلیت های MSI X99A TOMAHAWK هستند.


    MSI Z170A Gaming M6
    از آنجایی که مادربرد های LGA 1151 در دو معماری KabyLake و SkyLake تکرار شده اند، می توان از پردازنده های هر دو پلتفرم بر روی یکدیگر استفاده نمود. از همین رو خرید مادربردهای اسکای لیک نیز بسیار مقرون به صرفه و صحیح است. این مادربرد برای علاقمندان به بازی های کامپیوتری و استفاده های تخصصی تولید شده است. چیپست Z170 در کنار سوکت 1151، پذیرای پردازنده های نسل ششم و هفتم اینتل است. ظاهر گیمینگ و دو اسلات PCI 3.0 X16،به همراه PCB چند لایه و محافظت شده از جمله ویژگی های آن است.از جمله مهمترین قابلیت های این مادربرد،استفاده از نسل دوم رابط های ارتباطی USB 3.1 است. بسیاری از مادربردهایی که از این رابط در ترکیب خود استفاده می کنند، از کنترلر ASMedia 1142 استفاده می کنند.این آرایش از نسل دوم PCIe Gen2 x2 و یا PCI X1 نسل سوم استفاده می کند که در حالت اول حداکثر سرعت 10 گیگابیت در ثانیه و در اینترفیس دوم نیز حداکثر سرعت 8 گیگابیت در ثانیه بدست می آید. شایان ذکر است که اکثر مادربردهای تخصصی از رابط PCIe Gen2 x2 برای این منظور استفاده می کنند که بر روی کاغذ، قادر به ایجاد پهنای باند 10 گیگابیت در ثانیه هستند.اما MSI از یک راه کار جدید استفاده کرده است. احتمالا در بین اخبار روزانه به جمله "نسل دوم پورت های USB 3.1" برخورد کرده اید؛ MSI نیز از یک شیوه نوین برای دستیابی به سرعت های بالا در این رابط استفاده کرده است.بدین ترتیب که اینبار از کنترلر Asmedia 2142 استفاده کرده و این کنترلر نیز از رابط نسل سوم (Gen 3) اسلات PCI X2 به منظور ارتباط استفاده می کند.اینگونه است که سرعت نسل دوم رابط های USB 3.1 به دو برابر گذشته می رسد.این مادربرد از مدل های Type A و Type C نیز پشتیبانی می کند.به لطف کنترلر جدید، پهنای باند رابط های USB 3.1 به طور چشمگیری افزایش یافته است. پشتیبانی از حافظه های ذخیره سازی در سوکت Turbo M.2 و NVME نیز از جمله آنها است. مدیریت RAID در حافظه های ذکر شده بهبود یافته و مدیریت آنها نیز آسان تر از گذشته است. مادربرد Z170A GAMING M6 به فناوری صوتی Audio Boost 3 مجهز گشته و جداسازی مدار صوتی در کنار خازن های ژاپنی نیز اتفاق تازه ای نبوده اما در این مادربرد به کار رفته است.


  8. #58
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    تخفیف ویژه کارتهای گرافیک MSI در لیون کامپیوتر

  9. #59
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    در مادربردهای msi فناوری XBOOST، سرعت انتقال اطلاعات را به میزان سه برابر در مقایسه با مادربرد های رقیب افزایش می دهد

  10. #60
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,831
    امتیازها
    71,164
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    معرفی ویژگی های مادربرد گیمینگ مادربرد MSI Z270 GAMING PLUS


    • پشتیبانی از نسل هفتم و ششم پردازنده های Core اینتل از طریق سوکت LGA 1151
    • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3866 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ دستی)
    • فناوری اختصاصی DDR4 Boost
    • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC892
    • قابلیت اختصاصی VR Boost جهت کمک به کاهش سرگیجه ناشی از استفاده از هدست های واقعیت مجازی
    • کانکتور پرسرعت M.2 با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل
    • نور پردازی زیبا به رنگ قرمز چهار گوشه برد
    • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت اینتل با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
    • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 5
    • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (AMD Crossfire)
    • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
    • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
    • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
    • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
    • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
    • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
    • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
    • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب

صفحه 6 از 57 نخست ... 456781656 ... آخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 562

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •