صفحه 4 از 10 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 31 به 40 از 98
  1. #31
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    تشکر کردن
    9,493
    Thanked 30,861 Times in 6,537 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First Class50000 Experience PointsVeteran
    افتخارات:
    Community Award
    من فعلا در رویای میتسوبیشی گالانت vr4 موندم! ماشین امریکایی کلاسیک زیاد هست توی ایران ولی یا خیلی در وضعیت بدی هستند یا اگر هم سالم و تمیز باشند، صاحب اون ماشین به هیچ وجه حاضر به فروش نیست.
    ماشین ژاپنی رو به خاطر دریفت میخوام.

  2. The Following User Says Thank You to Castiel For This Useful Post:


  3. #32
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    193
    امتیازها
    1,941
    سطح
    26
    تشکر کردن
    989
    Thanked 314 Times in 127 Posts
    دستاوردها:
    Three Friends1000 Experience Points1 year registeredTagger Second Class
    این وظیفه ی ماست حسام جان که یکی از اینایی که در وضعیت بدی هستنو بخریم و بازسازی کنیم و برا نسلای بعد نگهشون داریم با ماشین آمریکایی هم بهتر میتونی دریفت بزنیا هم دریفت هم برن اوت!
    http://forums.sakhatfazarmag.com.com/singnaturepics/sigpics774_2.gif

    REPUBLIC OF GAMERS


    Ali Vahdati


    من هم از ویستا پخش خرید نمی کنم پیشنهاد می کنم شما هم نکنید

  4. #33
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    193
    امتیازها
    1,941
    سطح
    26
    تشکر کردن
    989
    Thanked 314 Times in 127 Posts
    دستاوردها:
    Three Friends1000 Experience Points1 year registeredTagger Second Class
    سلام حسام جان.خب بنده منتظرم شما شروع بفرمایید!
    http://forums.sakhatfazarmag.com.com/singnaturepics/sigpics774_2.gif

    REPUBLIC OF GAMERS


    Ali Vahdati


    من هم از ویستا پخش خرید نمی کنم پیشنهاد می کنم شما هم نکنید

  5. #34
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    تشکر کردن
    9,493
    Thanked 30,861 Times in 6,537 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First Class50000 Experience PointsVeteran
    افتخارات:
    Community Award
    خب بریم سر اصل مطلب
    اینکه امریکایی ها با توجه به قدرت موتور، بازدهی زیادی ندارند. چیزی که ماشین های اروپایی به خوبی این مسئله را لحاظ می کنند.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Castiel For This Useful Post:


  7. #35
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    تشکر کردن
    9,493
    Thanked 30,861 Times in 6,537 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First Class50000 Experience PointsVeteran
    افتخارات:
    Community Award
    این هم چند تصویر جدید
    تصاوير کوچک فايل پيوست تصاوير کوچک فايل پيوست 3kw3yss40lbzy23373.jpg   4jso9zfc9j3kudw9sy9h.jpg   5y9y1uo0h3asoiy1rq2.jpg   8brd0de2kr1cy8fvy8i.jpg   8erqaj4kqyyrgef5ebf.jpg  

    hu7yl0uijd6gmoaghlx.jpg   maxspeed_ir_317-1440x900.jpg   maxspeed_ir_417-1440x900.jpg   maxspeed_ir_610-1920x1080.jpg   maxspeed_ir_646-2560x1600.jpg  

    maxspeed_ir_648-1920x1200.jpg   maxspeed_ir_654-1920x1080.jpg   maxspeed_ir_658-2560x1600.jpg   maxspeed_ir_660-1920x1080.jpg   maxspeed_ir_665-2560x1600.jpg  

    maxspeed_ir_673-1920x1200.jpg   rod3jjx8juyinss5pwan.jpg   ufr0ayex1l77fqtleqbh.jpg   xjffasx3nztl7j3h8ia.jpg  

  8. The Following 7 Users Say Thank You to Castiel For This Useful Post:


  9. #36
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    سرزمین آفتاب
    نوشته ها
    1,613
    امتیازها
    27,370
    سطح
    98
    تشکر کردن
    1,815
    Thanked 4,864 Times in 1,365 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsYour first GroupCreated Album picturesTagger First ClassOverdrive
    ببخشید!
    اصولا بهترین ماشین های دریفت رو ژاپنی ها می زنن!
    اون هم بخاطر طراحی خاص سیستم تعلیقشون هست که به دلیل جاده های پر پیچ و خم کوهستانهای ژاپن است.
    اگر رونیز سوار شده باشید می بینید که این بشر هیچگونه تکان عرضی ندارد!
    جالب هست بدونید اولین مسابقه دریفت رو نیسان برگزار کرده.
    اگر بتونم یک مقاله ذخیره دارم توی سیستم. قرار میدم توی سایت فیض ببرید!
    همین Vr4 نکته خفنش این هست که محور عقبش هم قابلیت چرخیدن داره!


    امید آخر...
    مطمئن بودم که من را تا محرم می بری

    آبروی رفته ام را با نگاهی می خری

    کاروان یاس و لاله خیمه زد در کربلا

    خیمه سبز تو کو پس ای امید آخری؟





  10. The Following 6 Users Say Thank You to +Aren For This Useful Post:


  11. #37
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    تشکر کردن
    9,493
    Thanked 30,861 Times in 6,537 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First Class50000 Experience PointsVeteran
    افتخارات:
    Community Award
    تصاویری دیدنی از تبلیغات خودروهای شورلت در ایران، یادش بخیر!
    تصاوير کوچک فايل پيوست تصاوير کوچک فايل پيوست 2ozutmohsa2cfw7rv6q0.jpg   iountpimkap4pey37j03.jpg   j2o38d9c1dqh32r4237w.jpg   kow2z8daqsuj4r4x01og.jpg   p0ig8tmvca40fxj77e2.jpg  

    xjyi6nn85pshpvf1rtl2.jpg  

  12. The Following 3 Users Say Thank You to Castiel For This Useful Post:


  13. #38
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    تشکر کردن
    9,493
    Thanked 30,861 Times in 6,537 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First Class50000 Experience PointsVeteran
    افتخارات:
    Community Award

    شورلت ایمپالا 1967

    معرفی خودروی محبوب من: Chevrolet Impala 1967




    یکی از محبوب ترین، قدیمی ترین و البته پرفروش ترین خودروهای شورلت است که تاکنون تولید نمونه های مختلف آن در 9 نسل ادامه داشته است. شورلت برای سال 2014 نسل دهم ایمپالا را در نظر گرفته و همچنین اعلام کرده است که نسل نهم آن نیز تا سال 2013 تولید خواهد شد. شورلت ایمپالا تولید شده در سال 1967، نسل چهارم این اتومبیل است که با 10 موتور مختلف از 4.1 تا 7.4 لیتر تولید می گردید. این خودروی دو در تنها یک موتور 6 سیلندر داشته و باقی آنها 8 سیلندر بودند.

  14. The Following 5 Users Say Thank You to Castiel For This Useful Post:


  15. #39
    اوركلاكر
    تاریخ عضویت
    2011/10/22
    محل سکونت
    AMOL
    نوشته ها
    59
    امتیازها
    5,980
    سطح
    50
    تشکر کردن
    251
    Thanked 104 Times in 40 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    کوروت ، کامارو ، دوج نخواستیم /

    اما انصافا خیلی ستمه آدم عمری تو کف گالانت باشه ...

    هــــی ....

  16. The Following User Says Thank You to FARID For This Useful Post:


  17. #40
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2012/08/01
    محل سکونت
    نسیم city
    نوشته ها
    1,252
    امتیازها
    22,981
    سطح
    93
    تشکر کردن
    3,453
    Thanked 2,105 Times in 824 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsCreated Album picturesTagger First ClassYour first Group10000 Experience Points
    وای
    تایپیک رو ببین
    من عاشق ماشین های آمریکایی هستم(البته بعداز استون مارتین)
    دوستان اگه بخوام یدونه کامارو ss وارد کنم و پلاک کنم چقدر برام آب میخوره؟؟!!


 

 
صفحه 4 از 10 نخستنخست ... 23456 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •