من فعلا در رویای میتسوبیشی گالانت vr4 موندم! ماشین امریکایی کلاسیک زیاد هست توی ایران ولی یا خیلی در وضعیت بدی هستند یا اگر هم سالم و تمیز باشند، صاحب اون ماشین به هیچ وجه حاضر به فروش نیست.
ماشین ژاپنی رو به خاطر دریفت میخوام.
من فعلا در رویای میتسوبیشی گالانت vr4 موندم! ماشین امریکایی کلاسیک زیاد هست توی ایران ولی یا خیلی در وضعیت بدی هستند یا اگر هم سالم و تمیز باشند، صاحب اون ماشین به هیچ وجه حاضر به فروش نیست.
ماشین ژاپنی رو به خاطر دریفت میخوام.
این وظیفه ی ماست حسام جان که یکی از اینایی که در وضعیت بدی هستنو بخریم و بازسازی کنیم و برا نسلای بعد نگهشون داریم با ماشین آمریکایی هم بهتر میتونی دریفت بزنیا هم دریفت هم برن اوت!
REPUBLIC OF GAMERS
Ali Vahdati
من هم از ویستا پخش خرید نمی کنم پیشنهاد می کنم شما هم نکنید
سلام حسام جان.خب بنده منتظرم شما شروع بفرمایید!
REPUBLIC OF GAMERS
Ali Vahdati
من هم از ویستا پخش خرید نمی کنم پیشنهاد می کنم شما هم نکنید
خب بریم سر اصل مطلب
اینکه امریکایی ها با توجه به قدرت موتور، بازدهی زیادی ندارند. چیزی که ماشین های اروپایی به خوبی این مسئله را لحاظ می کنند.
Dan, FARID, ROG, Yaser_Aramesh
این هم چند تصویر جدید
ببخشید!
اصولا بهترین ماشین های دریفت رو ژاپنی ها می زنن!
اون هم بخاطر طراحی خاص سیستم تعلیقشون هست که به دلیل جاده های پر پیچ و خم کوهستانهای ژاپن است.
اگر رونیز سوار شده باشید می بینید که این بشر هیچگونه تکان عرضی ندارد!
جالب هست بدونید اولین مسابقه دریفت رو نیسان برگزار کرده.
اگر بتونم یک مقاله ذخیره دارم توی سیستم. قرار میدم توی سایت فیض ببرید!
همین Vr4 نکته خفنش این هست که محور عقبش هم قابلیت چرخیدن داره!
امید آخر...
مطمئن بودم که من را تا محرم می بری
آبروی رفته ام را با نگاهی می خری
کاروان یاس و لاله خیمه زد در کربلا
خیمه سبز تو کو پس ای امید آخری؟
تصاویری دیدنی از تبلیغات خودروهای شورلت در ایران، یادش بخیر!
معرفی خودروی محبوب من: Chevrolet Impala 1967
یکی از محبوب ترین، قدیمی ترین و البته پرفروش ترین خودروهای شورلت است که تاکنون تولید نمونه های مختلف آن در 9 نسل ادامه داشته است. شورلت برای سال 2014 نسل دهم ایمپالا را در نظر گرفته و همچنین اعلام کرده است که نسل نهم آن نیز تا سال 2013 تولید خواهد شد. شورلت ایمپالا تولید شده در سال 1967، نسل چهارم این اتومبیل است که با 10 موتور مختلف از 4.1 تا 7.4 لیتر تولید می گردید. این خودروی دو در تنها یک موتور 6 سیلندر داشته و باقی آنها 8 سیلندر بودند.
کوروت ، کامارو ، دوج نخواستیم /
اما انصافا خیلی ستمه آدم عمری تو کف گالانت باشه ...
هــــی ....
وای
تایپیک رو ببین
من عاشق ماشین های آمریکایی هستم(البته بعداز استون مارتین)
دوستان اگه بخوام یدونه کامارو ss وارد کنم و پلاک کنم چقدر برام آب میخوره؟؟!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)