نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به خدمات شرکت های ارایه دهنده گارانتی اعتماد دارید؟

رأی دهندگان
164. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله : چون تجربه استفاده از گارانتی را داشتم

    67 40.85%
  • بله : به دلیل تعریف بسیار زیاد دوستان.(بدون تجربه)

    12 7.32%
  • خیر : چون تجربه استفاده از گارانتی را داشتم

    56 34.15%
  • خیر : به دلیل تعریف های بد زیاد دوستان.(بدون تجربه)

    29 17.68%
صفحه 6 از 8 نخستنخست ... 45678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 51 به 60 از 77
  1. #51
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    1,036
    امتیازها
    17,097
    سطح
    83
    تشکر کردن
    7,456
    Thanked 2,719 Times in 906 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger First ClassYour first GroupCreated Album picturesVeteran
    مثل چند سال پیش که تو کل فروم همه ویستا پخش رو تحریم کردند....یک جریانی هم باید برای گارانتی های بی مسوولیت حال حاضر (مثل همین آرین و سازگار) اتفاق بیوفته تا بلکه هدایت بشن!

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Arthur For This Useful Post:


  3. #52
    مدیر کل
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    924
    امتیازها
    13,495
    سطح
    75
    تشکر کردن
    3,914
    Thanked 4,822 Times in 913 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mamall نمایش پست ها
    .

    وای داغ دلم تازه شد

    حدود 4 ماه پیش گوشی Xperia Z با گارانتی آرین به قیمت 1,500,000تومان خریدم.(مثل چشام از گوشی مراقبت میکردم) بعد از مدت 3ماه و اندی استفاده مشکل وحشتناک آنتن دهی پیدا کرده بود و اصلاً اپوراتور ها رو پیدا نمیکرد
    گوشی رو بردم گارانتی نحس آرین تو جردن.سه هفته پیش. اونجا مسئول پذیرش اشون با ذره بین گوشی ام رو بررسی می کرد .میزان لک های روش هم یاداشت می کرد(توهین بالاتر از این برای مشتری وجود نداره) پذیرش شون برخورد بسیار بدی با مشتری ها و خودم داشتند.

    (قبل از این که گوشی رو ببرم گارانتی حسابی با باگوشی آب بازی می کردم:Dهیچ مشکلی از نظر نفوذ آب نداشت)
    بعد از یک هفته تماس گرفتند گوشی تون تعمیر شده. رفتم گرفتم دیدم مشکل آنتن دهی اش تا حدودی رفع شده و هنوز ضعیف آنتن میده(چون همون لحظه با گوشی دیگه امتحان کردم). تازه دوتا خش ناجور رو صفحه اش برام انداخته بودند.انکار هم میکردند که ما نکردیم

    همون روز گوشی رو گرفتم زیر آب. وای اون اتفاق که نباید می افتاد؛ افتاد. بله دوستان آب به داخل دستگاه نفوذ کرده بود.و دوربین ، LCD ، پورت ها ، WiFi ، بورد و.... همه چی گوشی داغون شده بود.داشتم سکته میکردم. بعد چند بار هم قبلش دکمه پاور رو فشار دادم دیدم خیلی دیر صفحه روشن/قفل میشه و یه جورایی سفت شده بودو وقتی فشار میدادم صدای تق بسیار بلندی می داد. فهمیدم گوشی رو بد بستن و حسابی گند زدن تو گوشی نازنینم.
    فرداش دوباره بردمش گارنتی تو سالن انتظار نشستم اتفاقاً یکی از آقایایون گوشی منو داشت صدای دکمه پاور گوشی خودم رو با گوشی اون مقایسه کردم متوجه شدم چیزی از گوشی ام باقی نمانده. تازه وقتی به سرپرست عوضی بخش تعمیرات شون گفتم؛ با کمال پررویی و وقاهت گفت صدای دکمه پاور ات طبیعی هست و این که داخل گوشی آب رفته گوشی رو از گارنتی خارج می کنه.انقدر پررو بود می گفت چرا گوشی رو زیر آب گرفتی
    (اصلاً به اظهارات مشتری توجه نمی کنند.میگن هر چی ما بگیم درسته. فکر می کنند علامه دهراند
    موقع پول گرفتن؛ خوب پول می گیرند،اما موقع مسئولیت پذیری؛ با اخم و تخم و بی احترامی به مشتری میگن خودت خرابش کردی)

    (خدا پدر مادر گارانتی آواژنگ و گارنتی یکپارچه ایسوز رو بیامرزه. واقعاً عالی اند)

    حالا گوشیمو گرفتند، گفتند باید بررسی کنیم از گارانتی خارجه یا نه. اگه خارج باشه باید پول تعمیر اش رو خودت بدی.
    فایل پیوست 25646
    الان هم مطمئن ام که در هر صورت؛ شکسته بسته درستش می کنند و بد تر خرابش می کنند. لعنت به گارانتی آرین. دزد تر و دروغگو تر از آرین بین گارانتی ها وجود نداره.
    طبق قوانین اتحادیه باید سر همون مشکل اول گوشی رو عوض می کردند.
    1.5 میلیون تومن با خون دل جمع کردم. این شیطان صفت ها به باد اش دادند.
    دوستان خوبم به قول دوست عزیر "7777" گول تبلیغات و چهره خوش آب و رنگ گارانتی ها مخصوصاً " آرین" رو نخورید چون در وغگو و دزدهایی بیش نیستند.
    فایل پیوست 25643 فایل پیوست 25644گول تبلیغات را نخورید
    و برایشان مهم نیست از چه کسی می دزدند.مستضعف باشد یا پولدار. تاجر باشد یا کارگر. آن ها به کارشان ادامه میدهند و هیچ کسی هم به داد ما نمیرسد.و نظارتی وجود ندارد. وقتی که رییس شر کت آرین؛ خود بازرس اتحادیه ناظر هم هست چه توقعی باید داشت.
    فایل پیوست 25645آیدین آرام. رییس شرکت نحس "آرین" که همزمان بازرس اتحادیه صنف تجهیزات مخابرات هم هست.(این یعنی اجرای بی نقص قانون)

    حالا از دوستان بسیار عزیز سخت افزار می خوام که نظر و تجربیات شون رو مطرح کنند. و از آقای شالیکاریان و بقیه دوستان می خوام که راهنمایی ام کنند.
    چی کار کنم؟:-o





    .

    دوست خوب سلام

    در حال حاضر کار خاصی نکنید فقط ببینید که خود شرکت چه کار می کند اگر هم بعد از بازگشت از گارانتی مشکل حل نشد لطفا به بنده اطلاع دهید.
    .................................................. ...............................................
    // محمد رضا پناهی// سردبیر وب سایت و فروم سخت افزار و کالامگ

    [email protected] //

    www.sakhtafzarmag.com //

    .................................................. ...............................................

    با نصب تولبار سخت افزار: بدون ورود به سایت و فروم سخت افزار، از اخبار آن با خبر شوید!

  4. The Following 8 Users Say Thank You to Editor In chief For This Useful Post:


  5. #53
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2013/07/27
    محل سکونت
    یجا تو تهران
    نوشته ها
    369
    امتیازها
    11,268
    سطح
    70
    تشکر کردن
    4,014
    Thanked 1,242 Times in 274 Posts
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassThree FriendsVeteran10000 Experience Points
    شرکت گارانتی کننده واقعا کار سخت و مهمی رو بر عهده داره.
    نمیدونم چرا بعضی از شرکت ها مناسب برخورد نمیکنن و مواظب مشتری نیستن.
    من خودم یک ماه پیش پاورم که 480گرین بود سوخت!!!شب روشن کردم یهو دود بدی ازش بلند شد که بدجور بد بو بود.
    بردم گارانتی.گفتن چی شده.توضیح دادم براشون.خیلی با احترام و مودبانه.دو دقیقه بعد یه پاور نو بهم دادن.کلی هم ازم تشکر کردن!!!!!
    CPU Intel I7 2600K up 4.00GHz
    بزودیCPU Cooler
    M.B GIGA P67A-UD7-B3
    RAM Corsair 2*8Gb XMS3 1866
    VGA MSI GTX670 PE OC
    VGA Cooler Accelero Xtreme PLUS II
    SSD Intel 520 Series 120GB
    HDD WD 1TB Blue+WD 1 TB Blue +WD 1TB Passport
    PSU Green 600W HP
    بزودیCASE
    Monitor LG W2262TQ full HD



  6. The Following 6 Users Say Thank You to mustang GT For This Useful Post:


  7. #54
    مشاور انجمن
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    8,237
    امتیازها
    138,596
    سطح
    100
    تشکر کردن
    17,257
    Thanked 28,160 Times in 7,895 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First ClassCreated Album picturesVeteran
    افتخارات:
    Discussion Ender
    من پیشنهاد میدم نظر سنجی کیفیت خدمات گارانتی ها توی سال 92 هم اجرا بشه و مقایسه کنیم جایگاه خدمات سال گذشته رو با امسال و ببینیم کدوم شرکت ها پیشرفت یا پسرفت داشتن در خدمات !






  8. The Following 3 Users Say Thank You to Reza Eshraghi For This Useful Post:


  9. #55
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2012/08/01
    محل سکونت
    نسیم city
    نوشته ها
    1,252
    امتیازها
    22,981
    سطح
    93
    تشکر کردن
    3,453
    Thanked 2,105 Times in 824 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsCreated Album picturesTagger First ClassYour first Group10000 Experience Points
    یه چیز از ویستا بگم باور نکردنی!!! داییم یدونه گرافیک asus رو برد ویستا! یدونه نوش رو با کارتون و تمامیه وسایلش بهش دادن!!!!!!


  10. The Following 6 Users Say Thank You to iranmanoto For This Useful Post:


  11. #56
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2013/02/26
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    202
    امتیازها
    7,328
    سطح
    56
    تشکر کردن
    2,250
    Thanked 507 Times in 137 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    نقل قول نوشته اصلی توسط iranmanoto نمایش پست ها
    یه چیز از ویستا بگم باور نکردنی!!! داییم یدونه گرافیک asus رو برد ویستا! یدونه نوش رو با کارتون و تمامیه وسایلش بهش دادن!!!!!!
    پست های قبل تر رو بخونید بهتر شدن کیفیت خدمات ویستا مشهوده!!
    اگر بتوانیم واردذهن فردی بشویم
    مهم نیست فردب عادی یا اوتستیک یا...باشدیاخیر
    به جای اینکه آنهارابه خاطرغیرعادی بودنشان مجازات کنیم
    چراازمنحصربفردبودنشان تجلیل نمیکنیم و هرکس که تخیلات رهاشده داردراتشویق نمیکنیم؟
    -
    These wounds won't seem heal

    This pain is just too real
    ...There's just too much that time cannot erase
    -
    مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
    -

    کمک به کودکان سرطانی
    (واریزاینترنتی به موسسه معتبر محک)


  12. The Following 3 Users Say Thank You to Flanker For This Useful Post:


  13. #57
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2013/03/22
    نوشته ها
    317
    امتیازها
    8,963
    سطح
    63
    تشکر کردن
    243
    Thanked 328 Times in 169 Posts
    دستاوردها:
    Tagger First ClassThree FriendsVeteran5000 Experience Points
    ماتریکس تعویض مادربرد

  14. The Following User Says Thank You to Amin224 For This Useful Post:


  15. #58
    کاربر فعال
    تاریخ عضویت
    2013/05/26
    محل سکونت
    همدان-شمال
    نوشته ها
    4,514
    امتیازها
    42,073
    سطح
    100
    تشکر کردن
    11,265
    Thanked 17,353 Times in 4,254 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First Class25000 Experience PointsVeteran
    دوستان یک چیزی بگم خدمتتون چون ما اینجا همه دوست هستیم بهتره برخی مواقع تجربیات رو بدون تعصب در اختیار هم بگذاریم تا از تکرار اون مشکلات برای همدیگه جلوگیری کنیم.تجربه بنده مربوط به شرکت (شرکت که نه یک مغازه است احتمالا) به اسم لامرد سیستم
    یک مادربرد asus تحت گارانتی این شرکت برای یکی از صمیمی ترین دوستان توسط خودشون خریداری شد.متاسفانه چون خرید انلاین بود ایشون مادربرد رو بعد از تحویل چک نکردند.مدتی بعد دیدند سوکت cpu ظاهرا خرابه.واسم فرستاد دیدم بعله چند پایه از سوکت پیچیده شده.بنده موفق شدم 3 تاش رو درست کنم اما 2 تا دیگه خراب موند.خلاصه طی تماس تلفنی با این مرکز،به بنده فرمودند بفرستید یک شرکت گارانتی دیگه اگر میتونید!!!ما نه قطعات اش رو داریم و نه دستگاه تعویض سوکت!!!گفتم یعنی چی؟پس چرا گارانتی کردید خوب؟؟گفت:ما فقط چند کار محدود انجام میدیم بعضی وقت هام از شرکت های دیگه کمک میگیریم.یعنی اطلاعات فنیشون هم زیر صفر بودا!طی تماس بعدی مورد به اطلاع وب سایت فروشنده هم رسید اون ها هم گفتند بله ما هم با این شرکت مشکل داریم!!خلاصه دوستان این هارو عرض کردم موقعه خرید متوجه شرکت گارانتی کننده باشید!این شرکت مادربرد asus،رم kingston،و چند برند از هارد رو گارانتی میکنه.اینارو من خبر دارم بقیه ارو نمیدونم.
    موفق باشید


  16. The Following 6 Users Say Thank You to aryaiee For This Useful Post:


  17. #59
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    2014/08/23
    نوشته ها
    1
    امتیازها
    50
    سطح
    1
    تشکر کردن
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post
    دستاوردها:
    7 days registered
    سلام
    نه آقا جون کی میگه ویستا بهتر شده
    الان یک ماه دستگاهم اونجا گیره هیچکس جوابگو نیست فقط میگن درخواست قطعه کردیم منتظر باش تا بیاد
    من نمیدونم شما که نمیتونید یک قطعه تهیه کنید چرا گارنتی میکنید و پول الکی از مردم میگیرید ؟؟

  18. The Following 2 Users Say Thank You to rezakhan For This Useful Post:


  19. #60
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    2014/08/19
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    32
    امتیازها
    906
    سطح
    16
    تشکر کردن
    268
    Thanked 66 Times in 19 Posts
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    جسارت نباشه جناب *hit m@n* اما بهتر نبود خود اين گارانتيهارو ب 2 دسته اصلي و شركتي تقسيم ميكردين؟؟؟

    من خودم بشخصه با گارانتي هاي اصلي ( سازگار ، آواژنگ ، ويستا) تا حالا به مشكلي بر نخوردم مخصوصا سازگار

 

 
صفحه 6 از 8 نخستنخست ... 45678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

foroms، forum، mag، magazine، sakhtafzar، sakhtafzar magazine، sakhtafzar magazine forum، sakhtafzar magazine forums، sakhtafzarmag، sakhtafzarmag forum، sakhtafzarmag forums، sakhtafzarmagazine، sakhtafzarmagazine forum، sakhtafzarmagazine forums، فروم، فروم ماهنامه سخت افزار، فروم مجله سخت افزار، فروم نشريه سخت افزار، فروم تخصصي، فروم تخصصي ماهنامه سخت افزار، فروم تخصصي مجله سخت افزار، فروم تخصصي نشريه سخت افزار، فروم تخصصي سخت افزار، فروم سايت، فروم سايت سخت افزار، فروم سخت افزار، ماهنامه، ماهنامه تخصصي، ماهنامه تخصصي سخت افزار، ماهنامه سخت افزار، مجله، مجله تخصصي، مجله تخصصي سخت افزار، مجله سخت افزار، محصول جدید، نشريه، نشريه تخصصي، نشريه تخصصي سخت افزار، نشريه سخت افزار، نشریه سخت افزار، گارانتی، گارانتی بد، گارانتی بدکار، گارانتی خوب، گارانتی عالی، آونگ، آواژنگ، بهترین، بهترین گارانتی، بالاترین، بالاترین گارانتی، برترین، برترین گارانتی، تخصصي، خدمات، خدمات پس از فروش، دریا کامپیوتر، سايت، سايت ماهنامه سخت افزار، سايت مجله سخت افزار، سايت نشريه سخت افزار، سايت تخصصي، سايت تخصصي سخت افزار، سايت سخت افزار، سایت سخت افزار، سخت افزار، سرویس گارانتی، سرویس خوب، شرکت، شرکت گارانتی

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •