مثل چند سال پیش که تو کل فروم همه ویستا پخش رو تحریم کردند....یک جریانی هم باید برای گارانتی های بی مسوولیت حال حاضر (مثل همین آرین و سازگار) اتفاق بیوفته تا بلکه هدایت بشن!
بله : چون تجربه استفاده از گارانتی را داشتم
بله : به دلیل تعریف بسیار زیاد دوستان.(بدون تجربه)
خیر : چون تجربه استفاده از گارانتی را داشتم
خیر : به دلیل تعریف های بد زیاد دوستان.(بدون تجربه)
مثل چند سال پیش که تو کل فروم همه ویستا پخش رو تحریم کردند....یک جریانی هم باید برای گارانتی های بی مسوولیت حال حاضر (مثل همین آرین و سازگار) اتفاق بیوفته تا بلکه هدایت بشن!
.................................................. ...............................................
// محمد رضا پناهی// سردبیر وب سایت و فروم سخت افزار و کالامگ
[email protected] //
www.sakhtafzarmag.com //
.................................................. ...............................................
با نصب تولبار سخت افزار: بدون ورود به سایت و فروم سخت افزار، از اخبار آن با خبر شوید!
شرکت گارانتی کننده واقعا کار سخت و مهمی رو بر عهده داره.
نمیدونم چرا بعضی از شرکت ها مناسب برخورد نمیکنن و مواظب مشتری نیستن.
من خودم یک ماه پیش پاورم که 480گرین بود سوخت!!!شب روشن کردم یهو دود بدی ازش بلند شد که بدجور بد بو بود.
بردم گارانتی.گفتن چی شده.توضیح دادم براشون.خیلی با احترام و مودبانه.دو دقیقه بعد یه پاور نو بهم دادن.کلی هم ازم تشکر کردن!!!!!
CPU Intel I7 2600K up 4.00GHz
بزودیCPU Cooler
M.B GIGA P67A-UD7-B3
RAM Corsair 2*8Gb XMS3 1866
VGA MSI GTX670 PE OC
VGA Cooler Accelero Xtreme PLUS II
SSD Intel 520 Series 120GB
HDD WD 1TB Blue+WD 1 TB Blue +WD 1TB Passport
PSU Green 600W HP
بزودیCASE
Monitor LG W2262TQ full HD
من پیشنهاد میدم نظر سنجی کیفیت خدمات گارانتی ها توی سال 92 هم اجرا بشه و مقایسه کنیم جایگاه خدمات سال گذشته رو با امسال و ببینیم کدوم شرکت ها پیشرفت یا پسرفت داشتن در خدمات !
یه چیز از ویستا بگم باور نکردنی!!! داییم یدونه گرافیک asus رو برد ویستا! یدونه نوش رو با کارتون و تمامیه وسایلش بهش دادن!!!!!!
اگر بتوانیم واردذهن فردی بشویم
مهم نیست فردب عادی یا اوتستیک یا...باشدیاخیر
به جای اینکه آنهارابه خاطرغیرعادی بودنشان مجازات کنیم
چراازمنحصربفردبودنشان تجلیل نمیکنیم و هرکس که تخیلات رهاشده داردراتشویق نمیکنیم؟
-
These wounds won't seem heal
This pain is just too real
...There's just too much that time cannot erase
-
مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست
-
کمک به کودکان سرطانی(واریزاینترنتی به موسسه معتبر محک)
ماتریکس تعویض مادربرد
دوستان یک چیزی بگم خدمتتون چون ما اینجا همه دوست هستیم بهتره برخی مواقع تجربیات رو بدون تعصب در اختیار هم بگذاریم تا از تکرار اون مشکلات برای همدیگه جلوگیری کنیم.تجربه بنده مربوط به شرکت (شرکت که نه یک مغازه است احتمالا) به اسم لامرد سیستم
یک مادربرد asus تحت گارانتی این شرکت برای یکی از صمیمی ترین دوستان توسط خودشون خریداری شد.متاسفانه چون خرید انلاین بود ایشون مادربرد رو بعد از تحویل چک نکردند.مدتی بعد دیدند سوکت cpu ظاهرا خرابه.واسم فرستاد دیدم بعله چند پایه از سوکت پیچیده شده.بنده موفق شدم 3 تاش رو درست کنم اما 2 تا دیگه خراب موند.خلاصه طی تماس تلفنی با این مرکز،به بنده فرمودند بفرستید یک شرکت گارانتی دیگه اگر میتونید!!!ما نه قطعات اش رو داریم و نه دستگاه تعویض سوکت!!!گفتم یعنی چی؟پس چرا گارانتی کردید خوب؟؟گفت:ما فقط چند کار محدود انجام میدیم بعضی وقت هام از شرکت های دیگه کمک میگیریم.یعنی اطلاعات فنیشون هم زیر صفر بودا!طی تماس بعدی مورد به اطلاع وب سایت فروشنده هم رسید اون ها هم گفتند بله ما هم با این شرکت مشکل داریم!!خلاصه دوستان این هارو عرض کردم موقعه خرید متوجه شرکت گارانتی کننده باشید!این شرکت مادربرد asus،رم kingston،و چند برند از هارد رو گارانتی میکنه.اینارو من خبر دارم بقیه ارو نمیدونم.
موفق باشید
سلام
نه آقا جون کی میگه ویستا بهتر شده
الان یک ماه دستگاهم اونجا گیره هیچکس جوابگو نیست فقط میگن درخواست قطعه کردیم منتظر باش تا بیاد
من نمیدونم شما که نمیتونید یک قطعه تهیه کنید چرا گارنتی میکنید و پول الکی از مردم میگیرید ؟؟
جسارت نباشه جناب *hit m@n* اما بهتر نبود خود اين گارانتيهارو ب 2 دسته اصلي و شركتي تقسيم ميكردين؟؟؟
من خودم بشخصه با گارانتي هاي اصلي ( سازگار ، آواژنگ ، ويستا) تا حالا به مشكلي بر نخوردم مخصوصا سازگار
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)