ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 9 از 21 نخست ... 789101119 ... آخرین
نمایش نتایج: از 81 به 90 از 209
  1. #81
    تاریخ عضویت
    2012/05/22
    محل سکونت
    غرب تهران
    نوشته ها
    845
    امتیازها
    22,256
    سطح
    92
    1,976
    کاربر انجمن
    نقل قول نوشته اصلی توسط amir-bahador نمایش پست ها
    من از شرکت فن اوا دارم تو ساری الان یک 6 ماهی میشه خیلی راضی هستم فقط تنها مشکلش سیستم خرید گیگ هست که بیشتر از 1 گیگ نمیتونی بخری + وقتی گیگ داری نمیتونی گیگ اضافه کنی همین که قول دادند به زودی رفع بشه

    سرعت من 8 مگابایت با 6 گیگ دانلود در ماه ماهی 27000 هزار تومان سرعت دانلود بین 800 تا 900 کیلوبایت هست
    من قصد گیر دادن ندارم.
    ولی سرعت اینترنت رو با واحد کیلویبت بر ثانیه بیان میکنن. کیلوبایت در ثانیه رو برای دانلود استفاده میکنن. کیلوبیت رو تقسیم بر 8 کنید سرعت برحسب کیلوبایت بدست میاد.

    فن آوا داره روی سرویس های وب سایتش کار میکنه. پوسته ی وب سایتش هم عوض شده. اگر بدون پیش فاکتور هم بشه خرید کرد عالی میشه!
  2. #82
    تاریخ عضویت
    2011/10/05
    محل سکونت
    تهران !
    نوشته ها
    151
    امتیازها
    9,491
    سطح
    65
    462
    مدیر فنی
    طبیعتا شرکت های مختلف فرق میکنند. ولی شما نمیتونید از یک شرکت توقع سرعت بیشتر داشته باشید چون یک شرکت دیگه این قضیه را داره. بله خود این شرکت باید برای منافع خودش به دنبال رقابت بیشتر باشه ولی در حال حاضر هم در حق شما ظلمی نکرده. شما میتونید سرویستون را عوض کنید و این تنها کاری هست که این شرکت را مجبور میکنه تا وارد صحنه رقابت بشه و افزایش کیفیت در سرویس هاش بده. ولی اینکه صرفا فقط توقع باشه صحیح نیست. ما فقط حق داریم توقع داشته باشیم حقمون ضایع نشه. نه اینکه توقع داشته باشیم از حقمون بیشتر بهمون بدن. اصلا توی هیچ منطقی نمیگنجه این.

    البته امر همون طور که گفتم اصلا روی سرویس نا محدود پارس آنلاین اولین جایی هست که دیدم سرعت بالاتر از قرار داد میده. حالا اینکه در این بخش قوانین فیر یوزیج مشکل داره مبحث دیگریست که گفتم خودم ناراضی هستم. اتفاقا در مورد اینکه آیا خودم واقعا از این سرویس راضی هستم یا نه باید بگم که نه و احتمالا این ماه جدید عوض کنم سرویس را روی یک سرویس محدود. فوقش 512 سی گیگ بگیرم. که البته اونم باز 10 تومن بیشتر میشه و به طور کلی نزدیک به 15 تومن نسبت به دو ماه قبل دارم ضرر میدم چون واقعا سرویس 256 20 گیگ خیلی عالی بود برای مصرف شخصی من. در هر حال. ولی خب سعی میکنم با مصرف 10 گیگ اضافه توجیحش کنم!!!!
    در هر حال.

    بله داشتم میگفتم بحث نود ها مطرح هست اینجا. من الان دوستی را میشناسم روی همین پارس آنلاین که چون روی ند خوبی افتاده شب ها سرعت بسیار بالایی داره و اصلا افت نداره. من خودم ماه پیش که محدود بود شب با اینکه مجانی میشد تا ساعت 4 صبح سرعت روی 32 که قرار دادم بود و بعد از اون سرعت تا 200 بالا میرفت. دقیقا زمانی که اکثر افراد دانلودشون را قطع میکردن. دقت میکنید اصلا به شرکت مرتبط نیست. این بستگی به سایر افراد نود شما داره.
    مدتی قبل که پارس آنلاین ساعت شبانه را تغییر داد به 2 تا 7 سرعت ها خیلی بهتر هم شده و قبلا اگر 2 ساعت سرعت روی 200 بود الان تقریبا بیش از سه ساعت شبانه سرعت 200 داریم و چند ساعتی هم حدود 70 الی 100. که در هر دو حالت از سرویس من بیشتره و با توجه به اینکه مجانی هم هست از نظر ترافیک اینو باید یک لطف در نظر گرفت و یا یک خوش شانسی که نود من افرادی داره که همه با هم دانلود نمیکنن.
    در هر حال بیاید واقع بین باشیم. وقتی ترافیک شبانه مجانی است کار درست اینو که شرکت سرویس دهنده سرعت شما را روی سرعت قرار داد قفل کنه تا حداقل بیشتر از سرعتتون دانلود نکنین. همون کاری که قدیما شرکت آسیا تک میکرد. حالا اینکه شرکتی مثل پارس این کارو نمیکنه و واگذار میکنه قضیه را به افراد نود شما خودش جای تشکر داره. دیگه بعد از این قضیه مرتبط با اینه که توی نود شما چقدر افراد اهل دانلود شبانه مثل شما پیدا بشه که سرعت بینتون تقسیم میشه.
    حالا وضعیت در شهرستان ها اگر اینطور نیست خب قضیه متفاوته. مثلا شما اینترنت 128 گرفتید یعنی شبانه سرعت 16 هم ندارید؟! اگر دارید که این شرکت تخلفی نکرده. حالا لطفی هم نکرده ولی نمیشه ازش ایرادی گرفت.

    علاوه بر اینکه همون طور که گفتم قضیه خیلی به ند ها مرتبطه. ممکنه صبا نت لطف کنه و روی ند ها مشترک کمتری ببنده. خب دستش درد نکنه. خیلی ها هم راضی هستند از این شرکت بین دوستان من حتی. من فقط با سایتشون اون زمان مشکل داشتم که خودم سرویس نگردتم ازشون. پارس هم اگر بخواد رقابت نکنه کم کم خارج میشه از این دوره. بله این درسته.
    ولی اینکه پارس یا هر شرکت دیگری که داره اینطور سرویس میده داره کم فروشی میکنه, نه این درست نیست. حتی آسیا تک هم زمانی که سرعت شبانه رو روی سرعت سرویس میبست کم فروشی نمیکرد. حالا سخت گیری میکرد ولی کم فروشی نه. (همون طور که الان پارس داره روی سرویس نا محدودش نسبت به خودش سخت گیری میکنه (باز هم نسبت به سایر شرکت ها روی سرویس نامحدود واقعا داره لطف میکنه. ولی نسبت به خودش داره سخت گیری میکنه))

    در هر حال من خودم اصلا علاقه زیادی به پارس ندارم. در سالهای قبل هم آسیا تک و داتک و شاتل داشتم. الان هم پارس هست اونم تازه به سفارش یکی از دوستان یک سالی میشه اومدم اینبر. اتفاقا دوست داشتم سرویس صبا بگیرم. ولی خب. پس قضیه شخصی نیست. قضیه اینه که من فکر نمیکنم بابت ظلمی که نشده بشه بگیم کلاه برداری شده و یا دارن سوء استفاده میکنن.

    اتفاقا در مورد sms هم من مشکلی نداره. ایشون گفته زیاد دانلود کنی سرعتت محدود میشه. درستم میگه. هم حرفش درسته و هم منطقی و هم sms زده یک راه خوب برای سریع خبر دار کردن کاربر هست. مثلا من اینطوری ترجیح میدم تا اینکه بخاطر دانلود یک روز تمام سرعتم محدود بشه چون حواسم نبوده و زیاد پشت سر هم دانلود کردم.
    اگر یکی به شما بگه اگر سوء استفاده کنی دیگه بهت لطف نمیکنیم آیا مثلا توهین آمیزه؟! البته اینجا نه کار ایشون لطفه و نه کار ما سوء استفاده. میدونم. ولی بحث اینه که اگر به همین طریق شما دانلود کنی حق سایر کاربران را ضایع میکنی و اگر هم سرعتت محدود بشه تازه به حق خودت میرسه. پس هیچ مشکلی نیست. و این sms هم خودش یک سرویس خیلی خوب هست. فراموش نکنین همین اس ام اس برای این شرکت 10 تومن آب میخوره برای مثال برای اینکه به شما اطلاع بده اگر دانلودت را بی هوا گذاشتی حواست باشه که محدود نشی. که یک سرویس و جای تشکر داره. ولی اینکه شما واقعا میخوای دانلود کنی یک سری خب خیلی راحت از این اس ام اس صرف نظر میکنی و محدود میشی و با سرعت خودت دانلود میکنی کسی هم بهت نمیگه چرا داری سه روز دانلود میکنی چون داری از سرویس خودت استفاده میکنی.

    بله. هر چیزی جای خودش
  3. #83
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,183
    امتیازها
    81,786
    سطح
    100
    12,211
    کاربر فعال
    این کارها چیه ! یه سرویس نامحدود بگیرید خودتون را راحت کنید ! حالا لزومی نداره حتما 2 مگ باشه و 10 میلیون پول بدید ! یه 256 نامحدود میتونه گزینه خوبی برای اکثر کاربرها باشه و در سبد هزینه های ماهانه خانواده فشار زیادی نیاره !

    تجربه شخصی : از زمانی که نامحدود گرفتم (2هفته است) اصلا آرامش اعصاب و روان دارم! آروم شدم ، استرس ندارم ، کلا الان خیلی خوشبختم !!!:دی
    قبل این مسئله که لااقل 3 سال است adsl دارم و 3-4 شرکت را تجربه کردم خیلی با این محدود بودن به مشکل خوردم !
    همینجوری ویندوز 8 داره برای خودش خبرها و آپدیت میگیره و من هم 24/7 دانلود میکنم !
    حالا خدا را شکر این وسط به خاطر خوش حساب بودن و قدیمی بودن من به عنوان مشتری و البته خوش انصاف بودن Isp سرویس 1 مگابیت من 2 مگ شارژ میشه و عملا هم با سرعت 1.9 مگ یا به عبارت بهتر 240 کیلوبایت بر ثانیه دانلود میکنم ! خوبه دیگه ! روزی 15 گیگ دانلود میکنم ! سیستم را هم کاملا passive کردم و حتی 1 فن هم نداره ! کارت گرافیک را هم 6200 هیت سینک گذاشتم و سیستم کوچکترین صدایی نداره ! قیمت این سرویسی هم که من گرفتم را نمیگم چون به شدت تعجب میکنید !
    البته تمام این مسائل شاید خوبی های سرویس گرفتن از شرکت های فرعی است که البته باید با بدی هاش که بعضی شرکت ها کم فروشی میکنند یا پشتیبانی خوبی ندارند کنار اومد !
    به هر حال دمشون گرم !
    “If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough.”
    Albert Einstein
  4. #84
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    30,861
    کاربر فعال
    علیرضا جان هزینه ها واقعا جایی برای اینترنت نگذاشته و باید مخارج اینترنت را با حفظ کارایی کاهش داد. وضعیت سرویس های نامحدود در آسیاتک وحشتناک هست و سرعت سرویس 128 به 15 کیلوبایت و سرویس 256 هم به 35 خواهد رسید. در صورتی که سرویس 128 حجمی به 300 کیلوبایت هم می رسد. این روش آسیاتک برای این است که مجبور به کنترل سقف دانلود کاربران نشود و با کاهش سرعت بهترین کنترل صورت خواهد گرفت. بنده به شخصه دو ماه از سرویس 20 گیگ 512 استفاده کردم با هزینه 42/945 تومان و دیگر قادر به پرداخت این هزینه نیستم. به ناچار به 10 گیگ 512 کوچ کردم تا 33/000 تومان هزینه اینترنت پرداخت کنم که باز هم برای من سنگین است. به احتمال فراوان از ماه آینده 5 گیگ 512 تمدید خواهم کرد.
  5. #85
    تاریخ عضویت
    2012/05/22
    محل سکونت
    غرب تهران
    نوشته ها
    845
    امتیازها
    22,256
    سطح
    92
    1,976
    کاربر انجمن
    نکته ی جالب اینه که 1 تا 3 ماه تخفیف نداره و سرویس 512 حداقل باید ماهیانه 5 گیگ بگیرم تا شبانه بده! تازه اونم با چه سرعتی.....

    امروز زنگ میزنم شرکت تکلیف خودم رو با این عزیزان معلوم میکنم.
    من و علیرضا از یه جا سرویس میگیرم ولی کیفیت خدمتاشون برای ما دوتا زمین تا آسمون فرق میکنه.

    از همه اینا جالب تر اینه که علیرضا من معرفی کردم ولی به اون بهتر سرویس میدن تا من!


    فایل پیوست 15194فایل پیوست 15195فایل پیوست 15196
  6. #86
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,183
    امتیازها
    81,786
    سطح
    100
    12,211
    کاربر فعال
    @نوید : مراکز مخابراتی ما فرق میکنه ! دلیل اصلی تفاوت کیفیت سرویس هم همینه !
    اگر سرویس خودت را بهت بدند هیچ اعتراضی نمیتونی بکنی !
    در ضمن من همیشه بیشتر از تو پول دادم و الان هم 6 ماهه پولش را دادم و خب قاعدتا هم باید سرویسم به همه دلایل بالا بهتر باشه ! بعد مال تو که 1 مگ نیست !!!


    @حسام : میدونم من هم 3/5 کل حقوقم را برای اینترنت 6 ماه دادم ! هزینه ها زیاده ولی اینترنت هم برای نسل ما (یا حداقل) من جزو هزینه های ضروری حساب میشه !
    “If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough.”
    Albert Einstein
  7. #87
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    2,426
    امتیازها
    38,792
    سطح
    100
    6,649
    مشاور انجمن سخت افزار کامپیوتر
    همه میگن منم بگم دیگه

    پارس آنلاین دارم 512 با حجم 2 گیگ ماهیانه اما عملا 10 گیگابایت استفاده میکنم شبا همیشه سرعتم رو 80 محدود بوده اما در کمال تعجب دیشب 400 هم رسید

    خب با ایتو ضیح کوتاه میرم سر اصلش

    واقعا هزینه اینترنت گرون میوفته خود سرویس و که میخرم هیچ مجبور میشم حجم هم هر چند وقت بخرم که تقریبا سه ماهه اش در میاد 120 تومن اما خب سرعتش خوب بوده تا الان و قطعی هم کم داشته ولی خیلی گرونه اینجا هم شرکت دیگه ای به جز پارس آنلاین و بهین به درد نخور وجود نداره واقعا با این محدودیت آدم همیشه مشوشه نمسیدونه چشه موقعغ استفاده خدا میدونه شاید پولامو جمع کردم یه شیش ماه نا محدود گدفدم
  8. #88
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    30,861
    کاربر فعال
    یک چیز هم بگم که شانس آوردیم که اینترنت وارداتی نیست وگرنه باید هر ساعت قیمتش تغییر می کرد!
  9. #89
    تاریخ عضویت
    2012/11/23
    محل سکونت
    جمهوری اسلامی ایران
    نوشته ها
    320
    امتیازها
    8,132
    سطح
    60
    433
    کاربر انجمن
    بچه ها اجازه بدید منم از تجربیات تلخ و شیرینم بگم خالی از لطف نیست

    من تجربه کار با شاتل ، صبانت ، پارس آنلاین و مخابرات رو دارم

    و آسیا تک هم دوستان داشتند و دیدم

    اول از آسیا تک بگم رفیقم که تازه یه کامپیوتر *** گرفته بود چند سال پیش درجا رفت یه آسیاتک 1 مگابایتی هم خرید من اون موقع 128 شاتل رو داشتم سرعت دانلود من +60 بود ولی سرعت این رفیقم که 1 مگی آسیاتک رو داشت -50 :دی

    اوایل شاتل با همین سرعت خوب برام کار میکرد بعدش دو الی سه ماه ریپ زدن رو شروع کرد بعدش هرچی زنگ میزدم میگفتم چرا وضعیت اینطوری همیشه بهم یه چیزی می گفتن دیتای مخابرات گیر داره در حالی که هرچی بود از خودشون بود چون رفیقم در منطقه ما پارس آنلاین داشت مثل چی سرعت داشت.

    بعد از شاتل رفتم سراغ صبانت واقعا از لحاظ سرعت حرف نداشت من یا ای دی اس ال 128 صبانت با سرعت 210 ثابت دانلود می کردم حتی یه باگ خوشمزه هم داشت و اون این بود که اکانت جدا برای ساعات رایگان شب (از ساعت 2 الی 7یا 6 صبح) داشت و این اکانت بایستی اتوماتیک ساعت مقرر دیسی می شد که نمی شد و من با همین اکانت رایگان با سرعت 210 ثابت دانلود می کردم حتی چندروز سیستمم رو خاموش نمی کردم تا برق می رفت و خاموش می شد و دوباره روز از نو ... :دی

    ولی صبانت یه بدی داشت ترافیکش کم بود و یک ماهه نداشت از سه ماهه داشت تا به بالا ولی سرعتش بی نظیر بود

    تا امسال یعنی اواخر اسفند پارسال خونمون رو عوض کردیم و ایجا که اومدیم به توصیه یکی از رفقا رفتم سراغ پارس آنلاین که خیلی تعریف ازش شنیده بودم ولی گرون بود و سرعت خاصی هم نداشت به هیچ وجه قابل قیاس با صبانت نبود

    بعدها که مخابرات اینترنت به اصطلاح خودشون پرسرعت میدادن و چون ترافیکش نا محدود بود رفتم سراغش حتی رفقای wow باز ما همه شون همین نت رو داشتن خلاصه این قدر بگم ارزون ولی کم سرعت
    البته این رو هم بگم که از هفته اول شهریور امسال بایستی قطع می شد چون دیگه شارژ نکردم ولی همینطوری باقی مونده نامحدود هم هست ولی سرعت دانلودش 30 هست البته ثابت

    در پایان بهتون بگم اگه پولش براتون مهم نیست صبانت بخرید حرف نداره این تجربه من بود :دی

    @};-@};- السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی @};-@};-

    این همه آب که جاریست نه اقیانوس است

    عرق شرم زمین است که سرباز کم است

    آن روز ها که دشمن به جانمان حمله کرد، شهدا ما را شرمنده خود کردند؛

    نکند این روزها که
    دشمن به نانمان حمله کرده، شرمنده شهدا شویم


  10. #90
    تاریخ عضویت
    2012/12/07
    نوشته ها
    1
    امتیازها
    439
    سطح
    8
    1
    کاربر جدید
    خدا خیرت بده اطلاع رسانی کردی. بنده هم ۸۷هزار تومان دادم ۴ ماه سرویس با سرعت ۲k رو تمدید کردم. خونمون عوض شد خط جدید معرفی کردم گفتند جابجایی نداریم بقیه پول و ۱۰ گیگ حجم و سه ماه شارژ سوخت شد!!!!
صفحه 9 از 21 نخست ... 789101119 ... آخرین
نمایش نتایج: از 81 به 90 از 209

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بررسی کیفیت اینترنت ADSL مخابرات
    توسط Castiel در انجمن اینترنت
    پاسخ: 114
    آخرین نوشته: 2018/04/20, 17:16
  2. خرید مودم adsl
    توسط invoker در انجمن مشاوره خرید تجهیزات و سؤالات شبکه
    پاسخ: 5
    آخرین نوشته: 2015/05/11, 18:06
  3. کانفیگ مقدماتی مودم adsl
    توسط azim در انجمن اخبار، آموزش و بررسی تجهیزات شبکه (مودم، روتر، اکسس پوینت)
    پاسخ: 23
    آخرین نوشته: 2014/11/05, 21:16
  4. فروش مودم adsl
    توسط no1 در انجمن خرید و فروش تجهیزات شبکه و اینترنت
    پاسخ: 0
    آخرین نوشته: 2013/11/19, 16:41
  5. مشکل با مودم adsl
    توسط ardavan7 در انجمن اخبار، آموزش و بررسی تجهیزات شبکه (مودم، روتر، اکسس پوینت)
    پاسخ: 11
    آخرین نوشته: 2012/11/22, 22:39

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •