دانلود کتاب های الکترونیکی زبان اصلی در زمینه علوم کامپیوتر ==> https://telegram.me/cserchannel
امیدوارم این مشکلات برطرف بشه تا شاهد بیش از این نارضایتی از سوی کاربران نباشیم!
همه ی این مشکلات، دیر یا زود، گریبان گیر این شرکت خواهد بود. (در صورتی که اقدامی برای برطرف شدنش صورت نگیره)
خیلی مسخره است یادم سه سال پیش تو سنگاپور خط 100 مگ برای خونه ها می داند و اینو من خودم دیدم مردم زندگیشون بدون اینترنت فلج
امیدوارم که بالاخره این مشکل اینترنت حل بشه
سرور گرامي متاسفانه اين مشکل حل نميشود چون بايد ديدگاهها نسبت به اينترنت عوض شود که اين طور نيست.
.................................................. ...............................................
// محمد رضا پناهی// سردبیر وب سایت و فروم سخت افزار و کالامگ
Editorinchief@sakhtafzarmag.com //
www.sakhtafzarmag.com //
.................................................. ...............................................
با نصب تولبار سخت افزار: بدون ورود به سایت و فروم سخت افزار، از اخبار آن با خبر شوید!
خیلی از مشکلات به خاطر همین دیدگاه هست!
حالا شما فکر کنید که مشکل سرعت حل شه آیا فقط مشکل اینه؟حتی مشکل قطع شدن حل شه !بازم مشکل اینترنت حل نشده! مشکل ما عدم توانایی استفده از اینترنت به دلیل جلو گیری از استفاده اونه!
منم یه همچین مشکلی با شرکت بیت دیفندر در تهران دارم به این صورت که در تاریخ 1تیر سال91 این شرکت در وبسایت خودش در ایران(یعنی نمایندگی ایرانی رو عرض میکنم نه نسخه اصلی یعنی کانادایی رو)خبری مبنی بر تخفیف0/55 درصدی برای محصول سه کاربره خود از ابتدای نیمه شعبان تا تاریخ 31تیر گذاشته بودن ودر این مدت هم که به سایتشون سر میزدی روی قیمت 80تومنی خط زده بودن وعدد35هزار تومنی رو ثبت کرده بودن از قضا من هم تو این گیرو داد یه پک سه کار بره رو با قیمت 80تمن از نمایندگی اصلی شون خریدم واین تخفیف رو به نماینده هم گوشزد کردم فقط گفتن که تخفیف مخصوص شب وروز نیمه شعبان بوده منهمعرض کردم پس یه سری به سایت بزنید وموضوع روببینید بارفتن به سایت صحت حرف من رو دیدن ولی چیزی عوض نشد به هر حال پک رو خریدیم رفتیم خونه وبه واحد فروش وواحد پشتیبانی شون زنگ زدم وقضیه رو مطرح کردم ومنکر هر گونه تخفیف شدن فقط ادرس نمایندگی که بنده ازش خریداری کرده بودم رو گرفتن و دیگه وسلام من به این قضیه مشکوک شدم یه ایمیل تند وتیز به مدیر اصلی بیت دیفندر دادم وموضوع رو مطرح کردم واعلام کردم در صورت پاسخ ندادن موضوح رو در فروم های اینترنتی مطرح خواهم کرد بلا فاصله بعد چند ساعت ایمیلی از سوی ندیر در یافت کردم با عنواااااااان زیر.
باسلام خدمت جنابعالی
از این که محصول بیت دیفندر را خریداری نمو ده اید کمال تشکر دارم
در مورد موضوع پیش امده خدمدتون عرض کنم که خرید از طریق سایت با خرید از نمایندگی تفاوت داره بدین صورت که در سایت فقط لایسنس به همراه پک لایسنس به خریدار تحویل داده میشه وبا پک خریداری شده توسط شما از نمایندگی کملا فرق داره امیدوارم سوء تفاهم پیش امده رفع گردد
حالا یه سوالی من موقه خرید از نمایندگی این تخفیف رو به نمایندگی مطرح کردم پس چرا هیپچ مشاوره ای به بنده در این زمینه ندادن
بعدش تخفیف فقط باری پک سه کاربره 80 تومنی بوده ودر سایت هم زده به جای پرذاخت 80 تومن 35 تون بپردازید
در اخرهم هر لایسنس قیمتش در حدود 20 تومنه برای بیت دیفندر پس پک خردداری شده توسط من با اونی که تو سایتش اعلام شده چی بوده در حالی که قیمت مرجه هر دو 80 تومنه من نمیدونم این وسط چی اضافه کم شده
کلا این شرکت های خدماتی هم گند زدن به همه چی باز یه همچین مشکلی رو با شرکت اواژنگ داشتم بصورت دیگری که اقای castiel در جریان ماجرا هستن - بخوام اینارو چاپ کنم باید یه کتاب بدم بیرون \m/
الان مردم توافغانستان دارن اینترنت 3G مصرف میکنند واینترنت ADSL شون هم از ما بهتره اینو از بی بی سی دیدم اخ که سسسسسسسسسسسوختم
ویرایش توسط animsprite : 2012/07/14 در ساعت 10:34
عجب....................
چی می توان کرد!!!؟؟؟؟
البته ما اینجا یک آی اس پی محلی داریم که اسمش درنا هست..و سرعتش به طور وحشتناکی بالاست.یک بار دو ماه رایگان سرویس حجمی میداد که سرعتش از 900 پایین تر نمی اومد و تا 1.5 هم میرسید.
الان هم که از همین شرکت سرویس 1024 کیلوبیت گرفتم.سرعتش از 300 پایین تر نمیاد و آخرش هم 700 است.
شب ها هم رایگانه که سرعتش بسته به سرور بین 90 تا 120 تغییر میکنه...
و مهم ترین حسنی که این آی اس پی داره پشتیبانی اون هست که واقعاً عالیه.در طول این چند مدتی که داشتم تنها 3 روز قطع میشد پشت سر هم که مشکل از مخابرات بود و کل شهرمون قطع بود...(همه ی آی اس پی ها)
روز سوم صاحبان کافی نت به طور دسته جمعی به مخابرات مراجعه کردند تا درست شد!!!!!!!
اینجاست که میگویند تا نباشد..............
کلی ضرر هم کردیم. میخوایم پول ضررمون رو بگیریم، یه چیزی هم بدهکار شدیم!
می گم آقا فنی کار شما اشتباه تشخیص داده، من نباید توونشو پس بدم که...! چرا مردم رو اذیت می کنین؟!
به جای اینکه من معترض باشم، ایشون صداشونو می برن بالا و طلبکار هم هستن!
شمایی که دم از بهترین بودن می زنین و تبلیغاتتون سر به فلک کشیده، همش الکی و سر کاریه؟!!
هر طور با مردم رفتار کنین، مطمئمن باشین مردم از حق و حقوقشون نمی گذرن و قطعاً رفتار بدتری خواهند داشت!
انفاق معنوی ندارین، هیچ؛ مردم رو دیگه اذیت نکنین!
ویرایش توسط Hessam : 2012/07/14 در ساعت 12:29
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)