ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,786
    امتیازها
    68,146
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI

    Lightbulb مادربردهای B550 ام اس آی هم اکنون در بازار کشور – میزبان‌های شایسته رایزن‌ها

    بعد از ورود کارت گرافیک‌های MSI با گارانتی گرین به بازار سخت افزار کشورمان، حالا شرکت سیاره سبز خدمی دیگر به علاقمندان به کامپیوتر و سخت افزار ارائه می‌دهد. مادربردهای B550 ام اس آی هم اکنون با گارانتی شرکت گرین راهی بازار ایران شده اند و از تنوع مناسبی نیز برخوردارند. مادربردهای جذاب و در عین حال ارزشمندی که می‌توانند میزبان شایسته‌ای برای پردازنده های رایزن AMD باشند. پردازنده های بسیار موفق و درخشان AMD که می توان سیستم‌های قدرتمندی را مبتنی بر این پردازنده ها راه اندازی کرد. رایزن های نسل سوم با مادربردهای چیپست B550 یک ترکیب هوشمندانه محسوب می شود. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به مادربردهای تازه وارد MSI به بازار ایران. همراه ما باشید.

    B550M PRO-VDH




    مادربردهای مینی ATX این روزها در اوج محبوبیت خود قرار دارند چرا که حالا همین محصولات جمع و جور توانایی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و حتی سیستم‌های رده بالا و حرفه‌ای را می توان بر پایه آنها ساخت. PRO-VDH یکی از جدیدترین مدل‌ها است که MSI آن را با چیپست B550M همراه کرده و نوید عملکرد پایدار و راندمان مناسبی را به کاربران می‌دهد. بسیاری از ویژگی‌هایی که در مادربردهای رده بالای MSI دیده می‌شود، در این مادربرد کوچک نیز گنجانده شده است.





    از جمله این موارد می‌توان به پشتیبانی از فناوری‌های Core Boost، M.2 Shield Frozr یا برخورداری از مدار PCB با لایه مسی به ضخامت 2 اونس اشاره کرد. ویژگی که باعث می‌شود حرارت از مادربرد با سرعت بالاتری دفع شود تا خللی بر عملکرد سیستم ایجاد نشود. با وجود ابعاد کوچک، B550M PRO-VDH از لحاظ تنوع پورت‌های اتصالاتی وضعیت بسیار خوبی دارد. با برخورداری از اسلات M.2، امکان نصب حافظه‌های پرسرعت NVMe نیز بر روی این مادربرد وجود دارد که مطمئنا برای کاربران حرفه‌ای ضروری است.



    مادربردهای B550 ام اس آی

    B550M PRO-VDH WIFI



    وای فای در حال تبدیل شدن به یک ویژگی رایج در مادربردهای نسل جدید است و تقریبا تمامی مادربردهای رده بالا و اکثر میان رده‌ها از این قابلیت برخوردارند. با توجه گستردگی کاربرد وای فای، وجود این ویژگی در کامپیوترهای شخصی می‌تواند مفید و کاربردی باشد. PRO-VDH WIFI از لحاظ فنی تقریبا هیچ تفاوتی با نسخه معمولی ندارد جز اینکه یک چیپ وای فای ساخت اینتل نیز به این مدل اضافه شده که از پهنای باند 433 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ضمنا این مدل از بلوتوث نیز با پهنای باند 25 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. وجود بلوتوث و وای فای خصوصا برای تبادل اطلاعات با دیگر دستگاه در یک کامپیوتر شخصی در بسیاری از مواقع کار کاربران را ساده می‌کند.


    B550-A PRO

    اگر طرفدار مادربردهای مینی نیستید، خوشبختانه مدل‌های ATX مختلفی از مادربردهای B550 ام اس آی با گارانتی گرین وارد بازار شده اند که می توانند سطوح مختلفی از نیاز کاربران را برآورده کنند. B550-A PRO در بین مادربردهای B550 یک گزینه حرفه‌ای محسوب می‌شود که می تواند نیازهای متنوعی از کاربران را برآورده کند. MSI برای اطمینان از انتقال پایدار انرژی به قطعات مختلف روی مادربرد، از یک مدار تغذیه دیجیتال با بالاترین کیفیت IC استفاده کرده تا سیستم در شرایط کاری خاص نیز به عملکرد پایدار خود ادامه دهد.






    برای بهره‌مندی از بالاترین سرعت در حافظه‌های ذخیره سازی نسل جدید، MSI در این مادربرد از اسلات PCI-E نسل چهارم استفاده کرده که از پهنای باند خیره کننده 64 گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ترکیب این اسلات با فناوری M.2 Shield Frozr، باعث می‌شود دمای حافظه ذخیره سازی NVMe سیستم کنترل شود تا با نهایت سرعت به کار خود ادامه دهد.
    MPG B550 GAMING PLUS

    از هر چه بگذریم، سخن سخت افزارهای گیمینگ خوش‌تر است. گیمرها بزرگترین جامعه کاربری سخت افزارهای حرفه‌ای کامپیوتر هستند پس طبیعیست سازندگان آنها را در اولویت قرار دهند و بهترین و متنوع‌ترین مدل ها را برای گیمرها طراحی کنند. MSI که جز سازندگان پیشتاز سخت افزارهای گیمینگ است، مدل های جذابی را برای گیمرها تدارک دیده که MPG B550 GAMING PLUS یکی از این موارد است. مادربردی زیبا با امکانات فراوان که به طور تخصصی برای گیمینگ در نظر گرفته شده‌اند.







    به لطف استفاده از مواد با کیفتی بسیار بالا، مدارهای تغذیه مهندسی شده، سیستم طراحی حرارتی حرفه‌ای و ویژگی های انحصاری، این مادربرد قادر است نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را نیز برآورده کند و سطح جدیدی از تجربه گیمینگ را رقم بزند. برای جلب رضایت گیمرها، تنوع بالایی از اتصالات را در این مادربرد در نظر گرفته و با فناوری Audio Boost، تلاش می‌کند گیمرها را کاملا در بازی غرق کند. ترکیب این مادربرد با رایزن‌های قدرتمند AMD، یک سیستم گیمینگ منطقی را ایجاد می‌کند.


    MAG B550M MORTAR WIFI


    شاید در سال‌های دورتر، مادربردهای Mini ATX فقط برای سیستم‌های اداری که نیاز بود فضای کمی اشغال کنند استفاده میشدند اما امروزه تنوع مادربردهای گیمینگ با همین فرم فاکتور به طور قابل توجهی افزایش یافته و تقریبا تفاوتی از حیث پرفورمنس بین این مادربردها و مادربردهای استاندارد ATX وجود ندارد. بدین ترتیب می‌توان سیستم های گیمینگ بسیار فشرده‌ای را با مادربردهای شاخصی همچون B550M MORTAR WIFI آماده سازی کرد که حسابی شما را با عملکرد خوب غافل گیر خواهند کرد.





    هیت سینک‌های بزرگ و با ابهت این مادربرد خود گواهی بر سطح بالای آن هستند و می توان از ظاهر نیز پیش بینی کرد با یک محصول حرفه‌ای روبرو هستیم. برای اینکه خیال کاربر از بابت مقاومت مادربرد در زمان نصب کارت گرافیک‌های سنگین راحت باشد، MSI از PCIe Steel Armor استفاده کرده که مانع خم شدن گرافیک نیز می‌شود. همچنین این مادربرد از وای فای نسل ششم و فناوری‌های MIMO و BSS نیز پشتیبانی کند.


    MSI MAG B550 TOMAHAWK

    می‌رسیم به یکی از حرفه‌ای ترین مادربردهای گیمینگ MSI با چیپست B550 که یک محصول کم عیب و نقص به شمار می‌رود. می توان گفت MSI تمامی امکاناتی که یک گیمر از مادربرد نیاز دارد را در MAG B550 TOMAHAWK گنجانده است. PCB این مادربرد از شش لایه مسی با ضخامت 2 اونس تشکیل شده که عملکرد بهتر و پایداری بیشتر سیستم را در زیر فشارهای کاری سنگین نیز تضمین می‌کند.




    این مادربرد قادر است از رم‌های با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت فرکانس 5100 مگاهرتز در حالت اورکلاک پشتیبانی کند که در صورت ترکیب با پردازنده فوق‌العاده قدرتمندی مانند رایزن 9 و یک کارت گرافیک قابل، از پس اجرای هر گیمی با بالاترین سطح تنظیمات برخواهد آمد. امکانات جانبی گیمینگ مانند تراشه صدای حرفه‌ای، تراشه شبکه پرسرعت، تنوع بالای اتصالات و پشتیبانی از پرسرعت‌ترین تجهیزات ذخیره سازی بخشی از امکانات این مادربرد حرفه‌ای است که به خوبی می‌تواند نیاز وسواس‌ترین گیمرها را نیز برآورده کند.

    لازم به ذکر است هم اکنون میتوانید مادربردهای MSI را از فروشگاه ACC خرید کنید . انواع پردازنده رایزن برای هماهنگی با این مادربردها در این فروشگاه موجود است

    https://aryan-acc.ir



نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 51
    آخرین نوشته: 2021/12/12, 11:55
  2. پاسخ: 0
    آخرین نوشته: 2020/07/17, 09:02

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •