ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





تبلیغات تبلیغات
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2020/08/12
    نوشته ها
    2
    امتیازها
    24
    سطح
    1
    2
    کاربر جدید

    Exclamation اخطار درباره محصولات لاجیتک با گارانتی اسپیرو

    میخواستم در مورد یک شرکت صحبت کنم که حدود 11 ماه پیش من دو تا محصول با گارانتیشون رو خریدم و به شدت پشیمونم کردن با این گارانتی دادنشون،قضیه اینه که من یک هدست G432 و کیبورد G Pro و ماوس پد G640 Large گرفتم البته اون زمان قیمتش کمتر بود که گارانتی اسپیرو (ماوس پده خوشبختانه سالم مونده چیزیش نشده) یه کار جالبی که این شرکت کرده اینه که محصولات لاجیتکشون دوتا سریال نامبر داره یعنی یکی اونی که رو جعبست یکی اونی که رو دستگاهه(منم به خیال اینکه یکیه دیگه مثلا جاش معتبره اصلا چک نکردم) مثل اینکه همه محصولات لاجیتکشون همینه. حالا از این سریال نامبرا چه استفاده ای میشه،این محصولات 24 ماه گارانتی باید داشته باشه ولی اینجوری نیست، دستگاه یک سال گارانتی داره و اونم از زمانی که فروشگاهی که ازش خریدم از اینا خریده بود حساب کرده بودن یعنی چند ماه قبل اینکه من بخرم شروع شده بود و گارانتی دوم مال جعبست!!! که 24 ماهه از زمان خرید،یعنی احتمالا در جعبش خراب شه یه جعبه جدید میدن. این قضیه هم برای کیبوردم بود هم برای هدستم، حالا مشکل هدست چیه اینه که کلا این هدست قسمت اتصال کاپش به بدنش مشکل داره و ضعیفه و بخاطر استفاده معمولیه باز و بسته کردن بعد یه مدت میشکنه،این قضیه برای مدل G430 هم هست البته توی سری های بعدی که ساختن این قسمت رو تقویت کردن حالا بهرحال این بخش شکسته و خود لاجیتک و شرکتایی که میفروشن اصولا این رو تعویض میکنن راحت چون خودشون میدونن ولی خب این شرکت کلا تکذیب میکنه که اصلا لاجیتک خراب میشه میگن 4 ساله میارن ولی یدونه خرابی هم نداشتن!!!! که اصلا نمیدونم چجوری ممکنه بین این همه یدونه هم به مشکل نخوره ویدیو در مورد این مشکل هدستم فراوون تو یوتیوب پیدا میشه جالبشم اینه تقریبا همشون که گارانتی گرفتن راحت تعویض کردن بهرحال گفتن نه این جزو گارانتی نیست(البته اینم بگم هدست حتی یه بارم زمین نیفتاده کلا با ارامش از رو میز به سر و از سر به میز میرفته هیچ اتفاق دیگه ای نیفتاده. حالا کیبورد البته این کیبورد سری قبل G Pro هست یعنی کلیدش Romer G هست.حالا مشکل این کیبورد هم اینه که ctrl alt shift سمت چپ یا نمیگیره یا به زور میگیره و space چندبار میگیره یا نمیگیره یا به زور میگیره back space هم چندتایی میگیره اینم بردیم برای تعویض که همون حرف جالبشون رو گفتن که این دستگاه گارانتیش تموم شد که البته توی ماه 11 میگن 12 ماه گارانتیش تموم شده که البته این به اسم 24 ماه گارانتی هست و فروخته شده و خودشونم تو سایتشون زدن اینا 24 ماهه ولی خب جعبش باز هنوز گارانتی داره از زمان خرید 24 ماهه گارانتیه جعبش که پاره هم نشده عوضش کنم،
    میخواستم بدونین که این شرکت گارانتی چجوریه و تا میتونی سعی کنین با این گارانتی نخرین که البته به نظر میاد کلا لاجیتک افتاده دست این گروه که معنیش اینه به احتمال زیاد کلا باید یا بیخیال لاجیتک بشین یا بیخیال گارانتی که البته با این قیمتای سخت افزار واقعا نمیشه از گارانتی گذشت یا گارانتی دیگه پیدا کنین که میگم لاجیتک فکر کنم فقط همین گروه دستشه.
    بهرحال گفتم هم حرفمو زده باشم هم اطلاع رسانی کرده باشم.
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2012/03/08
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    10,090
    امتیازها
    89,218
    سطح
    100
    41,194
    مشاور انجمن سخت افزار کامپیوتر
    نقل قول نوشته اصلی توسط Moheb2142 نمایش پست ها
    میخواستم بدونین که این شرکت گارانتی چجوریه و تا میتونی سعی کنین با این گارانتی نخرین که البته به نظر میاد کلا لاجیتک افتاده دست این گروه که معنیش اینه به احتمال زیاد کلا باید یا بیخیال لاجیتک بشین یا بیخیال گارانتی که البته با این قیمتای سخت افزار واقعا نمیشه از گارانتی گذشت یا گارانتی دیگه پیدا کنین که میگم لاجیتک فکر کنم فقط همین گروه دستشه.
    بهرحال گفتم هم حرفمو زده باشم هم اطلاع رسانی کرده باشم.
    مرسی دوست عزیز که تجربه اتون رو با ما در میان گذاشتید.
    Userbenchmarks: Gaming: 91% Desktop: 141%Workstation: 123%
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2014/11/21
    محل سکونت
    تبریز
    نوشته ها
    189
    امتیازها
    5,616
    سطح
    48
    436
    کاربر حرفه ای کامپیوتر
    نقل قول نوشته اصلی توسط Moheb2142 نمایش پست ها
    میخواستم در مورد یک شرکت صحبت کنم که حدود 11 ماه پیش من دو تا محصول با گارانتیشون رو خریدم و به شدت پشیمونم کردن با این گارانتی دادنشون،قضیه اینه که من یک هدست G432 و کیبورد G Pro و ماوس پد G640 Large گرفتم البته اون زمان قیمتش کمتر بود که گارانتی اسپیرو (ماوس پده خوشبختانه سالم مونده چیزیش نشده) یه کار جالبی که این شرکت کرده اینه که محصولات لاجیتکشون دوتا سریال نامبر داره یعنی یکی اونی که رو جعبست یکی اونی که رو دستگاهه(منم به خیال اینکه یکیه دیگه مثلا جاش معتبره اصلا چک نکردم) مثل اینکه همه محصولات لاجیتکشون همینه. حالا از این سریال نامبرا چه استفاده ای میشه،این محصولات 24 ماه گارانتی باید داشته باشه ولی اینجوری نیست، دستگاه یک سال گارانتی داره و اونم از زمانی که فروشگاهی که ازش خریدم از اینا خریده بود حساب کرده بودن یعنی چند ماه قبل اینکه من بخرم شروع شده بود و گارانتی دوم مال جعبست!!! که 24 ماهه از زمان خرید،یعنی احتمالا در جعبش خراب شه یه جعبه جدید میدن. این قضیه هم برای کیبوردم بود هم برای هدستم، حالا مشکل هدست چیه اینه که کلا این هدست قسمت اتصال کاپش به بدنش مشکل داره و ضعیفه و بخاطر استفاده معمولیه باز و بسته کردن بعد یه مدت میشکنه،این قضیه برای مدل G430 هم هست البته توی سری های بعدی که ساختن این قسمت رو تقویت کردن حالا بهرحال این بخش شکسته و خود لاجیتک و شرکتایی که میفروشن اصولا این رو تعویض میکنن راحت چون خودشون میدونن ولی خب این شرکت کلا تکذیب میکنه که اصلا لاجیتک خراب میشه میگن 4 ساله میارن ولی یدونه خرابی هم نداشتن!!!! که اصلا نمیدونم چجوری ممکنه بین این همه یدونه هم به مشکل نخوره ویدیو در مورد این مشکل هدستم فراوون تو یوتیوب پیدا میشه جالبشم اینه تقریبا همشون که گارانتی گرفتن راحت تعویض کردن بهرحال گفتن نه این جزو گارانتی نیست(البته اینم بگم هدست حتی یه بارم زمین نیفتاده کلا با ارامش از رو میز به سر و از سر به میز میرفته هیچ اتفاق دیگه ای نیفتاده. حالا کیبورد البته این کیبورد سری قبل G Pro هست یعنی کلیدش Romer G هست.حالا مشکل این کیبورد هم اینه که ctrl alt shift سمت چپ یا نمیگیره یا به زور میگیره و space چندبار میگیره یا نمیگیره یا به زور میگیره back space هم چندتایی میگیره اینم بردیم برای تعویض که همون حرف جالبشون رو گفتن که این دستگاه گارانتیش تموم شد که البته توی ماه 11 میگن 12 ماه گارانتیش تموم شده که البته این به اسم 24 ماه گارانتی هست و فروخته شده و خودشونم تو سایتشون زدن اینا 24 ماهه ولی خب جعبش باز هنوز گارانتی داره از زمان خرید 24 ماهه گارانتیه جعبش که پاره هم نشده عوضش کنم،
    میخواستم بدونین که این شرکت گارانتی چجوریه و تا میتونی سعی کنین با این گارانتی نخرین که البته به نظر میاد کلا لاجیتک افتاده دست این گروه که معنیش اینه به احتمال زیاد کلا باید یا بیخیال لاجیتک بشین یا بیخیال گارانتی که البته با این قیمتای سخت افزار واقعا نمیشه از گارانتی گذشت یا گارانتی دیگه پیدا کنین که میگم لاجیتک فکر کنم فقط همین گروه دستشه.
    بهرحال گفتم هم حرفمو زده باشم هم اطلاع رسانی کرده باشم.
    با سلام
    اولا خیلی ناراحت شدم که با محصولات لاجیتک به مشکل خوردین چون از نظر من لاجیتک جنس بی کیفیت تولید نمیکنه
    در مورد هدست نظری ندارم
    ولی در مورد کیبورد یکی از دوستان مشکل شما رو داشتن که با درآوردن کلیدها و گردگیری کامل گویا مشکلشون حل شد
    خواستم بگم بد نیست یه بررسی بفرمایین
    در مورد گارانتی هم اینکه میفرمایین 24 ماهه راستش من خودم هرجی خریدم از هر شرکتی دیدم از تاریخ شروع گارانتی گذشته کاریش هم نمیشه کرد متاسفانه






  4. #4
    تاریخ عضویت
    2020/08/12
    نوشته ها
    2
    امتیازها
    24
    سطح
    1
    2
    کاربر جدید
    نقل قول نوشته اصلی توسط Optimus Prime نمایش پست ها
    با سلام
    اولا خیلی ناراحت شدم که با محصولات لاجیتک به مشکل خوردین چون از نظر من لاجیتک جنس بی کیفیت تولید نمیکنه
    در مورد هدست نظری ندارم
    ولی در مورد کیبورد یکی از دوستان مشکل شما رو داشتن که با درآوردن کلیدها و گردگیری کامل گویا مشکلشون حل شد
    خواستم بگم بد نیست یه بررسی بفرمایین
    در مورد گارانتی هم اینکه میفرمایین 24 ماهه راستش من خودم هرجی خریدم از هر شرکتی دیدم از تاریخ شروع گارانتی گذشته کاریش هم نمیشه کرد متاسفانه
    اره جنساشون خوبه ولی خب همشون با کیفیت یکی در نمیاد البته این مختص لاجیتک نیست.
    ممنون بابت پیشنهاد ولی خب من چون گفتم یه دفعه میبینی دست میزنی گارانتی کلا خارج میشه دیگه البته خب اون موقع نمیدونستم که قراره بگن اصلا گارانتی تموم شده.
    گارانتی هم میتونن مثل ادم بگن بهمون جای اینکه بگن 24 ماه گارانتی داره که ادم بدونه چی به چیه، بگن اینکه از زمان خرید نیست(خیلی راحته واقعا). اگه بگن ما هم بخوایم بخریم مجبوریم قبول کنیم.
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •