ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 10 از 555

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,804
    امتیازها
    69,137
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    رونمایی MSI از بزرگ ترین کیس رده بالای خود از سری MEG PROSPECT 700





    MSI جدیداً از اولین کیس PC بزرگ و رده بالای خود از سری MEG با نام MEG PROSPECT 700 رونمایی کرد. این کیس در دو مدل اصلی 700R و 700RL عرضه می‌شود و مدل MEG PROSPECT 700R دارای صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی IPS است در حالی که 700RL از دکمه‌های سوئیچ LED با پورت ورودی و خروجی بهره می‌برد. این سری کیس‌های جدید MSI از طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها برای بهبود تجربه کلی و افزایش عملکرد سیستم بهره می‌برند.


    همانطور که اشاره شد مدل MEG PROSPECT 700R دارای صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی است که به کاربران این امکان را می‌دهد سیستم خود را کنترل کنند. در همین رابطه از طریق این پنل نمایشگر لمسی کاربران می‌توانند افکت‌های نوری و سرعت چرخش فن‌ها را نیز کنترل کنند. این نمایشگر همچنین می‌تواند طرح‌های گرافیکی مختلف از جمله با فرمت‌های GIF، عکس، وضعیت آب و هوا و زمان را نیز نشان دهد.


    صفحه نمایش مدیریتی لمسی 4.3 اینچی، پشتیبانی از 3 کارت گرافیک و حداکثر 10 فن

    کاربران همچنین می‌توانند وضعیت دمای کیس را از طریق سنسوری که در آن تعبیه شده بر روی نمایشگر مشاهده کنند. این سری کیس‌ها در قسمت‌های کناری و جانبی با طراحی کاملا ماژولار عرضه می‌شوند و به کاربر این امکان را می‌دهد که آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند. در همین راستا سه پنل مختلف قابل نصب وجود دارد که به کاربران اجازه نصب مادربردهای E-ATX را می‌دهد و همچنین فضای کافی برای مسیریابی کابل‌ها را نیز فراهم می‌کند.









    پنل دوم دیگر برای مدیریت کابل و زیبایی ظاهری داخل کیس است و سومی نیز برای نصب فن‌های سیستم طراحی شده است. سری کیس های MSI MEG PROSPECT 700 همچنین با طراحی مناسب اجازه استفاده از صفحه‌های EK برای استفاده از خنک‌کننده‌های آبی را می‌دهد و از یک CPU، حداکثر 2 GPU و پمپ D5 یکپارچه نیز پشتیبانی می‌کند. سری کیس MEG PROSPECT 700 برای بهبود جریان هوای موثر از دریچه‌های هوا استفاده می‌کند و این سری نیز با پشتیبانی از فن‌های ARGB صد و چهل میلی متری (حداکثر 10 فن) عرضه می‌شود.









    در قسمت‌های جلو، کناری و بالای کیس نیز می‌توان خنک‌کننده مایع 360 میلی متری تعبیه کرد. کیس‌های جدید MSI از یک قاب مخصوص برای نصب GPU به صورت عمودی بهره می‌برند و می‌توان حداکثر تا 3 کارت گرافیک را در این کیس‌ها نصب کرد. در این سری همچنین می‌توان کارت گرافیک تا 400 میلی‌متر را در آن تعبیه کرد، بنابراین برای نصب آخرین کارت‌های گرافیک با عملکرد بالا از جمله NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti مشکلی وجود نخواهد داشت. بهره‌مندی از پنل پشتی برای مدیریت کابل‌ها، 4 فیلتر گرد و غبار و دسترسی مناسب به سیستم از قابلیت‌های دیگر این سری کیس‌ها محسوب می‌شود.
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 555

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 5 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 5 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •