ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 44 از 55 نخست ... 34424344454654 ... آخرین
نمایش نتایج: از 431 به 440 از 550
  1. #431
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    دلیل محبوبیت و ماندگاری سه زیر برند CARBON / TOMAHAWK / MORTAR از ام اس آی





    هر برندی برای دسته بندی محصولاتش و هدف عملکردی، نیاز به زیر برند دارد. زمانی که اسمی از زیر برندی می آید باید بدانید که شرکت ها برای متمایز جلوه دادن محصولات و البته نوع کاربری آن و هدف نهایی، از زیر برندها استفاده می کنند. در این میان شرکت تایوانی msi مانند تمام شرکت های تولید کننده قطعات سخت افزاری و تجهیزات گیمینگ، زیر برندهای مختلفی در سبد محصولات خود دارد. اما در میان زیر برندهای این شرکت در دسته مادربردها، سه نام CARBON (کربن)، TOMAHAWK (تاماهاک) و MORTAR (مرتار) چنان به محبوبیت رسیده اند که سال ها به پر فروش ترین و ماندگارترین نام ها در بازار مادربرد در جهان تبدیل شده اند.




    CARBON: کربن





    کربن یکی از قدیمی ترین نام هایی است که msi در مادربردهای خود استفاده کرده. اگر به 11 سال گذشسته نگاهی بیاندازید، متوجه حضور کربن در مادربردهای این شرکت می شوید. شاید یکی از قدیمی ترین کربن های این شرکت، مادربرد 970A GAMING PRO CARBON است که زمان معرفی آن مربوط به سال 2011 است. پس از آن در سال 2014 با چیپ ست X99 مادربردی با زیر برند کربن به میدان آمد اما آنچنان این نشان محبوب شده بود که حتی مادربردی از سری GODLIKE با نام GODLIKE GAMING CARBON روانه بازار شد.
















    پس از آن چیپ ست Z170 به کربن مجهز شد و رفته رفته چیپ ست های مختلف و مادربردهای متفاوت از کربن معرفی شدند. پس از مدتها نام کربن به طور گسترده حتی در ظاهر مادربردهای این سری به کار گرفته شد به طوری که در مادربردهای چند سال اخیر MSI از سری کربن، شاهد ظاهری شبیه به فیبر کربن بودیم.








    جدا از ظاهر جذاب، مادربردهای کربن را باید یک مادربرد رده بالا دانست زیرا تنها پرچمدارانی همچون GODLIKE / ACE / UNIFY در رتبه بالاتری از کربن قرار می گیرند. دقیقاً این همان دلیلی است که باعث محبوبیت مادربردهای MSI CARBON شده، مادربردهایی با عملکردی در حد پرچمداران اما با قیمت کمتر و ظاهری جذاب و همه پسند. دقیقاً این مواردی است که بسیاری از کاربران سراسر جهان به دنبال آن هستند. سری کربن حتی در میان تولیدکنندگان قطعات خاص مانند شرکت EK که متخصص در ساخت لوازم کاستوم واترکولر است، محبوب است به طوری که برای این سری، واتربلاک های خاص و تجهیزات مجزا طراحی و تولید کرده است.



















    به طور مثال آخرین مادربرد کربن مبنی بر MPG Z790 CARBON WIFI دارای مدار قدرت 1+1+19 فاز دیجیتال است که به خوبی از پس اورکلاک قدرتمندترین پردازنده های نسل 13 و نسل 12 اینتل بر می آید. در بخش اسلات DIMM با پشتیبانی از رم های DDR5 با نهایت فرکانس 7600 مگاهرتز، یکی از محدود مادربردهای در این سگمنت با چنین محدوده فرکانسی است. راه کارهای حرارتی عالی با ترمال پدهای 7 وات بر متر کلوین، ساختا 8 لایه PCB، پنج اسلات M.2 با پشتیبانی از PCI-E 5.0 و PCI-E 4.0، هیت سینک های بزرگ بروی VRAM و اسلات M.2، کارت صدای حرفه ای، شبکه بی سیم Wi-Fi 6E و استفاده از فناوری های Core Boost و Memory Boost DDR5 تنها بخشی از جذابیت های ساختاری این مادربرد است.












    TOMAHAWK: تاماهاک





    تاماهاک را باید محبوب ترین زیر برند MSI در بین مادربردها دانست. زیر برندی بر گرفته از ظاهر نظامی که حس قدرت، استحکام و کارایی بالا را نه تنها در ذهن تداعی می کند بلکه در واقعیت هم با عملکرد خیره کننده در مقابل قیمتی که دارد، بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرده است.
















    به طور رسمی در سال 2014 زیر برند تاماهاک با X99 به بازار عرضه شد. مادربرد X99A TOMAHAWK با ظاهری جذاب، در آن سال با امکانات فراوان اما قیمت مناسب معرفی شد. پس از آن مادربردهای مبتنی بر Z170 عرضه شد که با رنگ های زنده و قابلیت های جذاب آن سال ها، تاماهاک را به سوی محبوب شدن راهی کرد. شاید بتوان گفت یکی از مهمترین ویژگی مادربردهای سری TOMAHAWK ظاهر جذاب، امکانات فراوان، کیفیت ساخت عالی و قیمت رقابتی آن است. بارها در این سال ها شاهد بودیم که مادربردهای سری TOMAHAWK نسبت به امکانات و قابلیت هایی که دارند قیمت بسیار مناسب و رقابتی ارائه کردند که مهمترین عامل در محبوبیت یک محصول است.



















    جدیدترین تاماهاک بازار MAG Z790 TOMAHAWK WIFI است که به برترین زبان طراحی، فناوری ها و قابلیت های ام اس آی مجهز شده است. مدار قدرت 1+1+16 فاز دیجیتال، ساختار رده بالا PCB در حد سرور، سوکت LGA 1700 با پشتیبانی از بهترین پردازنده های نسل 13 و 12 اینتل، اسلات DIMM DDR5 با نهایت فرکانس 7200 مگاهرتز، راه کارهای حرارتی عالی با هیت سینک های بزرگ، هیت سینک اسلات M.2 و ترمال پد های 7 وات، پشتیبانی از PCIe 5.0، چهار اسلات M.2، شبکه بی سیم Wi-Fi 6E و استفاده از پورت های پر سرعت، بعضی از مشخصات این مادربرد جذاب و خوش قیمت است.








    MORTAR: مرتار



    مرتار را باید نسخه mATX زیر برند تاماهاک دانست. تمام مادربردهای سری MORTAR دارای فرم فکتور mATX هستند که کمی کوچکتر از ATX است اما همچنان کیفیت ساخت بالا و توجه به جزئیات در آن بی نقص است. زیر برند MORTAR اولین بار در سال 2015 و با چیپ ست سری 100 اینتل خصوصاً B150 معرفی شد. در این سال دو مادربرد B150M MORTAR و B150M MORTAR ARCTIC با مشخصات ثابت ولی ظاهری متفاوت راهی بازار شد که نشان از توجه ویژه MSI به سلیقه مشتری داشت.












    این سری از مادربردهای MSI هم مانند تاماهاک، حس قدرت، استحکام و کارایی بالا را چه در طراحی و چه در عملکرد ارائه می کند. اما مسئله ای که تا کنون مرتال را محبوب نگه داشته است، امکانات بی نظیر آن در کنار ابعاد جمع و جور با توجه به قدرت بالا و البته قیمت رقابتی و مورد پسند کاربران است. در واقع مادربردهای MORTAR بهترین انتخاب برای کاربرانی است که به پردازنده های میان رده با عملکرد بالا نیاز دارند.









    جدیدترین مورتار معرفی شده MAG B650M MORTAR WIFI است که میزبانی برای پردازنده های RYZEN 7000 ای ام دی است. استفاده از راه کارهای حرارتی عالی همچون هیت سینک بزرگ VRAM، استفاده از ترمال پدهای قدرتمند، دو درگاه M.2، چهار اسلات DIMM DDR5 با پشتیبانی از نهایت فرکانس 6400 مگاهرتز، ساختار بهینه PCB، مدار قدرت 1+2+12 فاز دیجیتال و شبکه بی سیم Wi-Fi 6E بخشی از جذابیت های این مادربرد است.
  2. #432
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    چرا MSI تا کنون تصویری از کارت های سفارشی Radeon RX 7900 خود منتشر نکرده است؟


    احتمالا می دانید که شرکت های تولیدکننده، کارت های سری RX 7900 را در مدل های سفارشی و مدل مشابه کارت مرجع AMD تولید و عرضه می کنند. اما در این میان MSI بر خلاف دیگر رقبای تایوانی خود، نمی خواهد هیچ طراحی مرجعی از کارت های سری RX 7900 را به بازار عرضه کند.






    پس از انتشار تصویر کارت های سفارشی شرکت های مختلف از سری RX 7900 با معماری RDNA 3، مشتاقان برند تایوانی ام اس آی در انتظار طرح های سفارشی این شرکت بودند اما در کمال تعجب، اژدهای تایوانی تا کنون هیچ تصویر یا رندری از کارت های خود منتشر نکرده است. همین موضوع باعث شد بسیاری گمان کنند که این شرکت کارت های جدید AMD را تولید نمی کند اما اطلاعیه جدید موضوعی دیگر را بیان می کند.


    گزارش هایی که گفته می شد، ام اس آی هیچ کارتی از سری RX 7900 را تولید نمی کند، صحیح نیست. MSI تایید کرده که کارت های RX 7900 این شرکت در دسترس هستند اما با این تفاوت که تا سه ماه اول سال 2023 عرضه نمی شوند. در واقع ام اس آی کارت هایی با طراحی کارت مرجع AMD را تولید نمی کند.




    ام اس آی بسیار مشتاق است که طرح ها و رندرهای محصولات خود را هفته ها قبل از ورود به بازار منتشر کند. با این حال، این بار این شرکت حتی یک رندر از مدل مورد انتظار از RX 7900 منتشر نکرده است که در این خصوص چند سناریو محتمل است. یا طراحی کارت های سفارشی MSI RX 7900 به طور چشمگیر تغییر کرده و با محصولاتی بسیار متفاوت روبرو هستیم یا هنوز ام اس آی به طرح نهایی نرسیده و در حال انتخاب طراحی های در حال توسعه است.
  3. #433
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    MEG CORELIQUID S360؛ یک خنک کننده حرفه‌ای و بی سر و صدا از MSI



    واترکولر MEG CORELIQUID S360 یک خنک کننده حرفه‌ای از شرکت MSI برای جدیدترین پردازنده‌های اینتل و AMD است. خنک کننده MPG CORELIQUID سری S360 یک سیستم کولینگ بی‌صدا را ارائه می‌دهد که هم‌اکنون می‌توان آن را با گارانتی آونگ از بازار تهیه کرد. در ادامه با بررسی این خنک کننده همراه شوید.

    شرکت MSI به واسطه خلاقیتی که در طراحی خنک کننده MEG CORELIQUID S360 به خرج داده موفق شده محصول حرفه‌ای و سایلنتی را به بازار عرضه کند. MSI در طراحی این محصول به سابقه و تجربه چندین و چند ساله خود در طراحی سخت افزارهای تخصصی اکتفا نکرده و برای تولید بهترین خنک کننده‌های نسل جدید خود از تجربه معتبرترین شرکت‌ها در این زمینه بهره برده است.


    خنک کننده MSI MEG CORELIQUID S360 به یک رادیاتور بزرگ 360 میلی‌متری مجهز شده که به راحتی از پس خنک کردن قدرتمندترین پردازنده‌های بازار نیز برمی‌آید. این خنک کننده به آخرین نسل پمپ‌های ساخت Aseket مجهز شده که صدای بسیار کمی دارد.
    علاوه بر آن استفاده از سه فن MEG Silent GALE در سایلنت بودن این خنک کننده بی تاثیر نیست. این فن‌ها جریان هوای خنک را با فشار از میان پره‌های رادیاتور عبور داده و علاوه بر آن نویز بسیار کمی هم تولید می‌کنند.


    در بلاک خنک کننده‌ MEG CORELIQUID S360، یک فن کوچک 60 میلی‌متری نیز تعبیه شده تا هوای خنک را در اطراف پمپ خنک کننده، ماژول‌های رم و SSD پخش کند که این امر علاوه بر افزایش عمر مفید پمپ واترکولر، دمای ماژول‌های رم و درایوهای M.2 اطراف پردازنده را تا 10 درصد کاهش می‌دهد.

    همانطور که گفته شد MSI از فن‌های سری MEG Silent GALE در رادیاتور خنک کننده‌های سری MEG Coreliquid S استفاده کرده است. این فن‌ها با نوآوری‌ها و ویژگی‌هایی که دارند علاوه بر نویز بسیار کم، کارایی بسیار بالایی داشته و برای کامپیوترهای شخصی گیمینگ بسیار مناسب هستند.



    شاید جذاب‌ترین ویژگی خنک کننده MEG CORELIQUID S360 وجود یک نمایشگر 2.4 اینچی روی واتر پمپ آن است. این نمایشگر را می‌توان از طریق نرم افزار MSI Center کنترل کرد تا اطلاعاتی مانند دمای سیستم، ساعت یا تصاویر دلخواه را بر روی آن نمایش داد.
    در نظر داشته باشید که خنک کننده‌ MSI MEG CORELIQUID S360 با پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake و پردازنده‌های AMD Ryzen 7000 سازگار بوده و براکت‌های مورد نیاز برای سوکت‌های Intel LGA1700 و AMD AM5 درون بسته‌بندی این خنک کننده یافت می‌شوند.



    علاوه بر این تمامی فن‌های سری MEG Silent GALE از قابلیت FAN 0 RPM Mode پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند از طریق نرم افزار MSI Center فن‌ها را تا رسیدن دمای پردازنده به یک عدد خاص متوقف کنند.
    در انتها باید گفت که خنک کننده کم‌صدا و حرفه‌ای MSI MEG CORELIQUID S360 هم‌اکنون در بازار ایران با گارانتی آونگ عرضه می‌شود. این خنک کننده برای جدیدترین پردازنده‌های پرمصرف با حرارت بالا یک خنک کننده ایده‌آل محسوب می‌شود.

  4. #434
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI

    MSI کوچک‌ترین مادربرد مجهز به تراشه h610 را برای پردازنده‌های نسل جدید اینتل معرفی کرد



    شرکت MSI مادربرد بسیار کوچک H610TI-S01 از خانواده PRO را معرفی کرده است که می‌تواند علی‌رغم اندازه بسیار کوچک خود، از پردازنده‌های نسل دوازده و نسل سیزده اینتل پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به درگاه نصب حافظه M.2 و قابلیت پشتیبانی از ۶۴ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز اشاره کرد.شرکت MSI یک مادربرد بسیار کوچک از خانواده Mini-ITX تولید کرده است که علی‌رغم ابعاد بسیار کم می‌تواند از پردازنده‌های قدرتمند نسل دوازده و نسل سیزده اینتل به‌راحتی پشتیبانی کند.
    این مادر با ابعاد ۱۷ سانتی‌متر در ۱۷ سانتی‌متر (6.7 اینچ در 6.7 اینچ) ساخته شده و تنها با استفاده از یک آداپتور برق ۱۹ ولت DC می‌تواند کار کند. نکته جالب آن است که با وجود ابعاد بسیار کوچک، درگاه‌های خروجی متعددی از جمله پورت DP، پورت HDMI و USB برای آن در نظر گرفته شده است.مادربرد جدید MSI H610 Mini-ITX از حافظه‌های رم DDR4 با سرعت ۲۱۳۳ مگاهرتز تا ۳۲۰۰ مگاهرتز در پیکربندی دو اسلات پشتیبانی کرده و می‌توان تا ۶۴ گیگابایت حافظه رم بر روی آن نصب کرد.در کنار این بخش یک درگاه نصب حافظه M.2 نیز وجود دارد تا کاربر امکان نصب حافظه‌های پرسرعت را هم داشته باشد. بررسی این قسمت نشان می‌دهد که فضای کافی برای نصب حافظه SSD نوع M.2 هم‌زمان با دو حافظه رم وجود ندارد و مشخص نیست که آیا می‌توان این کار را کرد یا درصورتی‌که کاربر قصد نصب حافظه SSD را دارد باید به یک حافظه رم بسنده کند.






    لیست کامل پردازنده‌های قابل پشتیبانی توسط مادربرد کوچک MSI H610 Mini-ITX منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های Celeron، Pentium Gold، Alder Lake و Raptor Lake که از سوکت LGA 1700 استفاده می‌کنند را دارد.

    درگاه‌های اتصال کافی در یک محصول کوچک

    در مجموع چهار پورت اتصال در بخش پشتی این مادربرد و دو پورت در جلوی آن نصب شده است. پورت‌های اتصال بخش پشت عبارت‌اند از یک پورت USB 3.2 Gen2 از نوع Type-A، یک پورت USB 3.2 Gen2 نوع Type-C، دو پورت USB 3.2 Gen 1 از نوع Type-A و در نهایت دو پورت USB 2.0 Type-A که در قسمت جلویی مادربرد تعبیه شده‌اند.
    برای تضمین اتصال شبکه باکیفیت از کنترلر شبکه Realtek RTl8111H 1Gbps استفاده شده است. برای تأمین اهداف امنیتی نیز MSI تصمیم گرفته به‌جای استفاده از TPM 2.0، از TPM 1.0 پشتیبانی کند، چیزی که مایکروسافت در زمان انتشار ویندوز ۱۱ تأکید زیادی بر روی آن داشت. با این حال امکان پشتیبانی از DirectX 12 برای افزایش گرافیک و موارد بصری وجود دارد.ازآنجاکه مادربرد کوچک H610TI-S01 در خانواده محصولات PRO شرکت MSI طبقه‌بندی شده است، جای تعجب ندارد که این شرکت ویژگی‌های دیگری مانند امکان مانیتورینگ و بررسی وضعیت پردازنده، وضعیت کلی سیستم، دما و سرعت قطعات مختلف را به همراه دارد.

    البته یک نکته منفی در رابطه با این مادربرد کوچک عدم امکان نصب کارت گرافیک بر روی آن است، بنابراین کسانی که به دنبال خرید و استفاده از آن هستند باید پردازنده‌های مجهز به کارت گرافیک آنبورد یا APU خریداری کنند.
  5. #435
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    شرکت MSI مدتی قبل مجموعه جدیدی از حافظه‌های SSD پرسرعت با نام SPATIUM را معرفی کرد که به دلیل سرعت قابل‌قبول و همچنین کیفیت ساخت بالا موردتوجه کاربران و علاقه‌مندان به حوزه کامپیوتر شد. حالا این شرکت مجموعه جدید حافظه‌های اس اس دی سری SPATIUM را معرفی کرده است که می‌توانند نیاز همه کاربران به سرعت بالا در انتقال داده را رفع کنند.شرکت MSI به‌عنوان یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های تولیدکننده قطعات سخت‌افزاری و گیمینگ، به تازگی مجموعه جدیدی از حافظه‌های SSD را به فهرست محصولات خود اضافه کرده است. سری جدید اس اس دی‌های Spatuim شرکت MSI شامل سه مدل M461، M452 و M453 است که در ادامه به معرفی و بررسی مختصر آن‌ها می‌پردازیم.



    در ابتدای لیست حافظه SSD پرسرعت SPATIUM M461 قرار گرفته است. این حافظه پرسرعت برای برآورده کردن انتظارات مصرف‌کننده و کسانی که به دنبال حافظه‌های SSD سطح بالا هستند، تولید شده است.
    حافظه SPATIUM M461 که از رابط PCIe Gen 4 بهره می‌برد، سرعت فوق‌العاده سریع تا ۵ هزار مگابایت بر ثانیه در خواندن متوالی داده‌ها و سرعت نوشتن متوالی ۴۲۰۰ مگابایت در ثانیه را ارائه می‌کند.در حال حاضر حافظه SSD مدل SPATIUM M461 در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت در دسترس قرار گرفته است.




    حافظه‌های سطح متوسط هم در این مجموعه عرضه می‌شود





    در ادامه این مجموعه دو حافظه SSD سطح متوسط SPATIUM M452 و SPATIUM M453 قرار گرفته است که طبق اعلام شرکت MSI، نسخه‌های ارزان‌قیمت و عمومی مجموعه SPATIUM هستند. این دو محصول نیز از رابط PCIe Gen 4 بهره می‌برند.اگرچه این دو درایو ذخیره‌سازی SSD نسبت به برادر بزرگ‌تر خود کمی کندتر عمل می‌کنند، اما همچنان در رده حافظه‌های پرسرعت قرار می‌گیرند.


    به‌عنوان‌مثال، حافظه SPATIUM M452 می‌تواند سرعت خواندن متوالی تا ۳۵۵۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات به‌صورت متوالی ۲۷۰۰ مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار دهد.
    این در حالی است که نسخه بالاتر آن یعنی SPATIUM 453 به ترتیب تا ۳۶۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۲۸۰۰ مگابایت در ثانیه برای سرعت خواندن و نوشتن ارائه می‌کند و به کاربران امکان لذت‌بردن از انتقال سریع فایل‌ها و زمان بارگذاری کوتاه در بازی‌های سنگین را می‌دهد.

    هر دو مدل حافظه SSD جدید MSI یعنی SPATIUM M452 و SPATIUM 453 در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت عرضه شده‌اند.همه مدل‌های جدید معرفی شده توسط MSI از طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های تصحیح خطای داده از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection پشتیبانی می‌کنند.علاوه بر این، MSI یک راه‌حل نرم‌افزاری پیشرفته با امکان نظارت بر وضعیت سیستم و همچنین پشتیبان‌گیری از داده‌ها را در برنامه MSI Center ارائه کرده است.
  6. #436
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    واترکولرهای سری MAG CORELIQUID P؛ خنک کننده های حرفه‌ای و بی سر و صدا از MSI


    واتر کولر های P240 و P360 سری MAG CORELIQUID یک خنک کننده پردازنده حرفه‌ای از شرکت MSI بوده که علاوه بر گیمرها برای کاربرانی که علاقه‌ای به نورپردازی RGB ندارند نیز مناسب است. علاوه بر این در کولرهای MAG CORELIQUID شرکت MSI به سایلنت بودن و ایجاد کمترین میزان نویز ممکن توجه زیادی شده و می‌توان این محصولات را با قیمت مناسب در بازار تهیه کرد. در ادامه این مطلب به بررسی این دو خنک کننده می‌پردازیم.


    بدون شک پردازنده‌های جدید اینتل و AMD با توان مصرفی بالای خود حرارت زیادی را تولید کرده و اینجاست که خنک کننده های قدرتمند MSI MAG CORELIQUID با عملکرد فوق العاده خود پا به میدان می‌گذارند.


    خنک کننده های سری MAG CORELIQUID P در واقع تمام انتظارات کاربر از یک واترکولر را برآورده می‌کنند. MSI در ساخت این خنک کننده‌ها از مواد با کیفیتی استفاده کرده که علاوه بر دوام بالا از فناوری‌های مختلفی برای دفع حرارت به موثرترین شکل ممکن بهره می‌برند.






    کولرهای جذاب و باکیفیت MAG CORELIQUID P را می‌توانید در بازار ایران با گارانتی معتبر آونگ و قیمت مناسب تهیه کنید.





    جدیدترین خنک کننده‌های مایع MSI از سوکت‌های نسل جدید AMD AM5 و LGA 1700 اینتل پشتیبانی می‌کنند تا خیال کاربران برای ارتقای سیستم خود کاملاً راحت باشد. از قابلیت‌های مهم کولرهای MAG CORELIQUID P می‌توان به تعبیه پمپ درون رادیاتور اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.


    این ابتکار MSI در نهایت موجب کاهش نویز شده و البته که به علت فاصله گرفتن پمپ از پردازنده باعث افزایش طول عمر سیستم خنک کننده می‌شود. موتور سه فاز قدرتمند نیز حداقل میزان لرزش را ایجاد می‌کند تا کاربران نگران خراب شدن پمپ این خنک کننده نباشند.


    خنک کننده‌های سری MAG CORELIQUID P نویز بسیار کمتری نسبت به سایر رقبا ایجاد می‌کنند که این مقدار تا 10 درصد کاهش می‌یابد. مادربردهای مختلف اینتل و AMD توسط این کولرها پشتیبانی می‌شوند تا خیال کاربران از این بابت هم راحت باشد.


    اما پیش از پرداختن به مدل‌های این سری باید گفت که بهتر است از مدل P360 برای نسل جدید پردازنده‌های Core i9 و Core i7 اینتل استفاده شود و مدل P240 نیز برای پردازنده‌های Core i7 و Core i5 سری Non K مناسب خواهند بود.





    خنک کننده آبی MAG CORELIQUID P240

    واترکولرهای MSI MAG CORELIQUID P240 در عین زیبایی و کیفیت ساخت بسیار بالا، تقریباً بی صدا بوده و انتخاب ایده آلی برای سیستم‌های کاری هستند. واترکولرهای سری MAG CORELIQUID P دارای فن‌های بسیار مرغوب و کم صدا بوده تا علاوه بر عملکرد خنک، کمترین آلودگی صوتی ممکن را ایجاد کند. همچنین این فن‌ها بسیار کم لرزش و بادوام هستند.


    در واترکولرهای MAG CORELIQUID P240 از شیلنگ‌های سه لایه 100 درصد ضد نشت و تبخیر استفاده شده است. جالب‌تر اینکه در این سری از واترکولرهای MSI شاهد انتقال واتر پمپ به رادیاتور هستیم که مزایایی چون ایجاد نویز کمتر و افزایش طول عمر پمپ را شاهد هستیم.





    همچنین در ساخت واترکولرهای MAG CORELIQUID P240 از از پمپ‌هایی با موتور سه فاز استفاده شده است که شدت لرزش را به حداقل رسانه و طول عمر بسیار بالایی دارد. در صورتی که به دنبال یک واترکولر خوش قیمت با اندازه بزرگ‌تر و طراحی زیبا می‌ گردید، خنک کننده MSI MAG CORELIQUID P360 هم در دسترس است.


    ناگفته نماند که خنک کننده‌ MAG CORELIQUID P240 با جدیدترین پردازنده‌های موجود در بازار مانند پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake و پردازنده‌های Ryzen 7000 سازگاری کامل دارد. در واقع واترکولرهای باکیفیت MSI با طیف وسیعی از سوکت های پردازنده رایج کاملاً سازگاری دارند که از جمله آنها می‌توان LGA 1700 و AM5 را برشمرد.





    در انتها باید گفت که خنک کننده کم‌صدا و حرفه‌ای MAG CORELIQUID P240 هم‌اکنون در بازار ایران با گارانتی آونگ عرضه می‌شود. این خنک کننده برای جدیدترین پردازنده‌های پرمصرف با حرارت بالا یک خنک کننده ایده‌آل محسوب می‌شود.


    خنک کننده آبی MAG CORELIQUID P360

    خنک کننده MSI MAG CORELIQUID P360 به یک رادیاتور بزرگ 360 میلی‌متری مجهز شده که به راحتی از پس خنک کردن قدرتمندترین پردازنده‌های بازار نیز برمی‌آید. MSI خنک کننده مورد اشاره را با طراحی جذاب و منحصر به فردی روانه بازار کرده به طوری که مشابه آن را در بازار کمتر دیده‌ایم.





    بلوک خنک کننده آن به چهار بخش با طراحی منحصر به‌ فرد برش خورده با الماس تقسیم شده و سه قسمت آن قابلیت نورپرداری دارد و بخش دیگر هم به لوگوی MSI مجهز شده است.


    علاوه بر آن استفاده از فن‌های جدید در سایلنت بودن این خنک کننده بی تاثیر نیست. این فن‌ها جریان هوای خنک را با فشار از میان پره‌های رادیاتور عبور داده و علاوه بر آن نویز بسیار کمی هم تولید می‌کنند.





    پشتیبانی هم زمان از بیشتر سوکت‌های پردازنده موجود در بازار مانند AM4 و AM5 و LGA 1700 به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به خرید یک خنک‌کننده مایع جدید، پردازنده سیستم خود را ارتقا داده و از آن لذت ببرید.


    همچنین پمپ MAG CORELIQUID P360 هم در کاهش صدا و نویز رادیاتور موثر است. علاوه بر این، قرار دادن پمپ در بخش خنک کننده رادیاتور طول عمر کل سیستم را افزایش می‌دهد.





    همچنین استفاده از یک موتور سه فاز بادوام در هسته پمپ، حداقل صدا را پس کارکرد طولانی مدت ایجاد می‌کند. یک مسیر تفکیک شده از طریق رادیاتور به سرعت گرما را به محیط انتقال داده و مایع خنک شده را به سمت پردازنده پمپ می‌کند. لوله‌های انتقال مایع هم از سه لایه پلاستیکی توری و لایه بیرونی مشبک تقویت شده ساخته شده است.


    در انتها باید گفت که خنک کننده‌های سری MAG CORELIQUID P علاوه بر طراحی شیک و انعطاف‌پذیر همراه با یک بسته ابزار نصب سازگار با مادربردهای اینتل و AMD عرضه شده است.
  7. #437
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    روتر جدید MSI با آنتن‌های متحرک رونمایی شد

    شرکت MSI در جریان نمایشگاه CES 2023 روتر جدیدی را معرفی کرده که آنتن‌های آن با توجه به حرکت کاربر در خانه می‌چرخد تا مشکل ضعف سیگنال وای فای را حل کند. قرار است روتر جدید MSI با نام RadiX BE22000 Turbo در آینده‌ای نزدیک روانه بازار شود.
    روتر جدید MSI با نام RadiX BE22000 Turbo معرفی شده و از قابلیت‌های جذابی برخوردار است. مهم‌ترین قابلیت روتر به آنتن‌های آن مربوط می‌شود که برخلاف سایر محصولات مشابه بازار می‌تواند به‌طور خودکار یک دستگاه خاص را ردیابی کرده و آنتن‌های خود را برای بهترین پوشش سیگنال بچرخاند.



    این روتر در سال 2024 به دست مشتریان خواهد رسید چون هنوز بعضی از ایرادات آن برطرف نشده است و نمی‌توان اطمینان حاصل کرد که موتور حرکت‌دهنده آنتن‌ها می‌تواند تا سال‌ها بدون مشکل کار کند. نکته جالب تر اینکه آنتن‌ها با بالا رفتن دمای روتر کمی جابجا می‌شود.
    علاوه بر این هنوز معلوم نشده که در خانه‌ای پر از دستگاه‌های مختلف چگونه روتر MSI گجت مورد نظر را تشخیص داده و کدام دستگاه را در اولویت سیگنال‌دهی قرار می‌دهد و اگر یکی از آنتن‌ها خراب شود، فرایند تعمیر آن چگونه خواهد بود.



    اگرچه استاندارد وای‌فای 7 هنوز به صورت رسمی معرفی و نهایی نشده اما MSI این دستگاه را منطبق بر این فناوری طراحی کرده است. روتر RadiX BE22000 Turbo از فناوری AI QoS بهره می‌برد که می‌تواند پینگ را در حین بازی کاهش داده یا با زدن یک کلید اولویت دانلود محتوا را تنظیم کند.
    به عبارت دیگر می‌توان روتر مورد اشاره را طوری تنظیم کرد اولویت را روی دریافت اطلاعات استریم‌های ویدیویی بگذارد. MSI مدعی است که این روتر با کانال پهنای باند 320 مگاهرتزی، در مقایسه با روترهای معمولی وای‌فای 6 چهار برابر سرعت بیشتری دارد.
  8. #438
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    سالید MSI Spatium M570 Pro با رابط PCIe 5.0 و سرعت 12 گیگابایت در ثانیه معرفی شد





    نمایشگاه معتبر CES 2023 بهترین مکان برای رونمایی از جدیدترین فناوری های ساخت و محصولات سخت افزاری و تکنولوژی است. در این رویداد شرکت های مختلف برترین و آخرین محصولات و کانسپت های ساختاری خود را ارائه می کنند اما قبل از برگزاری این نمایشگاه مشخص بود که MSI با دست پر به این رویداد می آید. سالید پر سرعت Spatium M570 Pro با نهایت سرعت 12.000 مگابایت در ثانیه یکی از جدیدترین های اژدهای تایوانی است.


    سالید Spatium M570 Pro برای قدرت گرفتن به کنترلر Phison E26 و NAND با ساختار 232 لایه Micron مجهز شده است. جدا از این مدل MSI سالید Spatium M570 را معرفی کرد که هر دو با رابط PCIe 5.0 کار می کنند. در بین این دو Spatium M570 Pro با سرعت متوالی خواندن 12000 مگابایت در ثانیه در بخش نوشتن و 10000 مگابایت در ثانیه در بخش نوشتن، در صورت عرضه شدن به بازار به یکی از جذاب ترین ها تبدیل می شود. ام اس ای می گوید هر دو سالید را در سه ماهه دوم سال راهی بازار می کند (از قیمت اطلاعی نداریم).


    (Image credit: Tom’s Hardware)
    نکته جالب این است که MSI مدل M570 Pro را به صورت یک آپشن در لپ تاپ های جدید Raider GE78 HX و Titan GT77 HX قرار می دهد. هر دو درایو MSI Spatium جدید از کنترلر E26 Phison استفاده می کنند، اما M570 Pro از فلش 232 لایه ای NAND جدید Micron استفاده می کند که به آن اجازه می دهد سرعت بیشتری داشته باشد (12000 مگابایت در ثانیه) در حالی که M570 از حافظه TLC کندتر استفاده می کند که فقط به آن اجازه می دهد تا سرعت 10000 مگابایت در ثانیه را دریافت کند.


    تست های انجام شده در CES 2023 عملکرد Spatimum M570 Pro بسیار درخشان بود:


    تست خواندن MBps نوشتن MBps
    SEQ 1M Q8T1 12,342.11 11,814.84
    SEQ 128K Q32T1 12,220.23 11,813.43
    RND 4K Q32T16 5,777.33 5,209
    RND 4K Q1T1 76.29 252.59

  9. #439
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    کمپانی MSI کارت های گرافیک کاستوم RX 7900 خود را معرفی کرد



    هفته گذشته تصاویری از کارت‌های گرافیک سری RX 7900 شرکت MSI در نمایشگاه CES 2023 مشاهده شد و امروز این شرکت مشخصات کارت‌های گرافیک کاستوم جدید خود را منتشر و آن‌ها را معرفی کرده است. در این بین خبری از مدل‌های رفرنس AMD نیست و MSI از طراحی تیم قرمز استفاده نمی‌کند.


    کارت های گرافیک RX 7900 توسط AMD برای رقابت با RTX 4080 و RTX 4090 معرفی شده‌اند و کم‌کم مدل‌های کاستوم نیز به بازار راه پیدا می‌کنند. MSI به عنوان یکی از آخرین غول‌های سخت‌افزاری مدل سفارشی کارت گرافیک سری RX 7900 را در مدل‌ Gaming Trio Classic معرفی کرده است.


    مشخصات کارت گرافیک سری RX 7900 GAMING TRIO CLASSIC

    کارت گرافیگ RX 7900 در مدل‌های Gaming Trio Classic را باید از نظر طراحی کپی برابر با اصل Radeon RX 6900 دانست. کارت گرافیگ RX 7900 XT از طراحی کولر یکسانی برخوردار شده اما صفحه پشتی برای سازگاری با پردازنده گرافیکی Navi 31 تغییراتی داشته است. همچنین نوار RGB نیز در مدل‌های نسل جدید به چشم نمی‌خورد.











    کارت های گرافیک سری MSI RX 7900 Gaming trio طراحی 2.5 اسلات و سه و فن دارند. هر دو کارت گرافیک این سری با ابعاد 32.5 در 14.1 در 5.6 سانتی‌متر تولید شده‌اند و از ضخامت به نسبت معقولی برخوردارند. هر دو مدل از سه کانکتور پاور 8 پین استفاده می‌کنند.









    فرکانس بوست در کارت گرافیک RX 7900 XTX Gaming Trio Classic به 2500 مگاهرتز می‌رسد و سرعت حافظه 20 گیگابیت بر ثانیه تعیین شده است. این کارت گرافیک از 24 گیگابایت حافظه گرافیکی برخوردار شده و سه درگاه DisplayPort x 3 و یک HDMI 2.1 دارد.













    کارت های گرافیک سری RX 7900 Trio Classic شرکت MSI اکنون در یک خرده‌فروشی فرانسوی لیست شده‌اند. مدل XTX با قیمت 1230 و مدل XT با قیمت 1130 یورو به فروش خواهد رسید. البته هیچکدام از این دو کارت گرافیک موجود نیستند.
  10. #440
    تاریخ عضویت
    2012/06/07
    نوشته ها
    2,789
    امتیازها
    68,332
    سطح
    100
    1,507
    MSI
    پشتیبانی MSI
    نوآوری‌های جذاب MSI در نمایشگاه CES 2023؛ از شارژر خودرو برقی تا روتر هوشمند با آنتن متحرک




    MSI برند برتر تجهیزات و قطعات مخصوص گیمینگ، در نمایشگا‌ه C‌E‌S 2023 محصولات هیجان انگیزی را به نمایش گذاشت که بسیاری از آنها موفق به کسب جوایز نوآوری شدند. در ادامه می‌توانید با برخی از محصولات جدید MSI و جوایز کسب شده توسط آنها آشنا شوید.


    مروری بر محصولات و نوآوری های ام اس آی در نمایشگاه CES 2023

    کسب جوایز و نشان‌های نوآوری CES 2023 Innovation Awards توسط هر محصولی نشان گر نوآوری بی بدیل آنها است. محصولات MSI هر ساله جوایز نوآوری CES 2023 را درو می‌کنند که مهر تأییدی بر متفاوت بودن آنها است. این نشان‌ها به خوبی بیانگر نوآوری بالای محصولات MSI هستند که هر ساله مسیر این صنعت را تعیین می‌کنند.


    در حقیقت نوآوری یکی از کلیدی‌ترین ویژگی محصولات MSI و از دلایل محبوبیت بالای آنها است. محصولات MSI افزون بر طراحی خلاقانه، دارای قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های کاملاً بی بدیل و نوآورانه هستند.


    در ادامه به مرور برخی از محصولات MSI می‌پردازیم که موفق به کسب نشان نوآوری CES 2023 شده‌اند.




    کار‌ت‌های گرافیک سری MSI GeForce RTX 40










    کار‌ت‌‌‌های گرافیک سری MSI GeForce RTX 40 نه تنها از ریزمعماری بسیار بهینه و مُدرن Ada Lovelace با آخرین پیشرفت‌های گرافیکی روز دنیا بهره می‌برند، بلکه دارای طراحی بُرد PCB بسیار پرقدرت و کولر پیشرفته هستند تا بالاترین کارایی و برترین کیفیت ممکن را در اختیار گیمرها بگذارند. یکی از کارت‌های جدید GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G است که در دسته Gaming موفق به کسب نشان شده است.


    کارت‌‌های گرافیک سری SUPRIM LIQUID به خنک کننده مایع یکپارچه، فن TORX 5.0 و رادیاتور بسیار کارآمد میلی متری مجهز هستند تا عملکرد بالاتری را به واسطه دمای پایین‌تر اجزای کارت ارائه کنند.




    اس اس دی‌های فوق سریع MSI SPATIUM M570 PCIe 5.0 NVMe M.2 HS






    اس اس دی‌های سری SPATIUM M570 PCIe 5.0 NVMe M.2 HS با بهره گیری از فناور‌ی PCIe Gen 5 و حرارت گیر بسیار کارآمد طراحی شده توسط MSI با رنگ برنزی خود، سرعت خواندن و نوشتن سرسام آور تا گیگابایت در ثانیه را ارائه می‌کنند.
    این اس اس دی‌های زیبا و پرسرعت در ظرفیت‌های 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت عرضه می‌شوند که انتخابی ایده آل برای کاربران حرفه‌ای، تولید کنندگان محتوا و گیمرها هستند.





    کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK71 SONIC با سویچ‌های آبی








    MSI VIGOR GK71 SONIC یک کبیورد گیمینگ میان رده است که راحتی، استفاده آسان و زیبایی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. در ساخت این کیبورد از سویچ‌های مکانیکی انحصاری MSI SONIC BLUE استفاده شده است که برای فشرده شدن تنها به 45 گرم وزن نیاز دارند.


    مزیت منحصر به فرد سویچ‌های MSI SONIC BLUE بازخورد صوتی قابل شنیدن توسط گیمرها است تا بتوانند با یک حرکت ملایم، عملکردی سریع در نبردها داشته باشند.


    کیبورد نوآورانه MSI VIGOR GK71 SONIC در بخش لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر موفق به کسب نشان شد.


    ماوس بی سیم سبک وزن MSI CLUTCH GM51










    ماوس گیمینگ بی سیم MSI CLUTCH GM51 LIGHTWEIGHT با داشتن وزن تنها 85 گرم، یک انتخاب بی بدیل برای گیمرهای سبک FP‌S است. این ماوس از طراحی کاملاً آرگونومیک با حسگر حرفه‌ای با دقت تا 26000dpi بهره می‌برد که توانایی‌ها و سرعت عمل هر گیمرهایی را افزایش می‌دهد. گیمرها می‌توانند با یک حرکت دقیق و ریز، نبردها را یکی پس از دیگری پیروز شوند.


    روترهای مخصوص بازی سری MSI RadiX












    روترهای مخصوص بازی سری MSI RadiX دارای قابلیت بهبود ترافیک شبکه به کمک هوش مصنوعی هستند و می‌توانند تا 90 درصد از پینگ بکاهند تا گیمرها از پایین‌ترین تأخیر ممکن برخوردار شوند. یکی از این مسیریاب‌های گیمینگ مدل RadiX BE22000 Turbo با فناو‌ری Wi-Fi 7 و آنتن‌های هوشمند است که با تشخیص موقعیت دستگاه مورد استفاده شما، بهترین سیگنال دهی و بالاترین سرعت را برای آن فراهم می‌کند.


    در روترهای بسیار پرسرعت RadiX AXE6600 and AX6600 از راهکار ویژه برای دفع گرما استفاده شده است تا در سخت‌ترین شرایط هم به خوبی با بالاترین عملکرد کار کنند.


    مانیتورهای گیمینگ خمیده MSI MEG 342C QD-OLED و 491C QD-OLED






    جدیدترین مانیتورهای سری MSI QD به نسل جدید فنا‌وری پنل های OLED تجهیز شده‌اند تا گیمرها از دلچسب ترین تجربه بصری ممکن برخوردار شوند. مانیتورهای MSI QD-OLED افزون بر ارئه بال‌ترین کیفیت تصویر و رنگ‌های غنی، برترین تجربه گیمینگ را با تأخیر تنها 0.1 میلی ثانیه برای گیمرها فراهم می‌کنند. مانیتو‌ر MEG 342C QD-OLED در دسته تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر و 491C QD-OLED در دو دسته گیمینگ و تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر موفق به کسب نشان شده‌اند.




    مانیتو‌ر گیمینگ خمیده MSI MAG 275CQRX






    به لطف پیشرفت در فنا‌وری پنل های Rapid VA، دیگر در وجود مانیتو‌ر MAG 275CQRX گیمرها مجبور نیستند میان پنل خمیده و زمان پاسخ‌دهی پایین یکی را انتخاب کنند. این مانیتو‌ر دارای ویژگی‌های ممتازی چون وضوح تصویر 2560x1440 پیکسل، خمیدگی معادل 1000R، نرخ نوسازی تصویر بسیار سریع 250 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه است.


    به این ترتیب گیمرها می‌توانند از مزایای مانیتور خمیده بدون فدا کردن مواردی چون نرخ نوسازی بالا و زمان پاسخ‌دهی پایین بهره‌مند شوند. این مانیتور در بخش تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر موفق به کسب نشان شده است.


    مادربر‌د تمام حرفه ای MSI MEG Z790 GODLIKE




    ماد‌ربرد MEG Z790 GODLIKE یکبار دیگر تعریف ما از ماد‌ربرد حرفه‌ای را به سطح تازه‌ای رسانده است و از طراحی پیشرفته برای اورکلاکینگ، گیمینگ و کارهای سنگین بهره می‌برد. این ماد‌ربرد در بخش گیمینگ نشان دریافت کرده است.


    پاور MSI MEG Ai1300P PCIE5




    پاور MEG Ai1300P PCIE5 دارای گواهی راندمان انرژی 80PLUS platinum، طراحی منطبق بر ATX 3.0 و سازگار با PCIe 5.0 است. این پاور قادر است به طور ایمن در زمان افزایش لحظه‌ای مصرف تا دو برابر توان خود و در زمان افزایش مصرف کارت گر‌افیک تا سه برابر محدودیت‌های استاندارد، مصرف را تأمین کند. پاور MEG Ai1300P PCIE5 از رابط نرم افزاری هم بهره می‌برد. این پاور در بخش تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر نشان دریافت کرده است.


    مانیتور MSI Modem MD271UL




    Modern MD271UL یک مانیتور 4K با طراحی چشم نواز و توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ است که از درگاه Ty‌pe C با توان 65 وات بهره می‌برد. این مانیتور از قابلیت انحصاری MSI Display Kit & Eye-Q برای محافظت از چشم کاربر و تضمین کیفیت رنگ و تصویر بالا در استفاده‌های حرفه‌ای برخوردار است. مانیتور حرفه‌ای Modern MD271UL در بخش تجهیزات صوتی و ویدئویی خانگی و لوازم جانبی نشان کسب کرده است.


    شار‌ژر خودرو برقی MSI MS-XP01 EV Premium




    EV Premium یک شار‌ژر هوشمند برای خودروهای برقی است که با استانداردهای SAE J1772 Type1 و IEC 62196-2 Type 2 هم خوانی دارد و می‌تواند توان تا 13.2 کیلو وات با شدت جریان 60 آمپر را تأمین کند. این محصول از صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی برای نمایش دقیق وضعیت شارژ بهره می‌برد.


    شا‌رژر خودرو EV Premium دارای طراحی زیبا با گواهی IP55 است و در هر دو حالت استفاده خانگی و بیرونی یک انتخاب عالی است. همچنین این محصول به صورت بی سیم از کنترل از راه دور و سیستم‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند.


    کامپیوتر تک بُرد MSI MS-98M3




    MS-98M3 یک کامپیوتر تک بُرد 3.5 اینچی است که از پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel IOTG Core با اسم رمز Tiger Lake-UP3 بهره می‌برد. این پردازنده‌ها در عین کم مصرف بودن، قدرت پردازشی بالایی ارائه می‌کنند. MS-98M3 یک انتخاب عالی برای طراحی و ساخت ربات است که در ربات ضد عفونی کننده AMR-AI-PJ-UVGI یافت می‌شود.
صفحه 44 از 55 نخست ... 34424344454654 ... آخرین
نمایش نتایج: از 431 به 440 از 550

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •