ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 4 از 4 نخست ... 234
نمایش نتایج: از 31 به 39 از 39
  1. #31
    تاریخ عضویت
    2012/05/14
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    325
    امتیازها
    20,264
    سطح
    89
    232
    کاربر انجمن
    نقل قول نوشته اصلی توسط AliYar نمایش پست ها
    بسیار خوب دوست عزیز،

    مجددا یک خط فرمان باز کنید با دسترسی admin (کلیک راست و run as administrator). در ضمن برای اطمینان عرض می کنم وقتی Command Prompt به درستی با دسترسی administrator باز میشه باید به صورت پیش فرض و اتوماتیک روی آدرس C:\Windows\system32 قرار بگیره و اینطوری می تونید مطئن بشید که با دسترسی admin اجرا شده.

    در این مرحله دستور sfc /scannow رو وارد کنید و اجازه بدید سیستم کارش رو انجام بده. اگر سیستم بتونه فایل هارو تعمیر و مشکل رو برطرف کنه باید پیامی مثل عکس زیر نمایش داده بشه:

    اگر اینطور بود که سیستم رو یک بار ریستارت کنید و ببینید که مشکل BSOD برطرف شده یا خیر.

    اگر نتیجه اسکن به شکلی که عرض کردم نبود و پیامی مشابه دفعه قبل دریافت کردید (Windows Resource Protection has found integrity violations) میریم سراغ گام بعدی.

    متاسفانه این مشکل در اثر یکی از آپدیت های ویندوز (KB 3022345) ایجاد میشه که سیستم کاربران متعددی رو دچار مشکل کرده. با بررسی مجدد در لاگ هایی که برای بنده فرستادید دیدم که این آپدیت روی سیستم شما هم نصب شده. خودتون هم می تونید در فایل hotfix.txt ملاحظه کنید.

    وارد قسمت کنترل پنل برید بشید و روی Programs and Features کلیک کنید. سمت چپ بالا لینکی هست به اسم View installed updates (برای دیدن آپدیت های نصب شده) روی اون کلیک کنید، آپدیت مربوطه رو با شماره (3022345) پیدا کنید و روی اون یک کلیک کنید تا انتخاب (highlight) بشه و در بالا روی Uninstall کلیک کنید تا از سیستم حذف بشه.

    اگر لازم بود یک بار سیستم رو ریستارت کنید و بعد از اون و اگر هم لازم نبود (سیستم پیامی نداد) بلافاصله مجددا مرحله اجرای دستور sfc /scannow رو با خط فرمان که به صورت run as administrator باز کردید اجرا کنید.

    به احتمال زیاد این دفعه باید پیامی مشابه عکسی که در بالا قرار دادم نمایش داده بشه که نشون میده مشکل برطرف شده.

    لطفا این موارد رو انجام بدید تا ببینیم نتیجه چی میشه.
    .

    اول از همه کد sfc /scannow داخل cmd اجرا کردم.... و پیغام زیر رو داد:

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: smt2_lll.jpg
مشاهده: 12
حجم: 53.2 کیلو بایت


    بعد اون مورد آپدیتی که فرمودید رو Uninstall کردم..... و بعد ریستارت شد و رو حالت عادی بالا اومد و بلو اسکرین داد و ریستارت..............

    دوباره رو Safe mode بالا آوردم و دوباره کد sfc /scannow داخل cmd اجرا کردم.... و پیغام زیر رو داد:

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: sxm0_gg2.jpg
مشاهده: 12
حجم: 41.8 کیلو بایت


    ----------------------------------------------------------------------------


    در آخر هم ریستارت کردم که ببینم درست شده یانه.... که متاسفانه دوباره بو اسکرین داد





    خیلی ممنون از وقتی که میگذارید







    .
  2. #32
    تاریخ عضویت
    2014/04/26
    نوشته ها
    1,620
    امتیازها
    214,561
    سطح
    100
    7,336
    مدير بازنشسته
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mamall نمایش پست ها
    .

    اول از همه کد sfc /scannow داخل cmd اجرا کردم.... و پیغام زیر رو داد:

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: smt2_lll.jpg
مشاهده: 12
حجم: 53.2 کیلو بایت


    بعد اون مورد آپدیتی که فرمودید رو Uninstall کردم..... و بعد ریستارت شد و رو حالت عادی بالا اومد و بلو اسکرین داد و ریستارت..............

    دوباره رو Safe mode بالا آوردم و دوباره کد sfc /scannow داخل cmd اجرا کردم.... و پیغام زیر رو داد:

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: sxm0_gg2.jpg
مشاهده: 12
حجم: 41.8 کیلو بایت


    ----------------------------------------------------------------------------


    در آخر هم ریستارت کردم که ببینم درست شده یانه.... که متاسفانه دوباره بو اسکرین داد





    خیلی ممنون از وقتی که میگذارید







    .
    بسیار خوب دوست عزیز،

    این خبر خوبیه. الان اسکن صد در صد انجام شده و فایل های سیستمی ویندوز دیگه مشکلی ندارند.

    الان ببینید می تونید برنامه های app center گیگابایت رو remove کنید.

    اگر به خاطر اون فایل های خراب (corrupt) بوده باشه شاید بتونید الان حذفشون کنید.
  3. #33
    تاریخ عضویت
    2012/05/14
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    325
    امتیازها
    20,264
    سطح
    89
    232
    کاربر انجمن
    نقل قول نوشته اصلی توسط AliYar نمایش پست ها
    بسیار خوب دوست عزیز،

    این خبر خوبیه. الان اسکن صد در صد انجام شده و فایل های سیستمی ویندوز دیگه مشکلی ندارند.

    الان ببینید می تونید برنامه های app center گیگابایت رو remove کنید.

    اگر به خاطر اون فایل های خراب (corrupt) بوده باشه شاید بتونید الان حذفشون کنید.
    .

    متاسفانه نمیشه Uninstall کرد..... همون ارور سابق رو میده...

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: lrd5_lolo.jpg
مشاهده: 73
حجم: 47.9 کیلو بایت






    .
  4. #34
    تاریخ عضویت
    2013/05/26
    محل سکونت
    همدان-شمال
    نوشته ها
    4,514
    امتیازها
    42,073
    سطح
    100
    17,353
    کاربر فعال
    شما با استفاده از نرم افزار iobit uninstaller اون برنامه رو پاک کن.
  5. #35
    تاریخ عضویت
    2014/04/26
    نوشته ها
    1,620
    امتیازها
    214,561
    سطح
    100
    7,336
    مدير بازنشسته
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mamall نمایش پست ها
    .

    متاسفانه نمیشه Uninstall کرد..... همون ارور سابق رو میده...

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: lrd5_lolo.jpg
مشاهده: 73
حجم: 47.9 کیلو بایت



    .
    ببینید ظاهرا سیستم مشکلات دیگه ای هم داره چون یکی از راه های حذف برنامه هایی که حذف نمیشن و مشکلی دارند این هست که کاربر تلاش کنه اونها رو در Safe Mode حذفشون کنه.

    ولی وقتی شما تمام این مدت در حالت Safe Mode هم که هستید نمی تونید اونها رو remove کنید یعنی احتمالا خود اونها هم مشکل دارند.

    ممکنه استفاده از نرم افزار دیگه مثلا مثل این برنامه ای که امیرحسین جان گفتن مشکل رو حل کنه و ممکنه سیستم رو بیشتر به هم بریزه. می تونید امتحان کنید و ببینید نتیجه داره یا خیر.

    اگر این روش هم جواب نداد میشه راه های دیگه رو هم امتحان کرد. در نهایت تصمیم با شما هست.
  6. #36
    تاریخ عضویت
    2012/05/14
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    325
    امتیازها
    20,264
    سطح
    89
    232
    کاربر انجمن
    نقل قول نوشته اصلی توسط AliYar نمایش پست ها

    اگر این روش هم جواب نداد میشه راه های دیگه رو هم امتحان کرد. در نهایت تصمیم با شما هست.
    من یه بار این نرم افزار نصب کردم. نظر شخصیم اینه که افتضاحه....چون یه سری نرم افزار دیگه نصب می کنه و یه سری تغییرات انجام میده

    من منتظر پیشنهاد شمام



    .

  7. #37
    تاریخ عضویت
    2014/04/26
    نوشته ها
    1,620
    امتیازها
    214,561
    سطح
    100
    7,336
    مدير بازنشسته
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mamall نمایش پست ها
    من یه بار این نرم افزار نصب کردم. نظر شخصیم اینه که افتضاحه....چون یه سری نرم افزار دیگه نصب می کنه و یه سری تغییرات انجام میده

    من منتظر پیشنهاد شمام

    .

    بله یکی دو جا دیدم نسخه های جدیدتر این برنامه و بعضی موارد مشابه AdWare و بخش های تبلیغاتی دارند که بدون اجازه کاربر نصب میشن و مسائلی از این دست ...

    یه راهی ک به نظرم می رسه این هست که از روی دیسک اولیه که نصب کردید دوباره Installer اصلیش رو اجرا کنید یا موردی امتحان کنید. بعضی ایسنتالر ها امکان repair و modify کردن هم دارند و بعضی هاشون هم وقتی اجرا میشن امکان remove/uninstall کردن رو هم دارند. شاید از طریق نرم افزار نصب خودشون بشه حذفشون کرد.
  8. #38
    تاریخ عضویت
    2012/05/14
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    325
    امتیازها
    20,264
    سطح
    89
    232
    کاربر انجمن
    نقل قول نوشته اصلی توسط AliYar نمایش پست ها
    بله یکی دو جا دیدم نسخه های جدیدتر این برنامه و بعضی موارد مشابه AdWare و بخش های تبلیغاتی دارند که بدون اجازه کاربر نصب میشن و مسائلی از این دست ...

    یه راهی ک به نظرم می رسه این هست که از روی دیسک اولیه که نصب کردید دوباره Installer اصلیش رو اجرا کنید یا موردی امتحان کنید. بعضی ایسنتالر ها امکان repair و modify کردن هم دارند و بعضی هاشون هم وقتی اجرا میشن امکان remove/uninstall کردن رو هم دارند. شاید از طریق نرم افزار نصب خودشون بشه حذفشون کرد.
    .
    سلام خیلی ممنون از راهنمایی تون

    من با نسخه Portable این نرم افزار؛ نرم افزار هی گیگابایت رو پاک کردم...... مشکل رفع شد و سیستم بدون بلو اسکرین بالا اومد


    واقعاً ممنونم.

    نمی دونم چطور از تون تشکر کنم..... همین طور از آقای آریایی



    .

  9. #39
    تاریخ عضویت
    2014/04/26
    نوشته ها
    1,620
    امتیازها
    214,561
    سطح
    100
    7,336
    مدير بازنشسته
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mamall نمایش پست ها
    .
    سلام خیلی ممنون از راهنمایی تون

    من با نسخه Portable این نرم افزار؛ نرم افزار هی گیگابایت رو پاک کردم...... مشکل رفع شد و سیستم بدون بلو اسکرین بالا اومد


    واقعاً ممنونم.

    نمی دونم چطور از تون تشکر کنم..... همین طور از آقای آریایی

    .

    بسیار خوب دوست عزیز،

    خوشحالم که مشکل برطرف شد. طول کشید ولی ارزشش رو داشت.

    آقای آریایی و بقیه دوستان همیشه موارد به جا و خوبی رو گوشزد می کنند که مشکل گشاست، بنده هم شخصا از همه دوستان که کمک و راهنمایی کردند ممنونم.

    در ضمن همون طور که دوستان دیگه هم در پست های اولیه تاپیک به درستی اشاره کردند و بنده هم خدمتتون عرض کردم، در اسرع وقت به فکر تهیه یک پاور خوب و با کیفیت و با توان مناسب برای سیستم تون باشید. پاور شما به اصطلاح لب مرز کم آوردن برای سیستم هست و بعد از مدتی که راندمانش افت می کنه می تونه مشکل ساز بشه چون قطعه بسیار مهمی هست که در واقع به نوعی سلامت همه سیستم به اون مربوطه.

    با اجازه تاپیک رو می بندم اگر موردی بود بفرمایید بنده یا دیگر دوستان مجددا باز می کنیم :)
صفحه 4 از 4 نخست ... 234
نمایش نتایج: از 31 به 39 از 39

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •