صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 16
  1. #1
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2014/07/08
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    114
    امتیازها
    8,786
    سطح
    63
    تشکر کردن
    707
    Thanked 752 Times in 154 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger Second ClassVeteran5000 Experience Points

    مشکلات ارسال با شرکت های پست

    سلام دوستان احتمالا خیلی از ما تجربیات تلخی از ضرری که ادارات و شرکت های پستی مثل خود پست یا تیپاکس و ....به ما زدن را داشتیم مهمترین بخش بعد از فروش اجناس اینه که دعا کنی جنس فروخته شده شما به دست مصرف کننده سالم برسه به نظرم تو این تاپیک تجربیات تلخ خودمان را مطرح کنیم تا شاید یکم احساس مسئولیت شامل حال دوستانمان در اداره و شرکت های پستی بشود تا با اجناس ارسالی کمی با احساس مسئولیت بیشتری برخورد کنند

    به عنوان اولین مثال :

    شرکت ارسال کننده:تیپاکس

    کیس ارسالی بنده از تهران به مقصد یزد کیس در درون جعبه خود کیس با کلی روزنامه و کارتن و ..... بسته بندی کردم کیس نویی که شاید 10 بار هم روشن نشده حال به دست مصرف کننده چگونه رسیده:
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: IMG-20150606-WA0001.jpg
مشاهده: 43
حجم: 177.1 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: IMG-20150606-WA0002.jpg
مشاهده: 47
حجم: 242.7 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: IMG-20150606-WA0004.jpg
مشاهده: 45
حجم: 238.5 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: IMG-20150606-WA0005.jpg
مشاهده: 47
حجم: 304.7 کیلو بایت


  2. The Following 15 Users Say Thank You to Asus.Fonepad For This Useful Post:


  3. #2
    مشاور انجمن سخت افزار کامپیوتر
    تاریخ عضویت
    2012/02/17
    نوشته ها
    1,900
    امتیازها
    34,451
    سطح
    100
    تشکر کردن
    5,610
    Thanked 5,619 Times in 1,761 Posts
    دستاوردها:
    VeteranThree FriendsTagger First Class25000 Experience Points
    واسه همینه که من همیشه حضوری خرید می کنم !!! بیمه بار پست جوابگو نیست در اینجور موارد ؟

  4. The Following 5 Users Say Thank You to third person For This Useful Post:


  5. #3
    مشاور انجمن
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    8,237
    امتیازها
    138,596
    سطح
    100
    تشکر کردن
    17,257
    Thanked 28,160 Times in 7,895 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsOverdriveTagger First ClassCreated Album picturesVeteran
    افتخارات:
    Discussion Ender
    نقل قول نوشته اصلی توسط third person نمایش پست ها
    واسه همینه که من همیشه حضوری خرید می کنم !!! بیمه بار پست جوابگو نیست در اینجور موارد ؟
    مهدی جان آرش جان فرمودند تیپاکس ! :D
    من مشکل اینجوری با تیپاکس نداشتم خدا رو شکر توی این چند سری که از تهران خرید داشتم
    نکته ای که هست اینه که تیپاکس موقع ارسال جنس به فرستنده میگه ارزش این محموله رو بگید بعد 0.002 ( 2هزارم ) ارزش جنس میشه پول بیمه اش
    اینکه در برابر این پول آیا واقعاً کاری هم انجام میدن یا نه در چنین مواردی یا از مسئولیت شونه خالی می کنند و پول مفت نوش جان می کنند و یک لیوان آب هم روش !! ، مسئله ای هست که باید پیگیری کرد !
    اوضاع بی دقتی پست و رعایت نکردند و ببخشید و.ح.ش.ی گری در فرستادن و تحویل گرفتن و تحویل دادن جنس بیشتر هست از تیپاکس . (البته این رو به گفته دوستانی که تجربه داشتند یا از نزدیک شیوه کار پست رو دیدن عرض می کنم وخودم ازنزدیک ندیدم )

  6. The Following 9 Users Say Thank You to Reza Eshraghi For This Useful Post:


  7. #4
    کاربر حرفه ای کامپیوتر
    تاریخ عضویت
    2012/08/31
    نوشته ها
    1,119
    امتیازها
    17,851
    سطح
    85
    تشکر کردن
    2,665
    Thanked 3,751 Times in 912 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    من تا به حال بالای 7 بار با پست و تیپاکس و بار اتوبوس جنس فرستادم. تا الان که هیچ مشکلی نبوده خدارا شکر.


  8. The Following 8 Users Say Thank You to NAVID OC For This Useful Post:


  9. #5
    کاربر فعال بخش گرافیک
    تاریخ عضویت
    2014/10/09
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    826
    امتیازها
    24,854
    سطح
    95
    تشکر کردن
    1,657
    Thanked 2,007 Times in 430 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    سلام ارش جان من که اخرین چیز خریدم همون ssd بود که خداروشکر سالم اومد
    دوتا چی هم ارسال کردم یکی با پست پیشتاز و یکی هم با تیپاکس گیرنده که مشکلی نداشت
    جدا از اینا هم زیاد خرید کردم با پست یا تیپاکس اومده خوشبختانه مشکلی نداشتم
    کاش میشد دقیق بررسی کنید کجا کجا این مشکل بوجود اومده

  10. The Following 5 Users Say Thank You to darvishkhoob For This Useful Post:


  11. #6
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2014/07/08
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    114
    امتیازها
    8,786
    سطح
    63
    تشکر کردن
    707
    Thanked 752 Times in 154 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    نقل قول نوشته اصلی توسط NAVID OC نمایش پست ها
    من تا به حال بالای 7 بار با پست و تیپاکس و بار اتوبوس جنس فرستادم. تا الان که هیچ مشکلی نبوده خدارا شکر.
    خدا رو شکر

    نقل قول نوشته اصلی توسط Reza Eshraghi نمایش پست ها
    مهدی جان آرش جان فرمودند تیپاکس ! :D
    من مشکل اینجوری با تیپاکس نداشتم خدا رو شکر توی این چند سری که از تهران خرید داشتم
    نکته ای که هست اینه که تیپاکس موقع ارسال جنس به فرستنده میگه ارزش این محموله رو بگید بعد 0.002 ( 2هزارم ) ارزش جنس میشه پول بیمه اش
    اینکه در برابر این پول آیا واقعاً کاری هم انجام میدن یا نه در چنین مواردی یا از مسئولیت شونه خالی می کنند و پول مفت نوش جان می کنند و یک لیوان آب هم روش !! ، مسئله ای هست که باید پیگیری کرد !
    اوضاع بی دقتی پست و رعایت نکردند و ببخشید و.ح.ش.ی گری در فرستادن و تحویل گرفتن و تحویل دادن جنس بیشتر هست از تیپاکس . (البته این رو به گفته دوستانی که تجربه داشتند یا از نزدیک شیوه کار پست رو دیدن عرض می کنم وخودم ازنزدیک ندیدم )
    منم با نظر تو موافقم رضا جان که تیپاکس خیلی به مراتب بهتر از پست است. راجع به پول بیمه ارزش مرسوله باید بگم که که خدا رو شکر خریدار من اذیتم نکرد و کار ما به بیمه نکشید. وگرنه فکر نکنم زمانی که ارزش مرسوله رو خودمون تعیین میکنیم و نه شرکت بیمه به این راحتی ها زیر بار خسارت بیمه برن و فکر کنم باید به حرف تو صحه گذاشت که این پول مفتی بیشتر نیست که ما میدهیم و آنها میخورند.
    هدف از ایجاد این تاپیک این بود که دوستان ما در ادارات پستی با احساس مسئولیت بیشتری مرسولات را ارسال کنند. دوست دارم که باقی بچه ها هم اگر ترجربیاتی از این قبیل دارن عنوان کنند تا دیگر کمتر شاهد همچین اتفاقاتی باشیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط third person نمایش پست ها
    واسه همینه که من همیشه حضوری خرید می کنم !!! بیمه بار پست جوابگو نیست در اینجور موارد ؟
    بحث بیمه بار جدا. مساله مهم نحوه حمل کالاهاست. کیسی که درون جعبه خود کیس بوده و با کلی روزنامه و کارتون عایق بندی شده من مطمئنم این کیس رو پرتاب کردن از جایی که اینجوری داغون شده.


  12. The Following 6 Users Say Thank You to Asus.Fonepad For This Useful Post:


  13. #7
    مدير بازنشسته
    تاریخ عضویت
    2014/04/26
    نوشته ها
    1,620
    امتیازها
    214,561
    سطح
    100
    تشکر کردن
    4,815
    Thanked 7,336 Times in 1,573 Posts
    دستاوردها:
    Tagger First ClassThree Friends50000 Experience PointsVeteran
    افتخارات:
    Posting Award
    سلام به همگی،

    مساله این هست که اگر حتی حاضر بشن قبول کنن که خسارت هنگام حمل و بارگیری و ... توسط خودشون ایجاد شده ممکنه فرآیند اداری و مالی پیگیری و دریافت خسارت اونقدر طولانی، پیچیده و مستلزم صرف زمان و هزینه دار باشه که مشتری از خیر پیگیری بگذره.

    مثلا فرض کنید کسی که شهرستان هست مجبور باشه چند بار شخصا برای پیگیری مثلا بیاد تهران و کلی وقت و پول صرف کنه تا خسارت مثلا یه کیس 50 هزار تومانی رو دریافت کنه.

    اینطوری میشه که معمولا مشتری ها پیش خودشون سبک و سنگین می کنن و می بینن که ارزشش رو نداره و منصرف میشن.

    مگر اینکه مرسوله ارزشمند باشه و خسارت اونقدر بالا باشه که نشه از خیرش گذشت که البته معمولا حمل اون موارد رو هم اصلا خود پست قبول نمی کنه و اصولا بارهای با ارزش بالا باید از کانال درستش ارسال و بیمه بشه تا در صورت بروز خسارت، صاحب مال متضرر نشه.

  14. The Following 8 Users Say Thank You to AliYar For This Useful Post:


  15. #8
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2014/07/08
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    114
    امتیازها
    8,786
    سطح
    63
    تشکر کردن
    707
    Thanked 752 Times in 154 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    نقل قول نوشته اصلی توسط darvishkhoob نمایش پست ها
    سلام ارش جان من که اخرین چیز خریدم همون ssd بود که خداروشکر سالم اومد
    دوتا چی هم ارسال کردم یکی با پست پیشتاز و یکی هم با تیپاکس گیرنده که مشکلی نداشت
    جدا از اینا هم زیاد خرید کردم با پست یا تیپاکس اومده خوشبختانه مشکلی نداشتم
    کاش میشد دقیق بررسی کنید کجا کجا این مشکل بوجود اومده
    امیدوارم هیچ کسی همچین صحنه های وحشتناکی رو تجربه نکنه چون که خریدار من شکایتی نکرد از این قضیه منم از بابت پیگیری بیشتر بیخیال شدم ولی شکایت نکردنم دلیل بر این نیست که نحوه ارسال آنها درست بوده است


  16. The Following 5 Users Say Thank You to Asus.Fonepad For This Useful Post:


  17. #9
    مدیر کل
    تاریخ عضویت
    2012/03/08
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    10,902
    امتیازها
    111,784
    سطح
    100
    تشکر کردن
    14,334
    Thanked 43,659 Times in 10,768 Posts
    دستاوردها:
    Created Album picturesThree FriendsOverdriveYour first GroupTagger First Class
    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 10408565_1507053589577336_3642717092390777660_n.jpg
مشاهده: 118
حجم: 14.5 کیلو بایت


    . . . . . . خدا رو شکر تاحالا کیس با تیپاکس و پست نفرستادم.

  18. The Following 9 Users Say Thank You to ARMIN For This Useful Post:


  19. #10
    کاربر انجمن
    تاریخ عضویت
    2014/07/06
    نوشته ها
    433
    امتیازها
    14,635
    سطح
    78
    تشکر کردن
    2,239
    Thanked 2,661 Times in 506 Posts
    دستاوردها:
    Three FriendsTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    سلام دوستان
    تمامی قطعات سیستم بنده به غیر از SSD با تیپاکس برام فرستاده شده (از تهران )
    بار اول - کیس ، پاور و کارت گرافیک
    بار دوم - مین برد و سی پی یو
    بار سوم - رم ، ODD و HDD
    شکر خدا هیچ گونه مشکلی هم نداشتم
    تیغ باش تا محتاج نوازش نشی

  20. The Following 6 Users Say Thank You to ALEX_HOT For This Useful Post:


 

 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •