ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 10 از 44

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2012/03/08
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    10,902
    امتیازها
    111,518
    سطح
    100
    43,659
    مدیر کل

    Wink تولّد سه سالگی انجمن سخت افزار بر همه مبارک

    با سلام خدمت همه ی اعضای محترم انجمن سخت افزار،

    بسیار خوشحالم که سومین سالگرد تولّد انجمن سخت افزار را در کنار شما سروران جشن می گیریم. آنچنان که فن آوری به کمک دانشمندان هر روز پیشرفت می کند، انجمن سخت افزار نیز همواره به کمک کاربران با محبّت خود پیشرفت کرده، پر بار شده، تا بتواند امروز به محلی برای اجتماع انسان های علاقه مند به سخت افزار و حرفه ای تبدیل شود.

    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: 141390556750692.jpg
مشاهده: 111
حجم: 581.3 کیلو بایت


    بیش از سه سال است که اعضای خوب این انجمن، با هر درجه کاربری، از جای جای ایران زمین، در حد توان، گل دانش خود را به محّبت به اشتراک گذاشته اند تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند. از تک تک کاربران که از روز تاسیس تاکنون، به لطف خود، به رشد و پویایی انجمن کمک کرده اند به نمایندگی از مجموعه ی مدیران تشکر می کنم.

    از جناب آقای محمّد رضا پناهی عزیز، مدیریت محترم مجموعه سخت افزار بسیار سپاسگذارم که با کمک های بی دریغ ایشان، توانسته ایم جایگاه کنونی را بدست آوریم. همچنین از حمایت دوستان و شرکت های مختلف سخت افزاری، علی الخصوص مدیریت محترم شرکت عقیق رایانه تک، آقای مهندس شمیرانی عزیز که در این مدت یار و یاور ما بودند نیز تشکّر می کنم.

    بعلاوه دست تمامی کسانی را که در پیشرفت این مجموعه دخیل بودند صمیمانه می فشارم، و اجازه میخوام با نام بردن از مدیران فعلی و قدیمی فروم یادی کنم، که هر کدام در توسعه و پیشرفت این مجموعه کمک کردند و سرمایه خود را که همان دانش گرانقدر ایشان بوده است برای ما به یادگار گذاشته اند.

    سروران عزیزم: آقایان حسام شالیکاریان، سعید افرازی ،سعید مظفری، رفیع بایندر، یاسین گلمرادی فرد، علیرضا سجادی نیا، نوید یزدی، فرجام رضایی، سروش فلاحتی، پیام طراوتی، علی فاتحی، حسام جمشیدی، شاهین رفوئی، رضا اشراقی، سید وحید شاهرخی، رضا عقلمند، یاسر آرامش، بهنام صادقی، محسن فرهادی، میعاد بابایی، میلاد صفیعی، دانیال رحیمی، امین باغجری، امیرحسین آریایی، عطا هفت لنگی، عرفان شیرزاد و مدیریت محترم فنی آقای مهندس ماجد علی محمدی.

    همانا سرمایه های یک انجمن کاربران آن انجمن هستند، چرا که مدیران انجمن فراخور زمان می آیند و میروند، اما آنها که همیشه می مانند، کاربران انجمن هستند. در رکاب هم راه درازی را از یک جاده بی پایان پیموده ایم، و چه افتخاری بالاتر از این که هم اکنون سومین سالگرد آن را با همه ی شما عزیزان جشن می گیریم.

    - تشکر ویژه از گرافیست هنرمند انجمن آقای رضا عقلمند که زحمت طراحی و ساخت تصویر تولّد سومین سالگرد تاسیس انجمن رو کشیدند.

نمایش نتایج: از 1 به 10 از 44

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •