ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    8,237
    امتیازها
    138,596
    سطح
    100
    28,160
    مشاور انجمن

    آپدیت جدید iOS آخرین حضور اپل خواهد بود؟

    پس از سخنان استیو وزنیاک به عنوان یکی از موسسین کمپانی اپل در خصوص استفاده اپل از سیستم عامل اندروید، شایعات فراوانی در خصوص توقف فعالیت بخش توسعه سیستم عامل iOS منتشر گردیده است. این در حالیست که اپل با اعلام ارائه به روز رسانی iOS 7.1 در ماه مارس، فضای حاکم روی کمپانی را تا حدودی آرام کرد. اما به نظر شما اپل به سخنان موسس خود توجهی نخواهد کرد؟
    استیو وزنیاک که از سرمایه گذاری روی سیستم عامل iOS و استفاده انحصاری اپل از آن نگران به نظر می رسد، ترس خود از تکرار سرنوشت بلک بری با سیستم عامل اختصاصی خود در کمپانی اپل اعلام کرده است. وزنیاک سرعت رشد و توسعه اندروید را بسیار فراتر از سیستم عامل انحصاری اپل توصیف کرد و اعضای ارشد این شرکت را با پیشنهاد استفاده از سیستم عامل اندروید شگفت زده کرد. آخرین آپدیت سیستم عامل با نام iOS 7.0.4 روی عملکرد پردازشی محصولات اپل تاثیر مناسبی داشت و اکنون به روز رسانی جدید، رابط کاربری را هدف قرار می دهد. از مواردی که در به روز رسانی 7.1 می توان به آنها اشاره کرد، شامل طراحی مجدد Backspace و Caps Lock در صفحه کلید، طراحی مجدد باز کردن قفل گوشی، رابط جدید بخش تماس، قابلیت حذف افکت Parallax روی عکس پس زمینه بدون غیر فعال شدن افکت های حرکتی و برخی توئیک های نرم افزاری برای بهبود سرعت رابط کاربری می شود. به نظر شما آینده سیستم عامل iOS چگونه رقم خواهد خورد؟

    لینک مطلب در وب سایت سخت افزار





  2. #2
    تاریخ عضویت
    2011/11/10
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,909
    امتیازها
    113,930
    سطح
    100
    12,120
    کاربر فعال
    اگر اپل این حتی یک محصول اندرویدی هم تولید کنه به نظر من کار احمقانه ای و دیگه هیچ امیدی برای بازگشتن اپل به روزهای اوج نخواهد بود . اپل یعنی Mac OS و iOS . اندروید بیاد دیگه کار خراب میشه .

    به نظر من حتی اگر استفاده از اندروید فروش محصولات اپل رو هم بالا ببره (که به شخصه احتمالش رو کم میدونم) باز هم کار احمقانه ایه چون این یعنی تسلیم شدن در برابر گوگل (در حالیکه هنوز میشه جنگید) . امیدوارم اپل تسلیم نشه چون اگر بشه فکر میکنم دیگران هم تسلیم بشن (مایکروسافت , Jolla , Mozilla , Canonical ) .
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,929
    امتیازها
    29,539
    سطح
    99
    10,258
    Dan
    مشاور انجمن
    من هم با یاسرجان موافقم. دلایل هم کامل گفتند.

    موضوع مهمی هم دیگری هم هست ، iTunes ! حتی اگر بر فرض محال اپل قبول کنه که از اندروید استفاده کنه ، امکان استفاده از Play Store رو به کاربران نمیده چون iTunes بخش خیلی مهمی از سودش رو تشکیل میده. زمانی که این اتفاق بیفته یعنی داشتن یه سیستم عامل بسته مثل محصولات آمازون که باز هم شانس رقابت از دست میره.
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    3,717
    امتیازها
    121,230
    سطح
    100
    18,287
    مدير بازنشسته
    استیو جابز قبل از مرگش اعلام کرده بود که قصد داره سیستم عامل "به سرقت برده شده" اندروید را نابود کند. سخنان استیو وزنیاک هم کمی دور از انتظار بود. چون این شخص یکی از اولین کسانی بود که در راه پیشبرد اهداف کمپانی اپل، گام برداشت و ایده های آن بیشترین تطابق را با نظریات استیو جابز داشت. وزنیاک معتقد است که اپل باید در دو جبهه بازار پر سود تلفن‌های هوشمند را به دست گیرد که بعید به نظر می رسد این کمپانی به چنین ریسک بزرگی تن دهد.


    کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ به لطف ذوستی دیرینه با استیو وزنیاک ۲۱ ساله و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد. به گونه ای که با گذشت تنها شش سال از آشنایی این دو، در سال ۱۹۷۷ اپل با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود، رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی راه یافت و توانست در مدت زمان کوتاهی با فروش تعدادی زیادی از این محصول، اعتبار فراوانی برای خود دست و پا کند.
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2012/03/08
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    10,905
    امتیازها
    109,860
    سطح
    100
    43,658
    مدیر کل
    وزنیاک در اون لحظه ای که این حرف رو زد قطعا" به روح اعتقاد نداشت. وگرنه حتی اگر یک دهم کاربران iOS جلوی چشمش میومد این حرف رو نمیزد.

    خدا رحمتت کنه استیو
نمایش نتایج: از 1 به 5 از 5

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •