PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تاپیک اختصاصی Call of Duty : Advanced Warfare



nariman seraj
2014/08/10, 21:48
سلام دوستان
در این لحظه سعی بر این داشتم که با ایجاد این تاپیک کاربرایی که عاشق بازی CALL OF DUTY هستند رو راضی نگه دارم.
همونطور که میدونید بزودی نسخه جدید بازی ندای وظیفه منتشر میشه و خیلی از ما منتظریم تا با انتشارش دست بکا بشیم و تجربش کنیم.


در این تاپیک با ما باشید تا از کلیه اخبار و شایعات، تریلر ها
معرفی کاراکتر، والپیپر و کلیه جزئیات نسخه جدید
CALL OF DUTY
با خبر بشید.


(پست ها را دنبال کنید (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.))




تهیه و تنظیم
نریمان سراج (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)



29071

aryaiee
2014/08/10, 21:55
آقا این تاپیک اصن لازم بود :D
بسیار ممنون از دوستان تحریریه که جدیدا خیلی وقت میگذارید ممنون @};-

nariman seraj
2014/08/11, 11:49
تاریخ انتشار بازی Call Of Duty:Advanced Warfare مشخص شد.

شرکت Activ***on اعلام کرد که در اواسط اکتبر و یا نوامبر یعنی در آبان ماه امسال برای پلتفورم های PC– X360- Xone– PS3- PS4-Wii U بازی ندای وظیفه: جنگاوری آینده را عرضه خواهد کرد.


((از دوستان خواهش میکنم که اگر مطلب و پستی در این باره دارن))
((توی همین تاپیک قرار بدن تا دچار سردر گمی نشود))




تهیه و تنظیم از نریمان سراج

( پست ها را دنبال کنید )



29077

nariman seraj
2014/08/11, 12:14
در این پست قصد داریم تا شما رو با داستان بازی تا جایی که میتونیم آشنا کنیم.

29080



داستان بازی با توجه به اخبار منتشر شده در سایت های خارجی و فارسی زبان حول محور شرکت نظامی خصوصی«Atlas» میچرخد.این شرکت نظامی در اوایل کار خود همانند شرکت های انسان دوستانه و حامی حقوق بشر کار خود را آغاز میکند ولی طولی نمیکشد که این شرکت به تهدیدی علیه انسان ها تبدیل میشود.
ریاست شرکت ( اطلس ) را شخصی بنام ( جاناتان آیرونز ) عهده دار است که به تنهایی توانسته نیمی از جذابیت داستان را از آن خود کند
داستان سال 2055 را روایت میکند که در آن ارتش ها و نیرو های خصوصی که به اصطلاح (PMC ) نامیده میشوند در این نبرد ها حرف نخست را میزنند که در این میان شرکت ( اطلس ) قدرت اصلی را با ریاست ( جاناتان آیرونز ) در اختیار دارد و سعی بر این دارد که نوعی از دموکراسی را در جهان برقرار کند که آمریکا در برقراری و انجام آن ناکام بوده است. ( ویل آیرونز ) پسر جاناتان از ( جک میشل ) که نقش اول و شخصیت اصلی داستان است که در شرکت پدرش به ادامه کار بپردازد. هدف شرکت اطلس این است که به مقابله با نیرو های تروریستی و نظامی جدیدی بروند که خطر بسیار بزرگی برای آمریکا بوده و چندین ایالت در آمریکا را هم تحت تصرف خود در آورده اما طولی نمیکشد که جاناتان آیرونز تبدیل به شخصیت منفی اصلی داستان میشود و این جاست که داستان به اوج خود میرسد.


در ادامه با ما باشید تا از جزئیات و تریلر هایی از بازی و گیم پلی
را در اختیارتان قرار دهیم


( پست ها را دنبال کنید )



تهیه و ترجمه از نریمان سراج و دانیال رحیمی
منبع:مجله Edge

nariman seraj
2014/08/11, 13:03
در این پست تریلر رسمی از بازی رو که بر روی xbox انجام شده
رو براتون گذاشتیم
که میتونید در لینک های زیر مشاهده کنید.



29081


همین طور در اینجا (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) آنلاین تماشا کنید.

.
.
.
( پست ها را دنبال کنید )

SAMAN
2014/08/11, 15:41
کی کرک میشه ؟؟؟!! پ ن پ میخواین بریم اورجینال بخریم ؟؟؟!!

:)):)):))

Reza Majidi
2014/08/11, 15:48
29101

سلام دوستان عزیز این بازی در تاریخ 4 نوامبر 2014 مصادف با 13 آبان 1393 منتشر خواهد شد . ( 2 ماه و 24 روز مانده )

Free.Byte
2014/08/11, 19:26
29110
cod:advanced warfareرا میتوان قوی ترین نسخه از نظر گرافیکی دانست
طبق تریلر منتشر شده از گیم پلی بازی سایه ها و طراحی چهره بی نقص و نورپردازی عالی تنها چیزهای کوچکی هستند که با دیدن تریلر مجذوبشان خواهید شد.
” Mission Capture” این بازی و همینطور فیلم آواتار۲ هردو در یک مکان و یک زمان صورت گرفته است که به ما ثابت میکند تنها با یک بازی ویدئویی طرف نیستیم بلکه با یک پروشه سینمایی دسته اول طرف هستیم.
مایکل کندری در این باره میگوید که هنوز میتوان کدهایی از موتور گرافیکی قدیمی درون بازی یافت ولی آنها تغییرات اساسی در فیزیک, انیمیشن و همینطور صداگذاری ایجاد کرده اند و درنهایت یک انجین کاملا جدید و قوی در اختیار دارند.

29111

advanced warfare اولین نسخه از این سری است که کاملا برمبنای یک موتور گرافیکی جدید و مستقل از قبل ساخته شده و مانند «Ghosts» از آپدیت های موتور قبلی استفاده نشده است.
دن وکا نیر در رابطه با صدا گذاری این سری ادامه داد که صداگذاری موتورجدید در گوشت و پوست شما رخنه خواهد کرد. ما تنها به ضبط صدای اسلحه با میکروفون بسنده نکرده ایم. شما صدا را احساس خواهید کرد. درسته در مجله Edge هم به این موضوع اشاره شده وحتی تیتر یکی از خبر ها هم بدین صورت بود : ( صداگذاری advanced warfare با وجودتان یکی خواهد شد )
پس با این اوصاف میتونیم بگیم که باید تو آبان ماه منتظر یک شاهکار ویدئویی باشیم
نه فقط یک بازی رایانه ای و میتونیم این انتظار رو داشته باشیم کهadvanced warfare کاملا ما رو راضی میکنه که از ته قلبم دوست دارم این کا رو بکنه.

nariman seraj
2014/08/11, 21:23
29115

یکی از تغیرات بزرگی که بعد ازگرافیک روند روبه رشدی رو داشته گیم پلی بازی هستش به این صورت که بسیار جذاب و دیوانه کنندست و مثل قسمت های قبل بدن(منظور از این عبارت فاصله استاندارد گرفتن اسلحه تا دوربین است) و استایل شخصیتی که باهاش بازی میکنیم بی حس و مرده نیست. در قسمت های قبلی اگه حواستون بوده باشه انگار کاراکتر ما رو پاهاش میخزید و هیچ تکونی حاصل از قدم برداشتن نبود که در این نسخه برطرف شده تا جایی که امکان داشته و این خبر خوبیه.
هواپیماها و سربازانی که نامرئی میشوند, تانک هایی که بشکل عنکبوت و رتیل ها هستند گروه های ربات های پرنده که مثل ملخ ها حمله میکنند علاوه بر اینکه خیلی هیجان رو بالا میبره تنها بخشی از گیم پلی بازی هستند.

29114

اما مهمترین بخش جدید این نسخه بی شک لباسهای EXO هستند که میتوان در آخر هر مرحله آپدیتشون کرد و قابلیت پرش های بلند، پرتاب اشیاء سنگین و حتی راه رفتن روی دیوار همانند مرد عنکبوتی را به گیمر میده. اگه فیلم سینمایی Elysium رو دیده باشید میدونید که تا حدودی طراحی این لباس از روی این فیلم و زره ای که تن مت دیمون هست ساخته شده اما با قابلیت های جدید.
پرتاب نارنجک هم بسیار تغییر کرده و امکان تغییر حالت انفجار رو تو خودش جا داده. برای مثال با تنظیم نارنجک میتوان بین حالت های انفجار Frag/Smart/Contact یکی را انتخاب کرد.در حالت هوشمند(Smart) نارنجک به دنبال دشمن رفته و پس از چسبیدن به او منفجر میشود.
طراحی HUD بکلی تغییر کرده و تعداد گلوله ها روی اسلحه نمایش داده میشد که در نوع خودش ایده جالبه و مینطور در تریلر منتشر شده از گیم پلی میبینیم که از در های اتومبیل بعنوان سپر میتونیم استفاده کنیم.

Free.Byte
2014/08/11, 21:34
بعد ازقسمت جذاب و دیدنی کمپین نوبت به بخش مولتی پلیر بازی میرسد.
بخش مولتی پلیر و چند نفره بازی در جشنواره گیمز کام نامزد شده که انتظار زیادی ازش میره.
اما چیزی که بسیار برای خیلی ها جذابه بسته Atlas Pro Edition بازی هست که دارایبسته فلزی کلیکسیون Steelbook، کتاب راهنمای Welcome to Atlas: Advanced Soldier و محتویات دیجیتالی اضافی نظیر موسیقی متن بازی، دو اسلحه، یک ارتقاء برای لباس اسکلتی و … خواهد بود و همینطور دارای Season Pass برای انجام چهار DLC وعده داده شده است. البته این بسته در سال 2015 عرضه میشه که قیمت این بسته 119.99 دلار است.

29117

nariman seraj
2014/08/12, 14:53
این روز ها تمامی بحث ها در دنیای رایانه به یک نام ختم میشود
Call of Duty : Advanced Warfare
به گزارش سایت خبری Gameinformer این نسخه از سری بازی های ندای وظیفه از تمامی قدرت کنسول های نسل هشتمی استفاده میکند
و همینطور برای اجرا بر روی PC نیازمند یک سیستم قدرتمند و درجه یک میباشید.



(پست ها را دنبال کنید)



29142

nariman seraj
2014/08/12, 15:05
کارکنان حاضر در جلسه مالی شرکت Activ***on Blizzard، به حاظران جلسه اعلام کردند که بازی Call of Duty: Advanced Warfare بیشترین آمار پیش خرید را به خود تصاحب اختصاص خواهد داد و تجربه ای غیرعادی را رقم خواهد زد.
ناشر Call of Duty: Advanced Warfare معتقد است که این عنوان رکورد ها ی تازه ای را در بخش گیم پلی، گرافیک و داستان سرایی به ثبت خواهد رساند.
چنین مسئله ای برای آن دسته از افراد که پس از تجربه عناوین با کیفیتی همچون Modern Warfare 2 از Call of Duty: Ghosts شاکی بودند می تواند خبرهای بسیار خوبی باشد چرا که طبق توضیحات ارائه شده سازندگان می خواهند که به ریشه ها باز گردند و هواداران سابق را خرسند کنند.
Activ***on بار دیگر یادآور پشتیبانی بسیار قوی شرکت مایکروسافت شده است و به همین مناسبت، DLC بازی Advanced Warfare برای مدت محدودی در انحصار پلتفرم های Xbox خواهد بود.




( پست ها را دنبال کنید )



29143

nariman seraj
2014/08/12, 17:57
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

Call of Duty : Advanced Warfare (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)
به صورت رسمی از طرف شرکت اکتیویژن
اعلام شد




CPU: Intel® Core™ ۲ Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better Recommended: Intel® Core™ i5 – ۶۸۰ @ ۳٫۶GHz
RAM: 6 GB RAM Recommended: 8 GB RAM
HDD: 40GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce™ GTX GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or betterRecommended: NVIDIA® GeForce™ GTX 760 @ 4GB
Sound: DirectX Compatible Sound Card
DirectX: 11




( پست ها را دنبال کنید )








29148

soorush
2014/08/13, 17:14
29197

این بار تریلری 7 دقیقه ای از گیم پلی بازی Call of Duty : Advanced Warfare منتشر شده است این تریلر در کنفرانس مایکروسافت نمایش داده شده بود و نمایش مرحله شور انگیزی از این بازی در شهر سان فرانسیسکو و پل Golden Gate می باشد , این بازی توسط استدیو Sledgehammer Games در 4 نوامبر برای کنسول های نسل شرو pc منتشر خواهد شد , در زیر میتوانید تریلر جدید این بازی را دانلود کنید.


دانلود با کیفیت SD -حجم : 44 مگابلیت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. meplay_Video.mp4)

دانلود با کیفیت HD - حجم: 120 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. meplay_Video.mp4)

دانلود با کیفیت FULL HD - حجم: 165 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. meplay_Video.mp4)

nariman seraj
2014/08/13, 18:17
همانطور که میدانید نسخه جدید از سری COD با نام Call of Duty: Advanced Warfare معرفی شد دراین پست به جزئیات و تصاویری از این بازی میپردازیم.
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده عنوان Call of Duty: Advanced Warfare کار ۳ ساله استدویوی Sledgehammer Games می باشد بازی توسط موتور جدیدی که نام آن هنوز گفته نشده ساخته شده است صدا گذاری شخصیت اصلی بازی توسط صداپیشه معروف دنیای گیم یعنی آقای Troy Baker که پیش از این در بازی آخرین بازمانده صدای جوئل را دوبله کرده بود و صدای بوکر در Bioshok Infinite و صدای جوکر در Batman: Arkham Origins کار شده است همچنین حضور بازیگر اسکاری و هالیوودی Kevin Spacey در بازی باعث سینمایی تر شدن آن شده است آقای Spacey از این که در این بازی نقشی دارد بسیار ابراز خوشحالی کرده است.
بنابر گفته سازندگان پلتفرم اصلی این عنوان Xbox One نمی باشد و پورت اصلی بازی بر روی PS4 خواهد بود.
اکتیویژن برای اینکه دنیای بازی را به واقعیت بیشتر شبیه کند از متخصصین طراحی صحنه های فیلم و دانشمندان نظامی استفاده کرده است به گفته کارگردان بازی اکثریت مراحل ساخت مرحله ها زیر نظر Ridley Scott کارگردان باسابقه هالیوود که پیش از این شاهکار هایی همچون کریستف کلمب، گلادیاتور، الماس خونین، سقوط بلک هاک و اخیرا رابین هود را در کارنامه خود دارد کار شده است .
عنوان Call of Duty : Advanced Warfare قرار است در ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هفتمی و نسل هشتمی منتشر شود.
در ادامه به تماشای تصاویری از بازی بپردازید...





( پست ها را دنبال کنید )


29199
29200
29201
29202
29203
29204
29205
29206
29207

nariman seraj
2014/08/13, 18:37
در جریانات کنفرانس های گیمزکام شرکت مایکروسافت به طور رسمی از باندل عنوان Call of Duty: Advanced Warfare رونمایی کرد.
این باندل در واقع اولین باندل با هارد 1 ترابایت بحساب می آید که حاوی محتویات زیر است :


Xbox One با طراحی مخصوص
کنترلر کنسول با طراحی مخصوص
هارد یک ترابایت
نسخه لیمیتد ادیشن بازی حاوی محتویات جانبی
هدست مخصوص بازی

29208

به گفته بخش تولید شرکت اکتیویژن این باندل همزمان با عرضه نسخه اصلی بازی در اروپا و امریکای شمالی عرضه خواهد شد و دور جدیدی از همکاری های مایکروسافت و اکتیویژن بحساب می آید .




( پست ها را دنبال کنید )

nariman seraj
2014/08/13, 18:56
بنا بر گفته مدیر گرافیکی ساخت بازی این نسخه از ندای وظیفه از نظر گرافیکی در این فرنچایز یک انقلاب گرافیکی محسوب میشود.مطمئنا این بازی روی سخت افزار نسل جدید تمرکز بیشتری نسبت به Ghosts دارد.هم اکنون می توان از این بازی به عنوان یک بازی نسل جدید یاد کرد.
Joe Salud از اعضای SledgHammer این گونه بیان کرد که:
ما برای رسیدن به چنین چیزی کُلّی تحقیقات کردیم.سه محور اصلی برای رسیدن به گرافیک واقع گرایانه داریم.اول اینکه باید HDR داشته باشیم، دوم چیزی داشته باشیم که به آن سایه زنی بر اساس فیزیک می گوییم و سوم هم اینکه باید نورپردازی بر اساس قوانین فیزیک داشته باشیم.به طور خلاصه به شما بگویم،هر کاری که انجام می دهید باید بر اساس قوانین فیزیک باشد. باید به بیننده اجازه داد تا درکی خوب از اجسام تاریک و روشن بدست بیاورد.
او گفته است که آنها بیشتر از توانایی موتور برای تشخیص و ساخت جزییات استفاده می کنند.




منبع: Gameinformer


( پست ها را دنبال کنید )



29209

nariman seraj
2014/08/13, 19:09
به گفته ی کارشناسان بخش طراحی سلاح بازی:
Call of Duty: Advanced Warfare به شما انتخاب های بیشتری در انتخاب مواد منفجره و FlashBang ها خواهد داد.در ADVANCED WARFARE که از به اختصار از این نسخه AW یاد میکنند نارنجک ها تنوع بیشتری خواهند داشت.
کارگردان بازی،Brett Robbins در مصاحبه ای با Gamingbolt از کلمه (نارنجک ها متنوع و مختلف) استفاده کرده است.
او گفته است:"به جای استفاده از نارنجک ها و فلش بنگ های معمولی، و قدیمی استفده کنیم هم اکنون از انواع مختلفی ماده منفجره استفاده کردیم که هر کدام تاثیر به خصوصی بر روی میدان نبرد می گذارند.در این بازی نارنجک های حساس به حرارت و حساس به وجود دشمن پشت دیوار و همچنین EMP برای از کار انداختن پهپاد ها وجود دارد. این ایده باعث میشود که به کلی احساس و دیدی که نسبت به نسخه های قبلی وجود دارد را از یاد برده و نوع جدیدی از نبرد را تجربه کنید.
سازندگان اعتقاد دارند که از این به بعد از نارنجک به عنوان یک وسیله استفاده میشود نه یک سلاح و این نیز تصمیم Sledgehammer بود که انتخاب بیشتری با گیمرها بدهد.





منبع: Gameinformer


( پست ها را دنبال کنید )



29210

SAMAN
2014/08/13, 20:09
حداقل کارت گرافیک ش تو حلقم !

چه وضعیه ؟

SAMAN
2014/08/13, 20:41
عجب بازیی بود دمشون گرم ....... تریلر خوبی بود ......... ممنون ............
پیشرفت خوبی کرده نسبت به قبلی ...........

یه چیز جالب : نارنجک هاش پر داشت ................ یک سری تیر هاش از اهن رد میشد !

nariman seraj
2014/08/13, 20:57
حداقل کارت گرافیک ش تو حلقم !

چه وضعیه ؟
کم کم باید بریم تو کار کنسول

nariman seraj
2014/08/13, 20:59
عجب بازیی بود دمشون گرم ....... تریلر خوبی بود ......... ممنون ............
پیشرفت خوبی کرده نسبت به قبلی ...........

یه چیز جالب : نارنجک هاش پر داشت ................ یک سری تیر هاش از اهن رد میشد !

کلا تو این نسخه همه چیزش بهبود پیدا کرده
چندین سال بود که تو نسخه های مختلفی که ارائه میداد بخش اسلحش هیچ تغییری نکرده بود

SAMAN
2014/08/13, 21:02
کم کم باید بریم تو کار کنسول

کنسول خیلی خوبه من پلی استیشن 1 و 2 داشتم .............. ولی حالا مسئله قیمت بازی های کنسوله !

60 دلار !

nariman seraj
2014/08/13, 21:34
کنسول خیلی خوبه من پلی استیشن 1 و 2 داشتم .............. ولی حالا مسئله قیمت بازی های کنسوله !

60 دلار !

فعلا ایکس باکس بهترین گزینست

nariman seraj
2014/08/28, 15:41
29872

سری Call of Duty کمپانی Activ***on سالانه با عرضه نسخه های متعدد از این بازی همگان را متحیر کرده است.


اما هیچ کس فکرش را نمیکرد که روزی برسد که این شرکت تصمیم به وارد کردن بازیگران هالیوودی به عرصه بازیهای رایانه ای کند. اما آنها در نسخه جدید Call of Duty تصمیم گرفتند که بازیگر برنده حایزه اسکار، Kevin Spacey به حمع بازیگران این عنوان اضافه شود و نقش Jonathon Irons رئیس کمپانی خصوصی نظامی به نام Atlas را ایفا کند


مدیر عامل شرکت Activ***on آقای Eric Hirshberg در مورد این تصمیم میگوید:


این نسخه از بازی به طور کامل با نسخه های قبلی تفاوت دارد. او میگوید که وقتی ای ایده را به کارگردان و تیم سازنده بازی ارائه دادیم آنها استقبال خوبی از این قضیه کردند که برهه زمانی این نسخه در سال 2045 صورت بگیرد. و برای اینکه تغییری اساسی در بازی ایجاد کنیم تصمیم به این کار گرفتیم که از بازیگران سینما استفاده کنیم.


در عناوین قبلی بازیگران بزرگی همچون گری اولدمن، اندی گارسیا، سم ورسینگتون حضور داشتند، اما Kevin Spacey برنده دو جایزه اسکار است و کار او فراتر از پشت میکروفن ایستادن و ادای کلمات است. تمام حرکات او ضبط می شوند و این به خود آقای اسپیسی هم حس خوبی داده است.


Hirshberg، به ایفای نقش Spacey در سریال House of Cards اشاره کرده است.
او می گوید، که ما بازیگران زیادی را در نظر داشتیم اما کاریزایی که آقای Spacey میتواند در نقش یک رئیس جمهور داشته باشد را هیچ کس دیگری ندارد و همواره انتخاب اول ما بوده است.
وقتی با آقای اسپیسی جلسه گذاشتیم او مشتاق بود تا موضوع را باز کنیم زیرا اصلا خبر نداشت که قرار است چه اتفاقی بیوفتد و فکرش را هم نمیکرد که ما از وی برای ایفای نقش در بازی رایانه ای استفاده کنیم. وقتی موضوع را گفتیم خیلی متعجب شد و فکر میکرد که شوخی میکنیم ولی وقتی داستا و روایت را برای او توضیح دادیم و وجه اشتراک هایی که نقشش در بازی و سریال خانه های پوشالی را برای او بازگو کردیم بسیار خوشحال شد و همانجا قرارداد را امضا کردیم. خود آقای اسپیسی در مورد نقشش نکاتی را گفت که ما به آن توجه نداشتیم و این نکته مثبت و بارز استفاده از یک هنرمند هالیوودی وسینمایست.


Call of Duty: Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر برای PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One و PC منتشر میشود و برای اولین بار شاهد بازی بی نظیر کوین اسپیسی در دنیای بازی های رایانه ای هستیم.





تهیه و ترجمه از نریمان سراج

منبع: Gameinformer



( پست ها را دنبال کنید )

soorush
2014/09/04, 09:56
30101

تريلري جديد از بخش چند نفره بازي Call Of Duty : Advanced Warfareکه توسط استودیو Sledgehammer منتشر شده است , شرکت Activ***on نيز بيان کرده بود که بخش چند نفره اين بازي بسيار شگفت انگيز خواهد بود , اين بازي در23 آبان برای پلتفرم های Xbox 360 , Xbox One , Play Station 3 , Play Station 4 , PC منتشر خواهد شد , در زير ميتوانيد تريلر جديد اين بازي را دانلود کنيد.


دانلود با کيفيت SD - حجم: 41مگابايت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. e.mp4)

دانلود با کيفيت HD - حجم: 114 مگابايت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. e.mp4)

دانلود با کيفيت FULL HD - حجم :157 مگابايت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. e.mp4)

nariman seraj
2014/09/09, 17:00
همونطور که میدونید قراره xbox one بلندل عنوان Call Of Duty رو به صورت اختصاصی درسایت xboxبه فروش برسونه. دیشب بالاخره عکسی کامل از این محصول منتشر شد که خیلی ها بعد از دقایقی از مشاهده این عکس آن را پیش خرید کردند. عکس رو در پایین مشاهده میکنید.( من که به شخصه دهنم آب افتاد )









( پست ها را دنبال کنید )



30317

soorush
2014/09/16, 19:16
30513

به تازگي تريلري جديد از بازي Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شده است , اين تريلر به بررسي توانايي هاي زره exo ميپردازد که نمايانگر امکانات زيادي است که اين زره دارد ,اين زره امکانات بسياري مثل ضد آب بودن و محافظت و سلامت بيشتر و... دارد ,اين بازي براي پلتفرم هاي ps3 , PC, ps4, xbox360 در تاريخ ۱۳آبان منتشر خواهد شد,در زير ميتوانيد تريلر اين بازي را دانلود کنيد.


دانلود - حجم: 13 مگابايت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

nariman seraj
2014/09/17, 02:11
مرسی از آقا سروش که در نبودم تو این هفته بسیار زحمت کشیده، جا داره از رضا مجیدی عزیز و مجتبای نازنین و همینطور دوست خوبم دانیال رحیمی تشکر کنم، زحماتتونو جبران میکنم.

soorush
2014/10/05, 12:45
31967

به تازگی تریلری جدید از بازی Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شده است , این بازی در 14 نوامبر 2014 برای ps3,xbox360,xboxone,ps4,pc منتشر خواهد شد , در این تریلر قسمت های دیدنی بازی به نمایش درامده است , در زیر میتوانید تریلر این بازی را دانلود کنید.


دانلود با کیفیت480p -حجم:81 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

دانلود با کیفیت720p - حجم : 232 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

دانلود با کیفیت 1080p حجم : 246 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

SAMAN
2014/10/05, 13:10
دیگه خیلی دارن تریلر میدن !

MoJtAbA
2014/10/05, 15:48
دیگه خیلی دارن تریلر میدن !

برادر من آخه اگه اینقدر تریلر نده و هایپ نکنه که فروشش کم میشه !

SAMAN
2014/10/06, 01:12
برادر من آخه اگه اینقدر تریلر نده و هایپ نکنه که فروشش کم میشه !


تو باقی نسخه ها هم اینقدر تبلیغ میکرد ؟!

gamerisgood
2014/10/06, 15:42
تو باقی نسخه ها هم اینقدر تبلیغ میکرد ؟!

بله توی نسخه های قبلی از جمله گاست هم بسیار هایپ میکرد
کلا اکتی تمام بازیهاش رو به شدت هایپ میکنه از جمله سرنوشت
که در نهایت به ضرر خود بازی اما به سود خوده شرکت
چون این سری خیلی وقته که به از یک بازی خوب و عالی
به یک بازی متوسط و بد تبدیل شده که فقط برای پول داره ساخته میشه
و به صنعت گیم لطمه میزنه

magiteq
2014/10/06, 15:45
هزینه ساخت و تبلیغات این بازی و سری های قبلی حدود 200 میلیون دلار هست

SAMAN
2014/10/06, 20:53
به نظر من دارن اشتباه میکنن !

اگه بازی کمتر ازش تبلیغ بشه بهتره ! به نظر من البته ......

کل مراحل بازی رو لو دادن !

aryaiee
2014/10/06, 21:05
هزینه ساخت و (((((((( تبلیغات))))))))))))
شاید بیشتر از 80 درصدش صرف تبلیغات میشه
اخه با اون انجین فسیل
و کد هایی که در هر نسخه در حال اجراست
نمیشه فکر دیگه هم کرد
یه کوچولو راجب انجین جدیدیش و بازی سازی بخونید بد نیست!

SAMAN
2014/10/06, 21:06
هزینه ساخت و (((((((( تبلیغات))))))))))))
شاید بیشتر از 80 درصدش صرف تبلیغات میشه
اخه با اون انجین فسیل
و کد هایی که در هر نسخه در حال اجراست
نمیشه فکر دیگه هم کرد

اون قدر ها هم فسیل نیست دیگه !

gamerisgood
2014/10/06, 21:13
یه کوچولو راجب انجین جدیدیش و بازی سازی بخونید بد نیست!

اگه منظورتون ورژن ارتقا یافته ی انجینه که باید بگم
قبل گاست هم میگفتن به کلی ارتقا دادیم انجین رو
کلا از این بازی تا وقتی دست کتی هست نمیشه انتظاری داشت
البته از لحاظ کیفیت
از لحاظ فروش که تا گیمر نوب زنده هست
این سری هم زنده است

gamerisgood
2014/10/06, 21:18
اون قدر ها هم فسیل نیست دیگه !
از اونقدر ها هم بیشتر فسیله از MW1
تا الان
یعنی از نسل 6 تا الان داره استفاه میشه
شاید کمی در برخی موارد بهتر شده باشه
من طرفدار سرسخت نسخه های قبلی بازی هستم ولی بعد از MW3 دیگه بازی از بین رفت
و فقط جنبه پول پیدا کرد
پیشنهادم به تمام کسانی که طرفدار این نسخه های جدید کد هستن
یک دست یا یک ساعت مولتی بتل هست
خدارو شکر 3 کرک شده و دلیل برای بازی نکردنش وجود نداره
اطمینان داشته باشید نظرتون عوض میشه

aryaiee
2014/10/06, 21:38
خدا اواتارت رو بیامرزه
اکتی به کیفیته بازیش اهمیت نمیده
بانجی با اون عظمت از بازی عظیمی مثل سرنوشت
متی 77 بدست اورد
زیر نظر اکتیویژن
بعد اعضای قبلی IW در استدیو RP
زیر نظر EA بازی فوقالعاده مثل تایتان فال رو با متی فکر کنم 84 (اطمینان ندارم)
ساختن که تا حالا بهترینشوتر 2014 بوده
اکتی این بازی رو فقط برای قشر نوب و کم تجربه که فقط تو عمرشون همین بازی رو کردن میسازه
تا فقط پول به جیب بزنه
پس خیلی ها من جمله خود من جز این قشر هستیم!کاش یاد بگیریم نظر شخصی و انتقاد رو درست و با زبان مودبانه مطرح کنیم.چندی پیش هم این رو بهتون گفته بودم!!
این نظر شخصی شماست پس در حد نظرات شخصی خودتون بمونید لطفا و قضاوت رو به کسانی که بازی میکنند بسپارید.در ضمن از اونجایی که فکر میکنم صحبت در مورد انجین و سیستم بازی جدید cod با شما بی منطق هست،پس ترجیح میدم در مورد این بخش چیزی نگم!

SAMAN
2014/10/06, 21:42
اگه منظورتون ورژن ارتقا یافته ی انجینه که باید بگم
قبل گاست هم میگفتن به کلی ارتقا دادیم انجین رو
کلا از این بازی تا وقتی دست کتی هست نمیشه انتظاری داشت
البته از لحاظ کیفیت
از لحاظ فروش که تا گیمر نوب زنده هست
این سری هم زنده است

گوست دیگه انشالله ؟!
نکنید این کار رو .........

MoJtAbA
2014/10/06, 22:28
خدا اواتارت رو بیامرزه
اکتی به کیفیته بازیش اهمیت نمیده
بانجی با اون عظمت از بازی عظیمی مثل سرنوشت
متی 77 بدست اورد
زیر نظر اکتیویژن
بعد اعضای قبلی IW در استدیو RP
زیر نظر EA بازی فوقالعاده مثل تایتان فال رو با متی فکر کنم 84 (اطمینان ندارم)
ساختن که تا حالا بهترینشوتر 2014 بوده
اکتی این بازی رو فقط برای قشر نوب و کم تجربه که فقط تو عمرشون همین بازی رو کردن میسازه
تا فقط پول به جیب بزنه

عزیز اگر از بازی خوشت نمیاد دیگه به سازنده و طرفدار هاش توهین نکن که ! با گیمر هایی که توی جهان از این بازی خوششون میاد کاری ندارم ولی با اون جمله تون به کل اعضای این انجمن توهین کردید.

دیگه بحثی در این مورد نشه بهتره چون ما هر چقدر هم حرف بزنیم این سازنده هست که در نهایت سودش رو میکنه ! یا اگر هم قراره حرف بزنید یکم لحن رو اروم کنید که ناراحتی ایجاد نشه.

magiteq
2014/10/06, 22:34
اگه منظورتون ورژن ارتقا یافته ی انجینه که باید بگم
قبل گاست هم میگفتن به کلی ارتقا دادیم انجین رو
کلا از این بازی تا وقتی دست کتی هست نمیشه انتظاری داشت
البته از لحاظ کیفیت
از لحاظ فروش که تا گیمر نوب زنده هست
این سری هم زنده است


این نسخه از انجین کاملا جدیدی استفاده میکنه
دوستان کمی با آرامش پیش بریم بهتر نیست؟

gamerisgood
2014/10/06, 22:49
پس خیلی ها من جمله خود من جز این قشر هستیم!کاش یاد بگیریم نظر شخصی و انتقاد رو درست و با زبان مودبانه مطرح کنیم.چندی پیش هم این رو بهتون گفته بودم!!
این نظر شخصی شماست پس در حد نظرات شخصی خودتون بمونید لطفا و قضاوت رو به کسانی که بازی میکنند بسپارید.در ضمن از اونجایی که فکر میکنم صحبت در مورد انجین و سیستم بازی جدید cod با شما بی منطق هست،پس ترجیح میدم در مورد این بخش چیزی نگم!
یعنی چی با کسانی که بازی میکنند؟
یعنی شما میدونید که من بازی نمیکنم؟
در ضمن فکر کنم سوتفاهم شده و منظور من رو بد برداشت کردید
منظور من این بود که cod هیچ چیزی واسه گیمر های هاردکور نداره
و قصد ی احترامی به کسی رو نداشتم
پس عذر میخوام
اما چه بخواید چه نه
این کاریه که اکتی داره انجام میده و چیزی نیست که فقط من بگم
کافیه یک مقایسه بین مولتی و سینگل کد با مولتی و سینگل بتل بکنید تا به عمق فاجعه پی ببرید
در ضمن من خودم هم بیشتر نسخه های کد رو بازی کردم
اما....
کسی که هنوز فرصت نکرده مولتی بتل رو بازی کنه
خب طبیعی که از کد دفاع کنه
اگه میخواید یک بحث درست داشته باشیم شما اول باید مولتی بتل رو بازی کنید
بعد خواهیم دید که ایا باز هم سر این حرفتون هستید یا نه
در مورد انجین بازی هم که........
تا بازی بیاد باید صبر کرد و من فقط بر اساس خبر هایه اولیه و سابقه اکتی حرف زدم

gamerisgood
2014/10/06, 22:51
گوست دیگه انشالله ؟!
نکنید این کار رو .........

حالا چه گاست چه گوست

gamerisgood
2014/10/06, 22:54
عزیز اگر از بازی خوشت نمیاد دیگه به سازنده و طرفدار هاش توهین نکن که ! با گیمر هایی که توی جهان از این بازی خوششون میاد کاری ندارم ولی با اون جمله تون به کل اعضای این انجمن توهین کردید.

دیگه بحثی در این مورد نشه بهتره چون ما هر چقدر هم حرف بزنیم این سازنده هست که در نهایت سودش رو میکنه ! یا اگر هم قراره حرف بزنید یکم لحن رو اروم کنید که ناراحتی ایجاد نشه.
در پایین منظورم رو توضیح دادم که منظورم چیز دیگه ای بوده
در ضمن من چند بار باید لینک خبری رو بدم
که خود IW اعلام کرد اکثر پلیر های کد
کسانی هستند که فقط تو عمرشون کد رو بازی کردند؟؟؟
یک نگاهی هم به کارنامه درخشان اکتی بندازید میفهمید که فقط خودش به خودش توهین میکنه

gamerisgood
2014/10/06, 22:55
این نسخه از انجین کاملا جدیدی استفاده میکنه
دوستان کمی با آرامش پیش بریم بهتر نیست؟
ممنون میشم یک لینکی چیزی بدید که توش اعلام شده باشه با انجینی غیر از IW ساخته میشه

SAMAN
2014/10/06, 23:02
حالا چه گاست چه گوست

قاشق معنی میده اما قاشغ معنی نمیده !

شما هم به جای اصلاح اشتباه تون ......

امشب یه فاز عجیبی برداشتی عزیز !

aryaiee
2014/10/06, 23:15
در پایین منظورم رو توضیح دادم که منظورم چیز دیگه ای بوده
در ضمن من چند بار باید لینک خبری رو بدم
که خود IW اعلام کرد اکثر پلیر های کد
کسانی هستند که فقط تو عمرشون کد رو بازی کردند؟؟؟
یک نگاهی هم به کارنامه درخشان اکتی بندازید میفهمید که فقط خودش به خودش توهین میکنه
راجب همون لینک مگه من صحبت نکردم همون موقع؟دوست عزیز گفته شده:اکثر کسانی که این نسخه رو بازی میکنند از افراد معمولی هستند و لزوما همه گیمر نیستند!
به قول سامان شما امشب فاز عجیبی گرفتید!در یک کلام (دوست ندارید کسی شمارو مجبور به بازی نکرده دوست من)

gamerisgood
2014/10/07, 14:10
قاشق معنی میده اما قاشغ معنی نمیده !

شما هم به جای اصلاح اشتباه تون ......

امشب یه فاز عجیبی برداشتی عزیز !

والا تو همین انجمن کسانی بودن که اشتباهات خیلی بدتری میگردن
ولی کسی چیزی نگفته
منظور من رو هم گویا اشتباه برداشت کردید
منظورم این بود که چیز خیلی مهمی نیست که بخواد این وسط مطرح بشه

gamerisgood
2014/10/07, 14:12
راجب همون لینک مگه من صحبت نکردم همون موقع؟دوست عزیز گفته شده:اکثر کسانی که این نسخه رو بازی میکنند از افراد معمولی هستند و لزوما همه گیمر نیستند!
به قول سامان شما امشب فاز عجیبی گرفتید!در یک کلام (دوست ندارید کسی شمارو مجبور به بازی نکرده دوست من)
1
وقتی کفته شده اکثر بازیکننددگانش افراد معمولی هستن یعنی چی؟؟؟
یعنی این که بیشترشون گیمر نیستن و ممکنه اصلا بازی دیگه رو بازی نکرده باشن برای همین ان بازی رو دوست دارن
شما هم بهتره بجای زدن حرف های بی منطق(به قول سامان شما امشب فاز عجیبی گرفتید!در یک کلام (دوست ندارید کسی شمارو مجبور به بازی نکرده دوست من))
منظقی بحث کنید

MoJtAbA
2014/10/09, 11:22
صفحه پیش فروش بازی COD Advanced Warfare در Xbox Store اپدیت شد و اینطور که میشه فهمید حجم نسخه Xbox One این بازی 45.84 گیگابایت خواهد بود !


32129

MR.POORSUNI
2014/10/09, 11:44
مجتبی حجمش تو روح شرکت سازندش :D و xbox

MoJtAbA
2014/10/09, 11:52
مجتبی حجمش تو روح شرکت سازندش :D و xbox

از این کمتر هم انتظار نمیرفت چون نسل هشت هست و گرافیک بازی ها بالا ! مطمئنا حجم نسخه PC هم بین 50 یا 60 گیگ خواهد بود

magiteq
2014/10/09, 11:53
این حجم شامل بخش مولتی هم میشه وگرنه 5-6 ساعت single , حجم اش نه چندان زیاد هست

SAMAN
2014/10/09, 21:37
میشه فقط قسمت سینگل رو دانلود کرد ؟!

به روح اعتقاد دارن ؟!

MoJtAbA
2014/10/09, 22:53
میشه فقط قسمت سینگل رو دانلود کرد ؟!

به روح اعتقاد دارن ؟!

قسمت سینگل رو نمیشه تنهایی دانلود کرد و به روح هم اعتقاد ندارن ! :D

SAMAN
2014/10/09, 23:47
قسمت سینگل رو نمیشه تنهایی دانلود کرد و به روح هم اعتقاد ندارن ! :D

ما هم اینترنت نامحدود داریم !

65 گیگ حدود یک هفته دانلودش طول میکشه ! البته 24 ساعته !

javad2493
2014/10/10, 15:24
این بازی اگه درست خاطرم باشه از جنگ جهانی دوم شروع کرد تا الان که دیگه رفته تو کار آینده و تخیلات! خدا میدونه بعدا میخواد چکار کنه احتمالا سوژه ی دیگه ای جز جنگ های فضایی گیر نمیاره!
به شخصه نسخه های قدیمی بازی رو بیشتر دوست دارم البته چون کلا از بازی های تخیلی خوشم نمیاد دوست نداشتم این بازی هم به سمت تخیلی شدن پیش بره.
ممنون بابت خبرها.

nariman seraj
2014/10/10, 23:14
خدا اواتارت رو بیامرزه
اکتی به کیفیته بازیش اهمیت نمیده
بانجی با اون عظمت از بازی عظیمی مثل سرنوشت
متی 77 بدست اورد
زیر نظر اکتیویژن
بعد اعضای قبلی IW در استدیو RP
زیر نظر EA بازی فوقالعاده مثل تایتان فال رو با متی فکر کنم 84 (اطمینان ندارم)
ساختن که تا حالا بهترینشوتر 2014 بوده
اکتی این بازی رو فقط برای قشر نوب و کم تجربه که فقط تو عمرشون همین بازی رو کردن میسازه
تا فقط پول به جیب بزنه


ببینید دوست عزیز
قبلا هم به شما تذکر داده شده که با احترام و با آرامش با دیگر کاربرا و همنطور همکاران عزیز انجمن رفتار کنید. کسی در اینجا با شما مشکلی ندارد و همه میتونن چه تو این تاپیک و چه تو تاپیکای دیگه نظراشونو بگن. شما حق این رو ندارید که نظر خودتونو به دیگران تحمیل کرده و نظر عزیزان دیگه رو بی معنی و خود اون ها رو به اصطلاح نوب تلقی کنید. به عنوان یکی از کاربرا باید بگم که این رفتار مناسب نیست. این دومین اخطاره دوست عزیز.

و در مورد پستی که در اون گفتید سوء تفاهم شده، باید بگم منظور من و تمامی دوستان این نیست که شما نباید نظرتونو بگید، بلکه باید با لحن دوستانه تر و بهتری بیان بشه، تمامی کسانی که در این انجمن در حال فعالیت هستن انسان های شخیصی هستند و استحقاق احترام گذاشتن رو دارد.
پس ممنون میشم کمی ملایم تر رفتار کنید. مثل همه کاربر ها، شما هم دوست من هستید و هیچ کدوم از ما ها مشکلی با هم نداریم.

soorush
2014/10/19, 09:49
32699

با اینکه چیزی به انتشار بازی Call of Duty: Advanced Warfare نمانده است , به تازگی لانچ تریلر این بازی توسط سازندگان منتشر شده است , این بازی در 13 آبان برای Xbox One ،Xbox 360 ،ps3 ،ps 4 , PC منتشر خواهد شد , در زیر میتوانید لانچ تریلر این بازی را دانلود کنید.


دانلود با کیفیت SD - حجم :6 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

دانلود با کیفیت HD - حجم :26 مگابایت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

MoJtAbA
2014/10/20, 14:38
عزیزان حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی منتشر شد !!



OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible

SAMAN
2014/10/20, 19:35
عزیزان حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی منتشر شد !!



OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible



55 گـــــــیگ !

mustang GT
2014/10/21, 12:57
چقد این یارو شبیه کوین اسپیسی طراحی شده.
فک کنم خودشه چون صداشم خیلی شبیه اونه. . . .

magiteq
2014/10/21, 13:05
چقد این بارو شبیه کوین اسپیسی طراحی شده.
فک کنم خودشه چون صداشم خیلی شبیه اونه. . . .

برای اینکه خودش هست

SA SYS
2014/10/23, 14:26
*اپدیت

حداقل سیستم موردنیاز:


OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible

سیستم پیشنهادی:


OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 760 @ 4GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c Compatible 16-bit
Additional Notes: Field of View ranges from 65°-۹۰°

nariman seraj
2014/10/27, 19:37
32926
چندی پیش لیست تمامی نقشه ها و اسلحه های بازی Call of Duty Advanced Warfare منتشر شد.


بازی Call of Duty Advanced Warfare در حال حاضر در دست برخی از گیمرهای خوش شانس قرار دارد و آنها همیشه در حال لیک کردن اطلاعات این بازی می باشند.

در طول روزهای اخیر کاربری با نام anfunny29 که بازی را در اختیار دارد نمایش های زنده ای را از این بازی به راه انداخته است. خوشخبتانه شبکه ی این کاربر بلوک شده است ولی با این حال برخی از وبسایت ها اطلاعات مفیدی را از اسلحه ها بازی و نقشه های این بازی به دست آورده اند که میتوانید در ادامه لیست تمامی این اطلاعات را مشاهده فرمایید.


Gun camouflage list:


Multi Cam
MultiCam Black
Urban
Stranden
Woodland
Kryptek Raid
Digital Classic
Kryptek Highlander
Kryptek Yeti
Digital Urban
Concrete
Urban Jet
Kryptak Neptune
Carbon Fiber
Gold
Diamond
Royalty


Weapons list:


Assault Rifle:
– Bal-27
– AK12
– ARX-160
– HBRa3
– IMR
– MK14

SMG:
– KF5
– MP11
– ASM1
– SN6
– SAC3
– AMR9
Snipers:
– Lynx
– MORS
– NA-45
– Atlas 20mm
Shotguns:
– Tac-19
– S-12
– Bulldog
LMG:
– EM1
– Pytaek
– XMG
– EPM3
– Ameli


Attachments:


Red Dot Sight
Hybrid Sight
Auto Focus Sight
Target Enhancer
Thermal
ACOG Scope
Laser Sight
Foregrip
Stock
Tracker
Extended Mags
Suppressor
Parabolic Microphone
Quickdraw Grip
Grenade Launcher
Exo abilities list:
Exo Shield
Exo Overclock
Exo Mute Device
Exo Stim
Exo Cloak
Exo Hover
Exo Ping
Exo Trophy System


Scorestreaks:


Aerial Recon Drone – 350
UAV – 400
Aerial Assault Drone – 450
Oribital Care Package – 500
Remote Turret – 550
System **** – 600
XS1 Vulcan – 600
Missile Strike – 650
Bombing Run – 725
XS1 Goliath – 775
Warbird – 850
Paladin – 950


Maps:


Ascend
Bio lab
Comeback
Defender
Detroit
Greenband
Horizon
Instinct
Recovery
Retreat
Riot
Solar
Terrace

منبع : Gamedebate





( پست ها را دنبال کنید )

SAMAN
2014/10/27, 19:48
عجب ستمی !

بذارن بازی بیاد ....... بعد !

nariman seraj
2014/10/27, 19:53
عجب ستمی !

بذارن بازی بیاد ....... بعد !

درسته خیلی بده، حساب کاربری اون کسی که این کارو کرده تو مایکروسافت و شبکه های اجتماعی بلاک و بسته شده.

SAMAN
2014/10/27, 20:04
درسته خیلی بده، حساب کاربری اون کسی که این کارو کرده تو مایکروسافت و شبکه های اجتماعی بلاک و بسته شده.


حساب کاربری فاید نداره باید یه جریمه ی درست درمونش کنن !

nariman seraj
2014/11/01, 21:53
33175
دیروز اطلاعاتی هیجان انگیز از عنوان محبوب Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شد که خیلی سریع بازتاب های مثبتی را همراه خود داشت. این خبر هیجان انگیز حاکی از بودن بخش زامبی در این عنوان است، اما بخش زامبی این عنوان به هیچ عنوان مشابه عنوان های قبلی این بازی نیست. در ادامه با ما باشید...


تنها چند روز به انتشار رسمی عنوان محبوب Call of Duty: Advanced Warfare زمان باقی مانده، و این در حالیست که نسخه مربوط به کنسول های نسل هفتم هم اکنون آماده برای خرید و دانلود است.


اما امروز تریلری از بازی Call of Duty: Advanced Warfare لیک شد که در آن مشخص شد این عنوان از حالت پرطرفدار زامبی نیز برخوردار خواهد بود ولی نه هر زامبی ای. بخشی پر از زامبی های وحشی و در عین حال طبیعی و همینطور دارای داستان. و این یعنی اینکه شما فقط با مرحله ای پر از کشت و کشتار همراه نیستید بلکه باید داستان این بخش را به پایان برسانید. و چیزی که به جذابیت این بخش می افزاید گرافیک خارق العاده ای است که به جذابیت و ترسناک شدن می افزاید.

33174

این ویدئو در ابتدا در یوتیوب منتشر شد، اما به درخواست Activ***on به سرعت از روی یوتیوب برداشته شد. اما کاربران سایت Reddit موفق شدند یک بک آپ از آن بگیرند.




در ادامه میتوانید این ویدئو را با لینک مستقیم دانلود کنید


دانلود ویدئو با لینک مستقیم (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.(2014)%20-%20Zombie%20Mode%20Trailer%20(فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.).MP 4)




تهیه و ترجمه: نریمان سراج

منبع : IGN

SAMAN
2014/11/01, 22:12
اقا فردا واسه ی دانلود میاد ؟ کرک ش معتبره ؟

nariman seraj
2014/11/01, 22:20
اقا فردا واسه ی دانلود میاد ؟ کرک ش معتبره ؟

به محض منتشر شدن تمام حواشی رو به اطلاعتون میرسونیم.

SAMAN
2014/11/02, 19:44
به محض منتشر شدن تمام حواشی رو به اطلاعتون میرسونیم.

اقا منتشر شد .....

MoJtAbA
2014/11/02, 20:06
قابل شما رو نداره ، کلا 41 پارت 1 گیگی هست !!

لینک دانلود (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

فقط صبر کنید تا همه پارت ها توسط سایت آپلود بشه و بعد شروع به دانلود کنید

SAMAN
2014/11/02, 20:14
قابل شما رو نداره ، کلا 41 پارت 1 گیگی هست !!

لینک دانلود (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

فقط صبر کنید تا همه پارت ها توسط سایت آپلود بشه و بعد شروع به دانلود کنید


نسخه ی من 45 گیگه ! قضیه چیه ؟

MoJtAbA
2014/11/02, 20:18
نسخه ی من 45 گیگه ! قضیه چیه ؟

برادر از کدوم سایت دانلود کردی ؟ این سایت Top2Download یه کوچولو فشرده کرده بازی رو شاید بخاطر همین حجمش کمه

SAMAN
2014/11/02, 20:25
برادر از کدوم سایت دانلود کردی ؟ این سایت Top2Download یه کوچولو فشرده کرده بازی رو شاید بخاطر همین حجمش کمه


خود رولودد گیمز دات او آر جی !

هنوز دانلود نکردم .....

MoJtAbA
2014/11/02, 20:46
خود رولودد گیمز دات او آر جی !

هنوز دانلود نکردم .....

برادر این سایت Reloaded Games که اصلا لینک مستقیم نداره !! باید از یک نرم افزار دیگه دانلود رو بزنی که اصلا پیشنهاد نمیکنم این راه رو. اگر نظر من رو بخوای میگم از همین سایت ایرانی خودمون بزن که هم لینکش مستقیمه و هم اطمینانش بیشتره یا اگر اصرار داری که از سایت خارجی بزنی سایت Skidrowgames (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)رو بهت پیشنهاد میکنم

SAMAN
2014/11/02, 20:51
برادر این سایت Reloaded Games که اصلا لینک مستقیم نداره !! باید از یک نرم افزار دیگه دانلود رو بزنی که اصلا پیشنهاد نمیکنم این راه رو. اگر نظر من رو بخوای میگم از همین سایت ایرانی خودمون بزن که هم لینکش مستقیمه و هم اطمینانش بیشتره یا اگر اصرار داری که از سایت خارجی بزنی سایت Skidrowgames (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)رو بهت پیشنهاد میکنم


اگه تبلیغ به حساب نیاد من همیشه بازی هام رو از سایت دانلود ها میگیرم ......

بیشتر از 1 ترابایت ازش دانلود کردم بدون هیچ مشکلی .....

nariman seraj
2014/11/03, 21:14
اقا منتشر شد .....

سامان جان به طور رسمی هنوز منتشر نشده

تاریخ دقیقش 4 نوامبر مصادف با 13 آبان است.

SAMAN
2014/11/03, 21:21
سامان جان به طور رسمی هنوز منتشر نشده

تاریخ دقیقش 4 نوامبر مصادف با 13 آبان است.


به طور غیر رسمی من دارم دانلود میکنم !


قضه چیه ؟ مورد نداشته باشه ؟

nariman seraj
2014/11/03, 21:31
33238
دوستان نمرات بازی Call of Duty Advanced Warfare اعلام شدند. بعد از منتشر شدن اسکرین شات هایی از بازی که بر روی وبسایت ها قرار گرفت و نظر همه را از دید گرافیکی به خود جلب نمود.

وبسایتهای معروف Gameinformer ، Power Unlimited ، HardCore Gamer و همینطور Xbox Achievements به این بازی نمره 90 را دادند که خارق العاده به نظر میرسد و میتوان تا این لحظه این عنوان محبوب را بسیار موفق دانست.

اما چیزی که خیال همه را آسوده کرد نمره وبسایت گیم اسپات بود که در دنیای گیم یک کابوس برای سازنده هاست و گیمر ها به نمراتی که این سایت به یک عنوان میدهد بسیار اهمیت میدهند که در رابطه با این عنوان باید گفت که خیال طرفداران و سازندگان این بازی راحت شد وقتی که نمره 80 را از این وبسایت دریافت کردند.

در ادامه میتوانید نمرات این بازی را در تمامی نسخه ها ی منتشر شده از دیدگاه وبسایت ها مشاهده کنید.





نسخه ی Xbox one


Power Unlimited : 93
HardCore Gamer : 90
EGM : 90
Xbox Achievements : 90
Game Informer : 90
Polygon : 90
MondoBox : 86
Canadian Online Gamers : 86
Digital Chumps : 86
GamesBeat : 86
AusGamer : 85
LazyGamer : 84
GiantBomb : 80
GamesRadar : 80
PostArcade : 80
Digital Spy : 80
Joystiq : 80
GameSpot : 80

.
.
.


نسخه ی PC


Giant Bomb : 80

.
.
.


نسخه ی PS4


PlayStation LifeStyle : 90
JeuxActu : 90
TheSixthAxis : 90
God is a Geek : 90
LaPS4 : 86
Playstation Universe : 85
Gameblog.fr : 80
Metro GameCentral : 80
Giant Bomb : 80
GameSpot : 80
Eurogamer Italy : 80
VideoGamer : 80
USgamer : 70




تا این لحظه نمرات منتشر شده به این صورت است و به محض انتشار نمرات تازه پست ها آپدیت میشوند.




تهیه و تنظیم : نریمان سراج

منبع : Gameinformer

MoJtAbA
2014/11/03, 21:37
به طور غیر رسمی من دارم دانلود میکنم !


قضه چیه ؟ مورد نداشته باشه ؟

سامان جان قضیه ای وجود نداره ، نسخه PC منتشر شده و یه تعدادی هم بازی رو تا نصفه رفتن !! توی فروم های ایرانی بگردید میبینید

Reza Majidi
2014/11/03, 21:40
به طور غیر رسمی من دارم دانلود میکنم !


قضه چیه ؟ مورد نداشته باشه ؟

عزیز نگران نباش تو اخبار هم اومده که این بازی خلاف انتظار یه روز قبل تر منتشر شده . راحت دانلود کن ... خوش باشی ما که وقت بازی کردن نداریم ! =((

nariman seraj
2014/11/03, 21:50
33239
یکی از مهم ترین خبر های که از حواشی Call Of Duty Advansed Warfare منتشر شده، مشکل دانلود این بازی بر روی xbox one است.

این مشکل به این صورت است که بسیاری از کاربران در حال دانلود بوده اند که ناگهان نوار دانلود می ایستد و جلو نمیرود. البته قابل ذکر است که برخی از کاربران با restart کردن کنسول خود توانسته اند این مشکل را حل کنند ولی قبل از آن با مشکل بدتری روبرو شده اند، به این صورت که درصد دانلود آنها به شدت کم شده و تقریبا 20 درصد از بازی را باید دوباره دانلود کنندو این اتفاق بار ها و بارها می افتد.

در وبسایت Reddit و برخی دیگر از وبسایت های معتبر هم این مشکل بیان شده است، و همین سبب شد که مایکروسافت راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

مایکروسافت در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که برای رفع این مشکل تمام دیتا و محتویات را از روی حافظه جانبی کنسول پاک کرده و مجددا اقدام به دانلود کنید.

اگر شما هم این مشکل را دارید با ما در میان بگذارید.





تهیه و ترجمه : نریمان سراج

منبع : Reddit (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)








( پست ها را دنبال کنید )

SAMAN
2014/11/03, 22:11
عزیز نگران نباش تو اخبار هم اومده که این بازی خلاف انتظار یه روز قبل تر منتشر شده . راحت دانلود کن ... خوش باشی ما که وقت بازی کردن نداریم ! =((


کالاف از واجباته ! شده شبی 30 دقیقه ....... نمیشه نباشه !

SAMAN
2014/11/03, 22:11
سامان جان قضیه ای وجود نداره ، نسخه PC منتشر شده و یه تعدادی هم بازی رو تا نصفه رفتن !! توی فروم های ایرانی بگردید میبینید


از دیشب تا حالا کی 42 گیگ رو دانلود کردن و کی تا نیمه های بازی رفتن این بزرگواران ؟

MoJtAbA
2014/11/03, 22:14
از دیشب تا حالا کی 42 گیگ رو دانلود کردن و کی تا نیمه های بازی رفتن این بزرگواران ؟

عزیز خوب خیلی راحت خریدن بازی رو ! تازه الان به یه پستی برخوردم که یارو بازی رو تموم کرده بود !!

SAMAN
2014/11/03, 22:17
عزیز خوب خیلی راحت خریدن بازی رو ! تازه الان به یه پستی برخوردم که یارو بازی رو تموم کرده بود !!


برادر واسه ی pc دیشب منتشر شده چه اصل چه ک ر ک شده ........ مگر اینکه با کنسول بازی کرده باشن (چون زودتر ریلیز شده)

nariman seraj
2014/11/04, 00:01
عزیز نگران نباش تو اخبار هم اومده که این بازی خلاف انتظار یه روز قبل تر منتشر شده . راحت دانلود کن ... خوش باشی ما که وقت بازی کردن نداریم ! =((

درسته رضا جان
ولی قابل ذکره که فقط نسخه دانلودی یک روز جلوتر منتشر شده و پخش رسمی در روز مقرر است.

Sent from my ASUS K00S using Tapatalk

nariman seraj
2014/11/04, 00:04
کالاف از واجباته ! شده شبی 30 دقیقه ....... نمیشه نباشه !

کاملا موافقم
اصلا من شبی یه بار کاپیتان پرایس و کاپیتان مک تاویش رو نبینم شبم صبح نمیشه
البته کلی گفتم، ربطی به این عنوان نداره.

Sent from my ASUS K00S using Tapatalk

nariman seraj
2014/11/04, 16:06
33252
چندی پیش آخرین اسکرین شات هایی که از این عنوان منتشر شد فقط روی یک چیز تمرکز داشت، گرافیک خارق العاده بازی بود که اسکرین شات ها را بسیار زیبا کرده بود. البته نباید امکانات بسیار عالی بازی را هم بی تاثیر دانست. هم اکنون اسکرین شات های بی نظیری از بازی منتشر شده که گرافیک آن وصف نشدنی است.
نکته ای که PC بازان باید بدانند این است که این تصاویر از روی پلتفرم PC در بالاترین حد تنظیمات گرافیک بازی ( MAX Setting ) گرفته شده که گرافیک بی نظیر بازی نشان میدهد و PC گیمر ها را روسفید میکند. این اسرکین شات های جدید از بخش تک نفره یا همان Single Player گرفته شده اند که در ادامه میتوانید آن ها را مشاهده نمایید.




33253 33254 33255 33256

33257 33258 33259 33260







تهیه و تنظیم : نریمان سراج

منبع : Callofdutyforever (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)






( پست ها را دنبال کنید )

nariman seraj
2014/11/04, 16:30
33262
اگر به خاطر داشته باشید در پست های قبل اعلام کردیم که COD:AW در XBOX ONE مشکل دانلود دارد. باید این را هم اضافه کنیم که این مشکل فقط به مایکروسافت ختم نمیشود و کاربرانی که از PS4 استفاده میکنند نیز این مشکل را دارند و برخی از آنان اعلام نموده اند که اصلا قادر به دانلود نیستند.

مایکروسافت برای این مشکل راه حلی پیشنهاد کرد که تا حدودی کارساز بود، اما وقتی سونی هم وارد این بحث شد، این دو کمپانی پر قدرت اعلام کردند که :



" مشکلات دانلود به خاطر شلوغی بیش از حد سرور هاست،
زیرا در سرتاسر جهان، افراد بیشماری در حال دانلود این بازی هستند
و با گذشت زمان و خلوت تر شدن سرور ها این مشکلات هم به پایان میرسد. "




این عنوان در 4 نوامبر مصادف با 13 آبان 1393 یعنی امروز، به طور رسمی در سراسر جهان منتشر شد، در حالی که نسخه های نسل هفتمی و PC آن یک روز زودتر آماده شد و همچنین کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده بودند به صورت آنلاین میتوانند بازی را دانلود کنند.




تهیه و ترجمه : نریمان سراج

منبع : Reddit






( پست ها را دنبال کنید )

Aliover
2014/11/04, 23:12
از دیشب تا حالا کی 42 گیگ رو دانلود کردن و کی تا نیمه های بازی رفتن این بزرگواران ؟
والا دو تا حدس هست
یک اینکه این بزرگواران خیلی بیکار تشریف دارن و کلا رخت و خوابشون انداختن جلو پی سی :دی
دو اینکه نتشون با سرعت نور دانلود میکنه چون این 42 گیگ و بازی های آینده روکه میبینم حجم بالایی دارن ف کلا از از دانلود ناامید میشم.
42 گیگگگگ چه خبره؟؟!!!
این رو یک باید یک هفته بذارم برای دانلود
ضمنا اینطور که پیداست بازی به خوبی برای همه کارت ها بهینه شده.
پس مثل نسخه قبلی مشکلات افت فریم و غیره نیست.
تو نسخه قبلی موقع لود مرحله من نمیدونم این بازی چی کاری با این پردازنده بدبختانجام میداد که 100 درصد پردازنده درگیر میشد.
درصد لود چنان سنگین بود که من یک لحظه فکر کردم بازی داره تست XTU میگیره :D
با توجه به بنچمارک ها با کمی اورکلاک فریم بالای 60 برای کارت های رده متوسط قابل پیشبینی هست

SAMAN
2014/11/05, 00:42
والا دو تا حدس هست
یک اینکه این بزرگواران خیلی بیکار تشریف دارن و کلا رخت و خوابشون انداختن جلو پی سی :دی
دو اینکه نتشون با سرعت نور دانلود میکنه چون این 42 گیگ و بازی های آینده روکه میبینم حجم بالایی دارن ف کلا از از دانلود ناامید میشم.
42 گیگگگگ چه خبره؟؟!!!
این رو یک باید یک هفته بذارم برای دانلود
ضمنا اینطور که پیداست بازی به خوبی برای همه کارت ها بهینه شده.
پس مثل نسخه قبلی مشکلات افت فریم و غیره نیست.
تو نسخه قبلی موقع لود مرحله من نمیدونم این بازی چی کاری با این پردازنده بدبختانجام میداد که 100 درصد پردازنده درگیر میشد.
درصد لود چنان سنگین بود که من یک لحظه فکر کردم بازی داره تست XTU میگیره :D
با توجه به بنچمارک ها با کمی اورکلاک فریم بالای 60 برای کارت های رده متوسط قابل پیشبینی هست


اره من با اینکه رو سالید بازی رو نصبیده بودم باز لود های طولانی رو شاهد بودم !

spetsnaz
2014/11/05, 18:34
تست این بازی از سایت معتبر guru3d

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

MoJtAbA
2014/11/05, 21:08
درایور جدید Nvidia که برای بازی COD Advanced Warfare بهینه سازی شده منتشر شد ! درایور 344.60 رو میتونید از سایت سخت افزار برای ویندوز 32 بیت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) و 64 بیت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) خودتون دریافت کنید. علاوه بر این بازی ، این درایور برای بازی های :

Assassin’s Creed Unity
Dead R***ng 3
Lords of the Fallen
The Crew
Elite Dangerous
Escape Dead Island
FIFA 15
Lichdom: Battlemage
MechWarrior Online
Monster Hunter Online
Ryse: Son of Rome
Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth
Sleeping Dogs
The Vanishing of Ethan Carter

هم بهنیه سازی شده.

SAMAN
2014/11/05, 22:19
اقا 20 گیگ ش دانلود شده بفرست صلوات رو .....

nariman seraj
2014/11/06, 00:27
درایور جدید Nvidia که برای بازی COD Advanced Warfare بهینه سازی شده منتشر شد ! درایور 344.60 رو میتونید از سایت سخت افزار برای ویندوز 32 بیت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) و 64 بیت (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) خودتون دریافت کنید. علاوه بر این بازی ، این درایور برای بازی های :

Assassin’s Creed Unity
Dead R***ng 3
Lords of the Fallen
The Crew
Elite Dangerous
Escape Dead Island
FIFA 15
Lichdom: Battlemage
MechWarrior Online
Monster Hunter Online
Ryse: Son of Rome
Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth
Sleeping Dogs
The Vanishing of Ethan Carter

هم بهنیه سازی شده.

مجتبی جان بسیار بسیار ممنونم

Sent from my ASUS K00S using Tapatalk

ABS92
2014/11/06, 03:35
درود به همه ...
نمیدونستم که آیا میشه از بازی خودمون هم عکس بذاریم یا نه.اگر که جای اشتباهی پستم رو میذارم از مدیران خواهشمندم که پست رو منتقل کنن.
تاپیکی پیدا نکردم که عکس های بازی هامون رو درش بذاریم و چون تاپیک رو یه تاپیک مربوط و البته پر بازدید پیدا کردم گفتم که همینجا یه چندتایی عکس بذارم.

یه چندتایی شات از بازی گرفتم گفتم بذارم تا بروبچ ببینن و نظرشونو بگن.فکر کنم چپتر 3 بود.نمیدونم دقیق کجاش بود :دی
کسی هست که بازی رو به جایی رسونده باشه؟نظر دوستان راجع به بازی چی هست؟راضی بودید؟

اول تنظیماتی که من باهاش بازی رو اجرا میکنم :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 39_22_423.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _39_25_996.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _39_44_066.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 39_50_862.jpg)


ایناهم از محیط که با اینکه خیلی مورد عنایت قرار گرفتم :-) تا تنظیمات مناسبی رو براش انجام بدم تا فریم خوبی هم بگیرم :

ابتدای مرحله که خیلی محیط زیبایی داشت:
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 22_43_514.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _22_58_475.jpg)
سوار بر موتور سیکلت های آینده که روی هوا میرن :دی .در مقابل محافظان غول پیکر دروازه های شهر
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 25_06_829.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _25_47_494.jpg)

کالاف با طعم مترو :دی البته توی تونل های مترو نیست.توی یه ساختمون مخروبس:
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 29_03_021.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _29_15_356.jpg)

اینجاهم مجبور شدم یه بنده خدارو به درک واصل کنم وگرنه منو چه به آدم کشی خخخخ:
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _34_03_333.jpg) ​فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _34_04_052.jpg)

SAMAN
2014/11/06, 12:37
اقا من هم موافق ام ....... اگه ممکنه یه اموزش در مورد تنظیمات بازی قرار بدین ......

nariman seraj
2014/11/06, 13:28
33388
دیروز یکی از کاربران سایت Guro3D تصاویری از بخش تنظیمات بازی بر روی پلتفرم PC منتشر کرد که به همه اثبات کرد بخش تنظیمات دارای امکانات خوبی است.
از این امکانات میتوان به وجود آپشنی به نام Dynamic Light Limit اشاره کرد که میتوان از آن برای تنظیم نور سایه ها و جزئیات بازی هماهنگ با صفحه نمایش و همینطور متناسب کردن نور جزئیات بازی با حرکات گیمر استفاده کرد.

همچنین قابل ذکر است که کاربر مذکور دارای یک کارت گرافیت GTX 770 با ظرفیت گرافیکی 2 گیگ استفاده کرده است. در ضمن میتوانید این عنوان را با کیفیت FULL HD نیز تماشا کنید.

همچنین لیست کارت گرافیک هایی که با این عنوان مشکلی ندارند و همه این بازی ساپورت میکنند را میتوانید مشاهده کنید.

GeForce GTX 760
GeForce GTX 770
GeForce GTX 780
GeForce GTX 780 Ti
GeForce GTX 970
GeForce GTX 980
GeForce GTX Titan Black
Radeon HD 7970 GHz
Radeon R7 260X
Radeon R9 270X
Radeon R9 280X
Radeon R9 290
Radeon R9 290X




در زیر تصاویری از پخش تنظیمات را مشاهده میفرمایید.



33381 33386 33384 33385

33382






همچنین میتوانید تصویر سیستم این کاربر را مشاهده کنید.

33387




تهیه و ترجمه : نریمان سراج

منبع : Guro3D (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. ance_benchmark_review,5.html)

ABS92
2014/11/07, 22:09
با اجازه ی اساتید
تمومش کردم بازی رو و چندتا شات دیگه براتون میذارم.البته از مرحله ی آخر نذاشتم چون اسپویل میشد شدید.
و این هم چندتا شات دیگه از بازی بسیار زیبای COD : AW

سواری با موتورهای آینده هم خیلی حال میده :دی

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _21_39_629.jpg)

این هم یک نمای بسیار زیبا از زمین پوشیده از برف و یخ :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 07_17_795.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _07_21_163.jpg)

این غارهای یخی هم فوق العاده زیبا بود :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _10_08_970.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 10_33_138.jpg)

طراحی آب و موج ها واقعا زیباس :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _13_06_199.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _13_44_780.jpg)

بازهم یک نمای زیبای غروب :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _17_37_069.jpg)

اینجاهم که کرایسیس شدیم :دی

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _37_07_962.jpg)

سواری با تانک های آینده هم خیلی حال داد :دی

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _10_00_192.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 10_02_013.jpg)

ماشین سواریشم حال داد :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _16_51_496.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _17_49_386.jpg)

عکس دوم اون گوشه ی سمت راست که یکم درهمه تصویر هوای متراکمی رو نشون میده که بعد از شلیک به اون ماشین جلوییه.البته توی عکس هنوز نخورده بهش :دی

SAMAN
2014/11/07, 23:31
اقا مال من هنوز 5 گیگ ش مونده تا دانلود بشه !

تموم کردی !

nariman seraj
2014/11/08, 00:08
[FONT=Tahoma]با اجازه ی اساتید
تمومش کردم بازی رو و چندتا شات دیگه براتون میذارم.البته از مرحله ی آخر نذاشتم چون اسپویل میشد شدید.

[/SIZE]
مرسی از تو دوست عزیز که تجربیاتت رو با ما به اشتراک می گذاری.
فقط یه لطفی کن عکسایی که میگیری رو تو آپلود سنتر خود انجمن آپلود کن تا با کیفیت بیشتری پخش بشه
مخصوصا تصاویری که از تنظیمات بازی گرفتی.
با تشکر


Sent from my ASUS K00S using Tapatalk

ABS92
2014/11/08, 11:46
اقا مال من هنوز 5 گیگ ش مونده تا دانلود بشه !

تموم کردی !
آره سامان جان.
من خریدمش.10 تا دی وی دی.کلی پول دادم ولی کاملا راضیم و خیلی بازی خوبی هست و من که بشدت ازش لذت بردم.

مرسی از تو دوست عزیز که تجربیاتت رو با ما به اشتراک می گذاری.
فقط یه لطفی کن عکسایی که میگیری رو تو آپلود سنتر خود انجمن آپلود کن تا با کیفیت بیشتری پخش بشه
مخصوصا تصاویری که از تنظیمات بازی گرفتی.
با تشکر


Sent from my ASUS K00S using Tapatalk
خواهش میکنم جناب سراج عزیز
چشم.ان شاالله برای دفعات بعد داخل انجمن آپلود میکنم.

ABS92
2014/11/08, 14:12
درودی دیگر

عکس های پست 107 رو با این تنظیمات گرفتم.توی یکی دو مرحله ی بازی افت فریم شدیدی داشتم که مجبور شدم کمی تنظیمات رو پایین بیارم :

334463344733448

aryaiee
2014/11/08, 14:16
درودی دیگر

عکس های پست 107 رو با این تنظیمات گرفتم.توی یکی دو مرحله ی بازی افت فریم شدیدی داشتم که مجبور شدم کمی تنظیمات رو پایین بیارم :

334463344733448

دوست من شما لطفا کانفیگ سیستمون رو میفرمائید؟

magiteq
2014/11/08, 15:18
درودی دیگر

عکس های پست 107 رو با این تنظیمات گرفتم.توی یکی دو مرحله ی بازی افت فریم شدیدی داشتم که مجبور شدم کمی تنظیمات رو پایین بیارم :

334463344733448

فریم بافر کارت گرافیک ات پر میشه دیگه
اون گزینه supersampling رو غیر فعال کن و همچنین دو گزینه
Cache Sun Shadow Maps و Cache Spot Shadow Maps رو به همچنین

ABS92
2014/11/08, 15:58
دوست من شما لطفا کانفیگ سیستمون رو میفرمائید؟

درود

توی پروفایلم بود که . اینه :

AMD Phenom II X4 B55 @ 3.72GHz
XMS3 2*4GB 1600 CL10
Sapphire HD 7850 2GB
Western 500GB Green (Games)1
Transcend SSD320 64GB (Win)2

spetsnaz
2014/11/08, 16:23
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.
اقا مال من هنوز 5 گیگ ش مونده تا دانلود بشه !

تموم کردی !


سلام این سایت نسخه کم حجم گذاشته 28.7 gb


فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

spetsnaz
2014/11/08, 17:13
با اجازه ی اساتید
تمومش کردم بازی رو و چندتا شات دیگه براتون میذارم.البته از مرحله ی آخر نذاشتم چون اسپویل میشد شدید.
و این هم چندتا شات دیگه از بازی بسیار زیبای COD : AW

سواری با موتورهای آینده هم خیلی حال میده :دی

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _21_39_629.jpg)

این هم یک نمای بسیار زیبا از زمین پوشیده از برف و یخ :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 07_17_795.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _07_21_163.jpg)

این غارهای یخی هم فوق العاده زیبا بود :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _10_08_970.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 10_33_138.jpg)

طراحی آب و موج ها واقعا زیباس :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _13_06_199.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _13_44_780.jpg)

بازهم یک نمای زیبای غروب :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _17_37_069.jpg)

اینجاهم که کرایسیس شدیم :دی

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _37_07_962.jpg)

سواری با تانک های آینده هم خیلی حال داد :دی

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _10_00_192.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 10_02_013.jpg)

ماشین سواریشم حال داد :

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _16_51_496.jpg) فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .jpg (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. _17_49_386.jpg)

عکس دوم اون گوشه ی سمت راست که یکم درهمه تصویر هوای متراکمی رو نشون میده که بعد از شلیک به اون ماشین جلوییه.البته توی عکس هنوز نخورده بهش :دی

سلام

دوست عزیز حدوداً چند ساعت طول کشید ؟ زامبی مودش هم کار میکرد؟

ABS92
2014/11/08, 18:46
سلام

دوست عزیز حدوداً چند ساعت طول کشید ؟ زامبی مودش هم کار میکرد؟
سلام
والا نمیدونم دقیق که چقد طول کشید ولی شاید من توی 7 یا 8 ساعت تونستم برمش.
نه زامبی نداشت مال من.

MoJtAbA
2014/11/08, 18:51
سلام

دوست عزیز حدوداً چند ساعت طول کشید ؟ زامبی مودش هم کار میکرد؟

سلام

گیمپلی بازی کلا 5 ساعته و قسمت زامبی هم توسط یک DLC به بازی اضافه خواهد شد !

magiteq
2014/11/08, 19:43
سلام

گیمپلی بازی کلا 5 ساعته و قسمت زامبی هم توسط یک DLC به بازی اضافه خواهد شد !

قسمت زامبی که فقط برای مولتی هست

MoJtAbA
2014/11/08, 19:58
قسمت زامبی که فقط برای مولتی هست

برادر مطمئنی ؟ من خوندم که یک قسمت جدا از قسمت داستانی و مولتیه ! حتی توی VG247 من چیزی در مورد بخش مولتی نخوندم.

in-fo
2014/11/08, 23:07
سلام
با سری کارت گرافیک 970 میشه اینو بدون لگ بازی کرد ؟! ( توی بعضی تاپیک ها این سوال رو میپرسم ) چون وقتی یه چیزی رو میخوام بخرم بیش از حد سوال میپرسم حالا چه بعد از خرید و یا چه قبل از خرید و سوال دومم اینه که dlc چیه ؟ توی نت زیاد توضیح دادن منتها طرف انشا نوشته بود حوصله نداشتم بخونمش ممنون میشم دوستان به صورت مختصر توضیح بدن امیدوارم بابت سوال کارت گرافیک مشکلی ایجاد نکرده باشم

Oneshot Milad
2014/11/08, 23:56
قسمت تک نفره این بازی چرا انقدر وقتش کمه :/

magiteq
2014/11/09, 00:19
سلام
با سری کارت گرافیک 970 میشه اینو بدون لگ بازی کرد ؟! ( توی بعضی تاپیک ها این سوال رو میپرسم ) چون وقتی یه چیزی رو میخوام بخرم بیش از حد سوال میپرسم حالا چه بعد از خرید و یا چه قبل از خرید و سوال دومم اینه که dlc چیه ؟ توی نت زیاد توضیح دادن منتها طرف انشا نوشته بود حوصله نداشتم بخونمش ممنون میشم دوستان به صورت مختصر توضیح بدن امیدوارم بابت سوال کارت گرافیک مشکلی ایجاد نکرده باشم

شما میتونید در بالاترین تنظیمات بدون لگ بازی کنید و بدون مشکل


قسمت تک نفره این بازی چرا انقدر وقتش کمه :/

برای اینکه سالیانه ساخته میشه و طبیعتا بازی که سالیانه عرضه میشه با بازی که 2-3 سال یکبار میاد , محتوای بیشتری در بخش تک نفره داره
همچنین طراحی مرحله COD به شکلی هست که تایم گیمپلی رو نمیشه خیلی افزایش داد
برای یه بازی FPS محض با مراحل کاملا اسکریپت , نمیشه خیلی کش دار کرد
بازی های مشابه مثل BF هم همین میزان تایم گیمپلی هست در بخش تک نفره
بیشتر بخش مولتی مهم هست تا تکنفره

in-fo
2014/11/09, 01:21
شما میتونید در بالاترین تنظیمات بدون لگ بازی کنید و بدون مشکل

عجب کارت گرافیکی هستش لامصب جدیدترین بازی هارو داره بدون لگ اجرا میکنه ! ( 1700 دادن برای این کارت گرافیک به صرفه است ولی حیف که قیمت اصلیش خیلی کمتر از اینه )
درمورد dlc هم دوستان اگه توضیح بدن ممنونشون میشم

ABS92
2014/11/09, 11:25
عجب کارت گرافیکی هستش لامصب جدیدترین بازی هارو داره بدون لگ اجرا میکنه ! ( 1700 دادن برای این کارت گرافیک به صرفه است ولی حیف که قیمت اصلیش خیلی کمتر از اینه )
درمورد dlc هم دوستان اگه توضیح بدن ممنونشون میشم
بله دوست عزیز.کارت گرافیک شما درحال حاضر از بهترین کارت های موجود بازار هست و کارت های 290X و 780 رو براحتی میتونه پشت سر بذاره.
DLCها بسته های الحاقی هستن که برای برخی بازی ها منتشر میشن که حاوی یک داستان و یا Objectiveهای جدیدی برای اون بازی هستن.مثل DLC بازی واچ داگز که به اسم Bad Blood براش منتشر شد که یک روند داستانی جدیدی برای این بازی بود. یا DLCهایی که با محتوای اضافه کردن ماشین های جدید برای بازی NFS Rivals منتشر شد.یا برای برخی بازی ها مثل Sleeping Dogs یک سری DLC با محتوای مراحل فرعی زیادی منتشر شده.

امیدوارم تونسته باشم بخوبی توضیح مختصری داده باشم.

nariman seraj
2014/11/09, 20:47
33492
سلام دوستان

همانطور که میدانید اکتیویژن وعده های بسیاری در رابطه با بخش چند نفره بازی جدیدش COD : AW داد و به تمامی بازیکنان قول یک بخش عالی و پرقدرت با سرور های اختصاصی را داد.

اما چندی پیش مشکلات شدیدی گریبان گیر طرفداران بخش چند نفره شد که همه را عصبانی کرد. یکی از این مشکلات که مهمترین آن هاست بدین صورت است که شما در حال شلیک کردن به دشمنتان هستید که متوجه میشوید گلوله ها به وی اصابت نمیکند، همین مشکل در مقابل شما هم هست و هنگامی که به شما شلیک میکنند به هیچ عنوان گلوله ای به شما برخورد نمیکند، اما وقتی حتی در معرض خطر هم نیستید در آن موقع برخورد گلوله ها را حس میکنید و صفحه نمایش به رنگ قرمز در می آید.

مشکلات دیگری هم هستند که باعث میشوند عرصه به بازیکن تنگ شود. این مشکلات از قبیل بی پاسخ ماندن در مقابل سرور و وصل نشدن به آن، بیرون آمدن بی موقع از سرور و وجود باگ ها و لگ های بسیار زیاد است.

اکتیویژن Sledgehammer Games از وجود این مشکل ابراز تاسف کرده و گفتند که با ارائه آپدیت جدید تمامی این مشکلات بدون شک برطرف میشوند و حسابی از طرفداران و بازیکنان عذر خواهی کردند.




تهیه و ترجمه : نریمان سراج

منبع : IGN




( پست ها را دنبال کنید )

nariman seraj
2014/11/09, 21:48
قسمت زامبی که فقط برای مولتی هست

دوست من فکر کنم اشتباه میکنی

قسمت زامبی توسط DLC میاد.

magiteq
2014/11/09, 23:47
دوست من فکر کنم اشتباه میکنی

قسمت زامبی توسط DLC میاد.

DLC برای مولتی هست

nariman seraj
2014/11/11, 02:29
33527
با سلامی دوباره خدمت دوستان خوب و گلم

طبق اخبار منتشر شده در کلیه وبسایت ها اعم از داخلیو خارجی، متوجه شدیم که عنوان محبوب و پرطرفدار COD:AW تنها با گذشت نخستین هفته از فروش رسمی خود توانست فروشش را از مجموع فروش سه بازی سرنوشت، تایتانفال و ولفنشتاین بیشتر کند و علاوه بر این توانست رکورد عنوان پیشین این سری یعنی COD:GHOST را نیز بشکند.

این فروش تنها مختص به بریتانیاست و در کل جهان نیز توانسته در مقیاسی بزرگتر این موفقیت چشمگیر را ادامه دهد.

همانطور که در جدول زیر میبینید، پس از COD، فیفا 15، فوتبال منیجر 15 و بیگانه که خود را از رتبه سیزدهم به چهارم کشانده، قرار دارند که توانسته اند رتبه های دوم و چهارم را به خود اختصاص دهند.

با ما باشید تا در روز های آتی شما را از تمامی اخبار فروش این عنوان ها مطلع کنیم.

33526




منبع : UK - CHART (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) و VG247 (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)

و همینطور به نقل از وبسایت دی بازی( تصویر نخست )




( پست ها را دنبال کنید )

nariman seraj
2014/11/14, 01:13
33637

همانطور که میدانید عنوان محبوب Call of Duty: Advanced Warfare توانست رکورد های خوبی در بخش فروش از خود به جای بگذارد. به تازگی نتایج جدیدی از فروش این محصول در آمریکا به دست رسیده است که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.
این عنوان زیبا توانست در اولین هفته عرضه خود در ایلات متحده آمریکا حدود 3.72 میلیون نسخه فروش داشته باشد.


عنوان Call of Duty: Advanced Warfare توانست تنها در یک هفته انتشار خود در آمریکا توانسته 3,722,031 بفروشد که این خودش یعنی شکستن رکورد نسخه های قبلی و خیلی از عنوان های پرطرفدار دیگر. همچنین قابل ذکر است که فروش نسخه xbox one این عنوان بسیار بیشتر از نسخه ps4 این عنوان است. نسخه Xbox One توانسته 1,293,397 و نسخه PlayStation 4 توانسته 1,249,181 واحد فروش را از آن خود کنند.


این عنوان زیبا هم اکنون برای تمامی کنسول های نسل هفتم و هشتم و همچنین PC در دسترس است.




تهیه و ترجمه : نریمان سراج

منبع : VGchartz (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)






( پست ها را دنبال کنید )

spetsnaz
2014/11/16, 00:05
لینک بررسی عملکرد کارت گرافیکهای لپتاپ در advanced warfare

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

nariman seraj
2014/12/23, 03:51
34884
سلام دوستان

چندی پیش وبسایت رسمی Call Of Duty با منتشر کردن تریلری جدید از قسمت زامبی، اعلام کرد که 4 عدد DLC برای این قسمت در راه است که باعث ایجاد تغییراتی در قسمت زامبی میشود و همچنین یکی از این DLC ها دارای داستان جداگانه ایست که اکتیویژن و وبسایت COD به شدت رو آن مانور داده اند.

در این تریلر ما مشاهده میکنیم که زامبی ها لباس EXO به تن دارند و به شرکت اطلس حمله کرده اند و در بین تمامی کارکنان و نظامی های آنجا شما و عده کمی زنده مانده اید.


34883
هم اکنون میتوانید این تریلر زیبا را با کیفیت های مختلفی دانلود نمایید.


دانلود با کیفیت Full HD (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .88E401C76DD82E5D1D4D1D759CBEAA3AB0F7C1ED&mv=m&source=youtube&initcwndbps=4706250&ip=174.127.80.19&dur=59.059&itag=137&sparams=clen%2Cdur%2Cgir%2Cid%2Cinitcwndbps%2Cip%2 Cipbits%2Citag%2Clmt%2Cmm%2Cms%2Cmv%2Crequiressl%2 Csource%2Cupn%2Cexpire&fexp=900064%2C900718%2C927622%2C932404%2C9405909%2 C9406077%2C941004%2C943917%2C947209%2C947218%2C948 124%2C952302%2C952605%2C952901%2C955301%2C957103%2 C957105%2C957201&lmt=1419008085376272&ipbits=0&key=yt5&clen=24662180&expire=1419316022&id=o-ACcPCKxJqbbMuHyqJAGcKj9Z2se9cEpgI9QBD3KQtv9Y)

دانلود با کیفیت HD (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .02648CC3C20C604EA64F63E54CF9D9BC8F606DDB&mv=m&ratebypass=yes&source=youtube&initcwndbps=4706250&ipbits=0&dur=59.118&itag=22&sparams=dur%2Cid%2Cinitcwndbps%2Cip%2Cipbits%2Cita g%2Cmm%2Cms%2Cmv%2Cratebypass%2Crequiressl%2Csourc e%2Cupn%2Cexpire&fexp=900064%2C900718%2C927622%2C932404%2C9405909%2 C9406077%2C941004%2C943917%2C947209%2C947218%2C948 124%2C952302%2C952605%2C952901%2C955301%2C957103%2 C957105%2C957201&ip=174.127.80.19&key=yt5&expire=1419316022&id=o-ACcPCKxJqbbMuHyqJAGcKj9Z2se9cEpgI9QBD3KQtv9Y)

دانلود با کیفیت SD (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. .82F0DB996340BDBB0C89AC4ECF3260B89C446409&mv=m&source=youtube&initcwndbps=4706250&ip=174.127.80.19&dur=59.059&itag=135&sparams=clen%2Cdur%2Cgir%2Cid%2Cinitcwndbps%2Cip%2 Cipbits%2Citag%2Clmt%2Cmm%2Cms%2Cmv%2Crequiressl%2 Csource%2Cupn%2Cexpire&fexp=900064%2C900718%2C927622%2C932404%2C9405909%2 C9406077%2C941004%2C943917%2C947209%2C947218%2C948 124%2C952302%2C952605%2C952901%2C955301%2C957103%2 C957105%2C957201&lmt=1419008053947695&ipbits=0&key=yt5&clen=6517958&expire=1419316022&id=o-ACcPCKxJqbbMuHyqJAGcKj9Z2se9cEpgI9QBD3KQtv9Y)



( دوستان توجه کنید، چون ممکنه لینک ها بعد از چند روز نوسازی و عوض بشن، لینک صفحه رو هم براتون میزارم که میتونید ازاینجا (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.) وارد اون بشید )



( پست ها را دنبال کنید )

nariman seraj
2014/12/31, 23:16
35171

همانطور که میدانید تا چند ساعت دیگه وارد سال 2015 میلادی میشیم.



اول از همه این سال جدید میلادی رو به همتون تبریک میگم. دوم اینکه برای طرفداران عنوان Call of Duty: Advanced Warfare خبر خوبی دارم و اون اینه که این بازی تونست جدول UK Chart 2014 رو با صدر نشینی به پایان برسونه و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عناوین 2014 در بریتانیا بشه.

همونطور که میدونید این عنوان توسعه یافته شرکت اسلج همر گیمز هست که توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شد و با گرافیک خارق العاده ی خودش تونست دل خیلی ها رو ببره. با اینکه بخش کمپین این بازی زیاد داستان قوی و پخته ای نداشت ولی بخش مولنی اون تونست نمرات خیره کننده ای از وبسایت ها و کاربران بگیره که این خودش برای بازی موفقیت بزرگی به حساب میاد.

همچنین جالبه بدونید که کاربران بعد از بازی Call of Duty: Advanced Warfare، بازی محبوب و پر سر و صدای GTA V رو بهترین بازی دونستند که هنوز هم داره به فروش قدرتمند خودش ادامه میده.

در ادامه لیستی رو براتون آماده کردم از 10 بازی برتر UK Chart در سال 2014 که میتونید مشاهده کنید.



Call of Duty: Advanced Warfare

Grand Theft Auto

FIFA 15

Assassin’s Creed: Unity

Far Cry 4

The Crew

DriveClub

Minecraft Xbox version

Minecraft PS Version

LEGO Batman 3: Beyond Gotham



لطفا نظراتتون رو حتما با ما در میون بگذارید.


منبع : UK CHART

nariman seraj
2015/01/03, 16:27
35240
همانطور که قبلا اعلام کردیم، 4 بسته الحاقی یا همان DLC برای بازی Call Of Duty : Advanced Warfare آماده شده که در تاریخ های مشخصی منتشر خواهند شد.

نام نخستین DLC ای که قرار است در تاریخ 27 ژآنویه 2015 منتشر شود EXO ZAMBIES MODE است که در این DLC ما شاهد تغییراتی در لباس های زامبی ها، داستان جدید و بسیار زیبا که آن را به شرکت اطلس ربط میدهند و همچنین هوش مصنوعی قوی زامبی ها خواهیم بود.

فعلا اخبار زیادی درمورد داستان این DLC منتشر نشده، اما در تریلری که برایتان قرار دادیم، دیالوگی زیبا گفته شد که به این معناست: " وقتی اطلس بمب رو انداخت ( به منظور نابود کردن زامبی ها ) چیزی که فکرش رو نمیکرد تغییر زامبی ها و عوض شدنشون توسط این بمب بود. ( که یعنی بمب بجای نابود کردنشون اون ها رو عوض کرده. ) "









منبع : وبسایت رسمی Call Of Duty

magiteq
2015/01/04, 16:13
من این بازی رو نصب کردم.ولی کمی کند هست.حتی وقتی تنظیمات گرافیک رو پایین تر هم میارم باز هم روان اجرا نمیشه.
در حالی که فارکرای 4 رو با بالاترین تنظیمات راحت اجرا میکنم.
گرافیکم 7970 هست.
8 گیگ هم رم دارم.
آیا سیستم نمیکشه؟یا باید آپدیت جدیدی رو نصب کنم؟
اون نسخه ای که نصب کردم کرک نداره و از روی دی وی دی نصب کردم.
باید چه آپدیتی رو بگیرم برای بازی؟

منتقل شد
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.

MoJtAbA
2015/01/15, 19:48
عزیزان چند تا مشکل توی COD Advanced Warfare داشتم و تونستم حلشون کنم ، گفتم بیام راه حلشون رو اینجا هم اعلام کنم که به درد شما هم بخوره.

مشکل اول :بازی از همه VRam کارت گرافیک شما استفاده نمیکنه

اگر به قسمت Advanced Video برید ، میبینید که گوشه تصویر مقدار VRam کارت گرافیک شما رو نوشته.

35737

ممکن شما هم متوجه این شده باشید که بازی از تمام VRam کارت گرافیک شما استفاده نمیکنه. از 2 گیگابایت VRam کارت گرافیک بنده ، فقط از 1.5 گیگ اش استفاده میکرد ! برای حل این مشکل این کار رو انجام بدید :

توی محل نصب بازی یه پوشه هست با نام Player2 داخل این پوشه یک فایل وجود داره با نام Config اون رو باز کنید و عبارت روبرو رو پیدا کنید : seta r_videoMemoryScale "0.85"

اون عدد 85 رو به 1 تغییر بدید و فایل رو سیو کنید ، میبنید که توی تنظیمات بازی تمام VRam کارت گرافیک شما رو نوشته.

مشکل دوم : وقتی کیفیت Texture رو هارو تغییر میدید ، هیچ تغییری توی کیفیت اونها ایجاد نمیشه

برای حل این مشکل گزینه ای که توی عکس زیر مشخص شده و گزینه پایین اون رو غیر فعال کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد آپدیت 1.2 رو نصب کنید.

35738

مشکل سوم : لگ در Cutscene ( فیلم های بین مراحل )

گزینه ای که توی تصویر زیر مشخص شده رو غیر فعال کنید.

35740

نکات کلی درباره بازی :



آپدیت های منتشر شده برای بازی رو نصب کنید.
محل سیو بازی توی همون پوشه Player2 هست.
یک راه حل دیگه من توی سایت های دیگه دیدم برای حل مشکل سوم. پیشنهاد شده بود که VSync فعال بشه و از قسمت Video Option گزینه Display Mode روی Windowed No Border گذاشته بشه. ( اگر چه که برای من هیچ تغییری توی روند اجرای Cutscene ها پیش نیومد و مشکل من با همون راه حلی که گفتم حل شد ! )


35739

امیدوارم که مفید باشه ;)

sima_f
2015/03/18, 14:47
دوستان من یه صحنه ای اخر بازی دیدم خیلی یکه خوردم به نظر منظور خاصی داشت ؟؟نمیدونم .....شاید هم اتفاقی بوده :-?

3743337434

aryaiee
2015/03/18, 19:39
دوستان من یه صحنه ای اخر بازی دیدم خیلی یکه خوردم به نظر منظور خاصی داشت ؟؟نمیدونم .....شاید هم اتفاقی بوده :-?

3743337434

اتفاقا منم دیدم حتی جالب بود برام ولی یادم رفت پیگیری کنم بعدش!