PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کارت گرافیک گیگابایت R7 260X OC بازی با احساسات بی پول ها



Reza Eshraghi
2013/12/26, 21:59
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.



گیگابایت جدیدترین کارت گرافیک خود را بر پایه پردازنده گرافیکی AMD HAWAII معرفی کرد. کارت گرافیک Gigabyte R7 260X OC که از خنک کننده مجهز به یک عدد فن بهره می برد، با قیمت مناسب 107 یورو می تواند قند در دل گیمر های بی پول آب کند. فرکانس هسته در این کارت برابر با 1188 مگاهرتز و فرکانس حافظه نیز برابر با 1625 مگاهرتز است و یک رابط حافظه 128 بیتی وظیفه انتقال یک گیگابایت حافظه GDDR5 را برعهده دارد.
فن به کار رفته در خنک کننده با ابعاد 10 سانتی متر است و هیچ لوله انتقال حرارتی برای بهبود وضعیت خنک کنندگی در نظر گرفته نشده است. کارت گرافیک GV-R726XOC-1GD برای انتقال تصویر به دو خروجی DVI، یک پورت HDMI و یک خروجی DisplayPort مجهز است.

فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.



طبق اعلام گیگابایت، کارت گرافیک R7 260X OC توسط این کمپانی به صورت اورکلاک شده وارد بازار می شود تا کارایی بالاتری نسبت به برخی از رقبای خود به ثبت برساند. بورد اختصاصی گیگابایت با رنگ آبی و تجهیزات Ultra Durable 2 در مدار تغذیه، از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود. قیمت Gigabyte GV-R726XOC-1GD برابر با 106.7 یورو اعلام گردیده و پیش فروش آن هم اکنون در حال انجام است.

منبع: TechPowerUp
لینک این مطلب در وب سایت سخت افزار (فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.)