PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مستند آتاری توسط مایکروسافت تولید خواهد شد



Reza Eshraghi
2013/12/26, 21:55
فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند.


پیش از این خبری منتشر شده بود که بر اساس آن مایکروسافت قصد تولید سریال های اختصاصی کنسول اکس باکس از ابتدای سال 2014 را دارد. این مجموعه قرار است مختص شبکه اکس باکس لایو (Xbox Live) باشد که در حال حاضر تنها از طریق کنسول های اکس باکس وان (Xbox One) و اکس باکس 360 (Xbox 360) قابل دست یابی است. از قرار اولین مجموعه ویدئویی مایکروسافت به کمپانی آتاری اختصاص خواهد داشت.

به گفته مایکروسافت، کنسول اکس باکس باید مهمترین وسیله موجود در اتاق نشیمن باشد و به همین خاطر میخواهیم مجموعه تلویزیونی اختصاصی خود و مرتبط با سرگرمی داشته باشیم. اولین مجموعه تلویزیونی نیز به کماپنی آتاری و کنسول این کمپانی و شکست آن مرتبط خواهد بود. وظیفه تولید این مجموعه بر عهده کمپانی Lightbox (که توسط Simon Chinn و Jonathan Chinn از تولید کنندگان مطرح مجموعه های ویدئویی و تلویزیونی اداره میشود) است که قرار است کار خود را از ابتدای ژانویه آغاز نمایند.

منبع: T3
لینک این مطلب در وب سایت سخت افزار
(فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک‌ها هستند. 9%81%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF)