ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    3,717
    امتیازها
    121,230
    سطح
    100
    18,287
    مدير بازنشسته

    نگاهی به هدفون akg k3003


    بخش صدا بسیاری اوقات همانند یک مسئله شخصیست و برای مثال، نمی‌توانید در حالی که در کافی‌شاپ نشسته‌اید، موسیقی دلخواه خود را از بلندگوهای نه‌چندان باکیفیت نوت‌بوک پخش کرده و کارتان را انجام دهید. اینجاست که باید به سراغ یک هدفون خوب و با کیفیت رفت تا بتواند برای موسیقی گوش دادن ما یک محیط خصوصی فراهم کند . لوازم جانبی صوتی از محصولاتی هستند که همواره در خور توجه کاربران بوده و به نوعی به یک عضو جدایی ناپذیر از زندکی ما تبیدل شده اند . تنوع این محصولات که به طور عمده شامل هدفون ، هدست ها ، بلنگوهای پورتابل و .... می شود ، بسیار زیاد بوده و گاهی اوقات ممکن است در خرید آنها دچار اشتباه شویم . برای اینکه بتوان محصولاتی از این دست را به درستی انتخاب کرد ، باید به یک سری فاکتورهای اساسی توجه کرد تا از خرید خود نهایت لذت را ببریم . اولین مورد ، شناخت نیازها است . شما ابتدا باید خواسته های خود از محصول مورد نظر را بر آورد کرده و سپس اقدام به خرید آن کنید . به طور مثال اگر قصد خرید یک هدفون را دارید و با آن تنها در اوقات فراغت می خواهید موسیقی گوش دهید ، یک هدفون در محدوده قیمتی 50 هزار تومان می تواند به خوبی خواسته های شما را برآورده سازد . مسئله بعدی ، کیفیت دستگاه در ارائه صدای خروجی می باشد . مسلما هر چه قطعات به کار رفته در محصول با کیفیت تر باشد ، سیگنال های صوتی نیز به شکل بهتری پردازش خواهند شد . امروزه اکثر شرکت ها از فناوری های به خصوصی در محصولات خود استفاده می کنند که منجر به ارائه یک صدای شفاف و فراگیر می شود . مورد آخر در رابطه با مشخصات فنی و نیز قیمت است که درصد بالایی از انتخاب کاربر به این دو گزینه تعلق دارد . دانستن مفاهیمی همچون محدوده پاسخ دهی ، میزان امپدانس ، توان خروجی و ..... می تواند در انتخاب یک سیستم صوتی تاثیر گذار باشد . در حال حاضر ، شرکت های فراوانی در این حوزه به فعالیت پرداخته و در طی این مدت اخیر محصولات فراوانی را روانه بازارهای جهانی ساخته اند .




    برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: k9.jpg
مشاهده: 17
حجم: 13.7 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: k6.jpg
مشاهده: 17
حجم: 12.6 کیلو بایتبرای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید

نام: k7.jpg
مشاهده: 21
حجم: 12.1 کیلو بایت

    AKG یکی از همین شرکت هاست که در سال 1974 و با هدف تولید محصولات جانبی صوتی همچون میکروفن ، هدفون و سیستم های صوتی بی سیم در وین پایخت اتریش تاسیس شد . شعار AKG ، ارئه یک محصول متفاوت و قدرتمند به مشتری در کنار احترام به مصرف کننده می باشد که در این 39 سال اخیر این شرکت به آن پایبند بوده است . تجهیزات AKG به دلیل وجود برخی مسائل ( به خصوص نرخ ارز ) در کشور ما به سختی یافت می شوند و به همین دلیل ممکن است نام این شرکت برای خیلی ها ناآشنا به نظر برسد . به همین جهت تصمیم گرفتیم تا یکی از تولیدات این شرکت را مورد بررسی قرار داده تا با کیفیت و کارایی محصولات این شرکت بیشتر آشنا شویم . هدفون K3003 محصول AKG یکی از گران قیمت ترین محصولات صوتی دنیا می باشد که اولین بار در نمایشگاه IFA 2012 از آن رونمایی شد . طبق اطلاعات مندرج در سایت شرکت سازنده ، توان خروجی این هدفون 15 میلی وات ، محدوده پاسخ دهی بین 10 هرتز تا 30 هزار هرتز ، میزان امپدانس 8 اهم و حساسیت حدود 125 دسیببل می باشد که برای چنین محصولی در این رده ، فوق العاده به حساب می آید . K3003 که عنوان کوچکترین هدفون In ear 3-Way جهان را نیز با خود به یدک می کشد . دارای پوشش های دست ساز از جنس فولاد ضد زنگ می باشد . بهره گیری از فولاد نه تنها باعث مقاومت دستگاه در برابر آسیب های فیزیکی و خش خواهد شد بلکه آن را به یک گزینه معقول برای استفاده در محیط های شلوغ مبدل می نماید . ساختار داخلی برگرفته از یک درایورصوتی دینامیک به همراه دو درایور بالانس آرمیچر می باشد . کابل انتقال صوت Y شکل ، شاخه اتصال 3.5 میلیمتری ، پوشش خارجی کنترلر صدا و بدنه میکروفن نیز از فولاد ساخته شده اند . در ساخت کابل ، از ترکیب کائوچو و کتان به جهت بالا بردن طول عمر و انعطاف پذیری سیم استفاده است . طول این کابل ، 1.2 متر بوده و برای افرادی که جنب و جوش کمی دارند مشکلی را به وجود نمی آورد . AKG برای فراهم ساختن یک صدای عالی ، از تکنولوژی مخصوص خود نیرو گرفته است ؛ بدین ترتیب که با کاهش بار مثبت پارازیت و نویز ، تداخل در پردازش سیگنال ها صوتی را به حداقل میزان ممکن خود رسانده است . همانطور که گفته شد یک کنترلر کوچک بر روی کابل قرار گرفته که به وسیله ان می توان اعمالی همچون تغییر حجم صدا ، پاسخ به تماس های تلفنی ، Skip و Pause کردن موسیقی در حال پخش را انجام داد . طبق ادعای AKG ، در ساخت اتصال 3.5 میلیمتری از طلای بیشتری بهره گرفته شده تا رسانایی و انتقال صحیح امواج صوتی به بهترین شکل صورت پذیرد . وزن هدفون بدون احتساب کابل ، تنها 10 گرم می باشد . اگر به داشتن چنین هدفونی علاقه مند شده اید ، باید بدانید برای خرید آن باید 1000 $ ناقابل بپردازید .




    نگارش : سعید مظفری
    instagram: saeid_mozafare6839
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2011/11/08
    محل سکونت
    کـــرج (ایـــران کـــوچـــک)
    نوشته ها
    267
    امتیازها
    11,155
    سطح
    69
    680
    کاربر انجمن
    ناقابله واقعاً،:-o 1000 دلار یعنی پول یه کارت GTX 690 !
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    نوشته ها
    7,035
    امتیازها
    174,286
    سطح
    100
    30,861
    کاربر فعال
    یکسری تنبیه های مالی باید در نظر بگیرم تا اگر دوستان از قطعات گران قیمت این چنینی صحبت کردند، جریمه مالی بشوند!
    سعید جان چقدر جریمه کنم الان؟ ~o)
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2011/10/12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    924
    امتیازها
    13,495
    سطح
    75
    4,822
    مدیر کل
    در کل اين محصولات بيشتر براي کسب مقام و رتبه بهتر در محدودهاي قيمتي گوناگون است چون در جاهاي مختلف دنيا هم تعداد کمي کاربر اين گونه محصولات را براي کاربرد‌هاي استاندارد خريداري مي‌کنند.
    .................................................. ...............................................
    // محمد رضا پناهی// سردبیر وب سایت و فروم سخت افزار و کالامگ

    Editorinchief@sakhtafzarmag.com //

    www.sakhtafzarmag.com //

    .................................................. ...............................................

    با نصب تولبار سخت افزار: بدون ورود به سایت و فروم سخت افزار، از اخبار آن با خبر شوید!
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •