نقل قول نوشته اصلی توسط AliYar نمایش پست ها
دوست عزیز،

با توجه به شواهد و قرائن و با توجه به گفته های شما بنده در اینجا و اینجا به سوال شما پاسخ دادم و موارد احتمالی رو عنوان کردم.

شما تمام مواردی رو که عرض کردم امتحان کردید؟ به نظر میاد فقط پاور رو جایگزین کردید که می تونست یکی از دلایل مشکل باشه.

متاسفانه از راه دور و بدون دسترسی مستقیم و فیزیکی به سیستم بیشتر از این نمیشه بر اساس اطلاعات موجود کمکی کرد.

اینکه ظاهرا در بعضی بازی های خاص این اتفاق بیشتر می افته شاید به دلیل باگ خاص در اون بازی ها باشه که در ترکیب با عملکرد کارت گرافیکی شما و درایور مربوطه باعث مشکل میشه. همین طور می تونه ناشی از تداخل گیم ها با نرم افزار و پروسس دیگری که در سیستم در حال اجرا هست باشه همین طور عوامل متعدد دیگه.

واقعا از راه دور تشخیص دقیق مشکلی که می تونه دلایل متعدد داشته باشه ممکن نیست. ضمنا فکر نمی کنم تمام مورادی که بنده عرض کردم رو امتحان کرده باشید.

شما کارت گرافیکی دیگری رو روی همین سیستم خودتون امتحان کردید؟ یا کارت خودتون رو روی سیستم دیگه؟ بدون حذف تک تک مواردی که ممکنه باعث بروز مشکل باشند که نمیشه به نتیجه رسید.
خب مشکل اینه به صورت فیزیکی هم کسی برام انجام نمیده عیب یابی ! بله همه احتمالاتو گفتید و من گرافیک دیگه ای رو روی سیستمم تست کردم gtx 960 که باز هنگ کرد ؟ فقط مادربورد هارد و رم ها تست نشده. اگر مشکل باگ یا نرم افزاری بود باید بیشتر دیده میشد نه این که من بیام بنالم از طرفی از وقتی کیس عوض شده سیستم در فاصله های زمانی بیشتری هنگ میکنه !
میشه خواهش کنم لطف کنید و منو در زمینه تست گرفتن از رم راهنمایی کنید ؟